Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geil Buurvrouwtje.

U leest om dit moment het verhaal Geil Buurvrouwtje gepost door AnoniemeMuis. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: AnoniemeMuis
Gepost op: 2011-3-12

Verhaal:

Geil Buurvrouwtje
Het was weer zo ver: Sasha kreeg behoorlijke zin in sex soals gewoonlijk,op de vrijdag avond.
Ze was botergeil , Naja.. Meer dan geil.ze besloot om d'r grote vibrator erbij te pakken en ramde hem er in.
Maar wat Sasha niet wist:De buurman , van een stuk of 3 jaar ouder dan Sasha: 19jaar, Zat weer eens vanaf het balkon met zijn verenkijker te spieken hoe Sasha de vibrator heerlijk in d'r natte poesje ramden. ''Is Sasha thuis?''.Vroeg Gino haar buurman(nouw ja jongen kan je zeggen!) Met z'n prachtige groenen ogen. 'Nope' Antwoorden Sasha d'r broer.'' Owh maat mag ik dan wel ff naar Sasha d'r kamer gaan?'' Antwoorde Gino. 'Uh.j..ne.Ja doe maar' Gino was in een oogwenk al de trap opgelopen.. Hij deed de deur open en zag een lekkerwijf op het bed liggen: Sasha. 'Owhh owhh sorrryyyyy!' 'Nee maakt niet uit ! Kom binen' riep ze zo geil mogelijk.'Uhm.Ja''. Antwoorden Gino niet zo verzelf zekerd. Sasha duwden hem op het bed en ramde de vibrator er even hard uit als hoe ze hem erin ramde. Ze begon Gino uit te kleden En zij'Laat me je pijpen!' Dat liet Gino Zich geen 2X zeggen en deed z'n broek uit. Eerst begon Sasha heb te zoenen bij z'n tepels en een beetje erin bijten. Daarna gaf ze hem een kusje op z'n eikel. Een siddering van genot ging door Gino z'n gehelen lichaam. 'Ahww jaa baby nu zuigen op die banaan!!!'' Sasha deed wat hij zij en begon te zuigen alsof ze er nooit meer een mocht aanraken. Ze begon hem te tongen en ging oppeens met d'r benen gespreid bij Gino z'n gesicht sitten. Gino begreep het en begon haar te zuigen.'Ik kom ik kom ik kom echttt bijna klaar babyyyy!'' 'Ahww lekker juist!'' Riep Gino Terug. Zonder iets aan te geven begon Sasha in een doggy-Style standje te gaan poseren. 'Begin te beffen dan pappie!'. Het kwam er sommaar spontaan uit. Maat Gino, De jongen die half antilijaans half surinaams is is het blijkbaar al gewent dat meisjes so praten.Gino ging so rechtstreeks haar Anus in. Het deed pijn. Maar se vond het tog geil om te zien hoe Gino geniet. 'Ahhww Owhhowww ik ga je vol spuiten mamie!!' 'Jaaa Doe doe maar baby doe' een paar dikke stralen warme melk spoten over Sasha d'r tere gesichtje heen. Justice De grote broer van sasha, kwam binnen stormen ze merkeden niks en gingen door . Sasha sag hem oppeens daar staan. Se sag de dikke bobbel in Sijn broek. Als een beest ging se op hem af en maakde s'n broek los. Ook hierop begon se te pijpen alsbij Gino.'
'AhhhhhhhAhhhhAhhhh'' terwijl Sasha de eikel van Justice verwende, neukde Gino haar volop met lange ramde halen in haar natte kleinen poesje'Owh aha, dit doe je dus met m'n kleinen susje,he!?' 'Uhmmah..Ja'. 'Oke, ik vind het niet leuk he!' 'Hoeso niet?' 'Omdat jullie MIJ niet uitnodigden!!' 'Hahahahaha!!'. Owhh Shitttt Melanie komt er so aan om te shoppen!!!!! 'Dan Doet se togg gwn lekker meeeee!' Zij Gino spontaan. Uhmmm... ' Ik bel d'r wel ff .. 'Heej Mel, sou je het leuk vinden om hier te komen? We hebbe een leuke verassing voor je!. 'Wie is we?' Sie je so wel bye love you xXxx.. Ding-Dong..3X. Melanie:Kleed je nuuu nuu aan jij Sasha! Neee kom is mee naar boven..! En Sasha duwden Melanie het matras op. Melanie was van Nature bloedGeil en begon metteen het kutje van Sasha te amuseren.'Ahhhwwahhww' ga door goed so goed soo mammie!'. Ik kom ik kom klaaaar!!!'. Goedso.. So te sien vonden Justice en Gino dit een mooi uizicht en begonnen ieder een meisje uittekiezen. Gino+Sasha,Justice+Melanie. Bijde paren begonnen te neuken.. En deden dit nog so'n 3 X. Met vriendelijke groep AnoniemMuis'..'
:-) ik hoop dat jullie hebben genoten! Naja als je het kort vind: er komt volgende week het volgende deel. Het kan worden ingekort voor 2 of SELFS 1 dag Als: je tege vrienden segt lees dit . Dan heb ik meer goeie stemmen dus ..:-)

Aantal keer bekeken: 10183
Waardering: 4.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 30 bezoekers online