Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gefeliciteerd met jullie trouwdag.

U leest om dit moment het verhaal Gefeliciteerd met jullie trouwdag gepost door www.verhalenvanmylene.webklik.nl. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: www.verhalenvanmylene.webklik.nl
Gepost op: 2010-4-20

Verhaal:

Gefeliciteerd met jullie trouwdag
Er was eens een keer een meisje en die heette Maraposa. Die besloot om lekker te gaan wandelen, maar het ging keihard regenen. Toen zei ze: "Oh nee! Nu kan ik niet meer wandelen." Toen de regen klaar was, toen ging ze helemaal naar een mooi landje. Maar het was heel ver, dus was ze moe.

Toen zag ze een konijn die kon vliegen. Die konijn zei: "Er is een klein sterretje, als jij de goede uitkiest dan zal jij heel mooi worden." Ze koos de kleine ster. Toen werd het een bloem en die bloem die toverde haar mooie vlinders. En die vlinders ging rondjes om Maraposa maken. En toen de vlinders klaar waren toen was Maraposa helemaal mooi.

Toen moest ze even weg naar school. Maar om naar school te kunnen, deed ze haar vleugels even af. Toen ging ze naar school. Op school zag ze een nieuw vriendje. Ze wouden graag trouwen. Het duurde wel lang voordat ze groot waren. Eindelijk waren ze groot. Toen gingen ze naar de winkel, ze zeiden: "Heb je kleding voor bruiloften?" Ze zei: "Ja hier zijn ze." Ze had 1 jurk. De ander had een mannenpak. Ze waren klaar. De mevrouw zei: "Er zit geen spiegel in het pashokje." De meneer zei: "Maar dan kan ik ook niet kijken hoe ik eruit zie." "Daar voor uw neus staat een spiegel." Hij keek in de spiegel en hij zei: "Wat stom." Toen zei de mevrouw: "Zal ik een ander pak voor u uitzoeken?" Hij zei: "Ja hoor anders lacht iedereen me straks uit." Toen had hij een nieuw pak. "Deze vind ik wel mooi." "Kijkt u maar even in de spiegel. Hij is zo mooi." Ze lopen naar buiten met hun kleding aan. Hij gluurt zachtjes in haar oor. Hij gluurt van "Ik ben blij dat we nu gaan trouwen, en fijn dat jij mijn vrouw bent. Wat zullen we plezier hebben."



Toen waren ze bij de bruiloft. Ze loepen in de gang. Toen waren ze bij de meneer. Alleen het jongentjes was bij de meneer. Toen ging de muziek al aan en de meisje loopt zo naar de prins, met de muziek aan. De meneer zei: "Maraposa, wil jij je liefje als echtgenoot?" Ze zeiden allebei: "Ja." De meneer zei: "Dan nu de ringen." Het jongentje gaf het meisje de ringen. En het meisje gaf het jongentje weer een ring. En ze zei dan: "Nu de kus." Ze kuste de hele dag, tot ze niet meer konden. Fijne trouwdag.

EINDE


Aantal keer bekeken: 3469
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online