Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geil Sauna avontuur.

U leest om dit moment het verhaal Geil Sauna avontuur gepost door Laïske. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Laïske
Gepost op: 2008-5-18

Verhaal:

Geil Sauna avontuur
Hoi Ik ben Laïs en ik ben 20. Dit verhaal dat ik nu neerschrijf is egt gebeurd.

Ik woon alleeen dus ik kon doen en laten wat ik wil. Het was een bloedhete dag. Ik stond vroeg op want ik kon niet meer slapen. Ik belde mijn vriendin op om naar de sauna te gaan. Even later stond ze aan de deur. "Hoi Eve!" zei ik. Ze had een short aan met een t-shirt. "Eve kind wat een warme kleren heb je aan!" zei ik nep-bezorgd."Kom maar ff mee naar boven". Zelf deed ik een bikini aan die amper mijn borsten bedekten en een string daarboven een kort rokje met een blotebuik topje. Ik ga hetzelfde aan haar. Toen vertrokken we naar de sauna. Eens daar aangekomen deden we ons kleren uit, alleen bikini niet. We waren voorlopig nog alleen. "Pff wat is het hier ongelofenlijk heet" zei Eve zwetend. "Nou lieverd daar weet ik wel iets op." antwoorde ik. Eve was nog maar 19 maar had tog wel al wat erotische avonturen meegemaakt.Ik ging op haar schoor zitten en deed zo haar bikini topje uit.Ik voelde haar tepels hard worden in mijn rug.Ook zei deed mijn bikini uit.Ik begon al aardig geil te worden en kneed haar borsten. Eve was al wat sneller opgewonden en speelde met mijn tepels. Het probleem is dat als ik opgewonden geraak, ik dringend moet plassen, dus dat was nu zeker het geval. "Eve sgat ik moet ff dringend gaan plassen" zei ik en ik drukte mijn hand op mijn kruis. Ik moest egt heel dringend."Nix vaan , kkom even voor mij staan met je benen wijd open". Ik deed het maar ik wist dat ik het niet lang meer ging volhouden. Ze knielde voor me en speelde met mijn string. "Eve ik moet egt heel dringend!" zei ik wanhopig.Ze ging achter mij staan en masseerde plots mijn arme blaas.Geschrokken drukte ik mijn hand weer op mijn al nat geworden kutje. Eve stopte met masseren en oppeens kwam een meisje naar binnen en aangezien ze compleet naakt was zag je dat ze zin had. "Ooh moet ik even helpen" vroeg ze.Lynn (zo heet het meisje) ging voor mij staan en haalde mij hand weg van mijn kut.Ik drukte hard mijn dijen tegen elkaar en dat liet ze zo.Plots nam Eve mijn handen en hield ze stevig vast.Lynn stak haar hand tussen mijn dijen en ze duwde zachtjes op mij blaas.Warme straaltjes liepen lang mijn benen en over Lynn's hand.Ze duwde wat harder en toen hield ik het niet meer.Ik plaste wijdbeens over Haar hand.Toen ik uitgeplast was stak Eve haar hand ik mijn broekje."Laïs lieverd Ze poesje is helemaal nat!" Lynn trok mijn string uit en begon mijn klitje te masseren. Omdat ik juist geplast had was alles nog gevoelig dus ik kreunde van genot.Toen ze harder begon mijn gevoelig plekje te masseren werd ik zo geil dat ik Eve's slipje uittrok en haar begon te vingeren.Ze was direct verkocht.Toen stak ik er nog een vinger bij en ze gilde bijna.Terwijl Lynn mij nog altijd was aan het opgeilen stak ze ook een vinger in mij. Dat bracht mij bijna tot mijn hoogtepunt. Maar toen Eve onverwachts haar vinger in mijn aarsje stak kwam ik luid kreunend klaar.Toen we allemaal lagen uit te hijgen kwam er een ongelofenlijk knappe geile jongen binnen. Tom, 20 jaar, zo stelde hij zich voor. Hij had ons gehoord en wou ons nog een handje helpen, zei hij.Toen Eve zij hoe zij en Lynn mij klaar hadden gekregen keek hij naar mij.Ik begon verleidelijk mezelf te verwennen. Lynn begon Eve te likken. Daar werd hij blijkbaar heel opgewonden van want er zat een serieuze bobbel op zijn broek.Ik deed zijn broek af en een egt gigantische lul kwam tevoorschijn.Nog nooit had ik zo'n gorte paal gezien.Hij begon speels met zijn paal tegen mijn gevoelig plekje te wrijven en ik was weer super geil. Maar toen stopte hij en ging naar Lynn. "Nou lieve meid jij hebt blijkbaar nog geen pleziertjes gehad" zei hij vol medelijden.Ze was ook verbaast van de grote lul maar vond het spannend.Voorzichtig bracht ze die lul in haar zeiknatte kut. Ze had het blijkbaar niet verwacht want ze schreewde het bijna uit van geilheid.Toen begon Tom harder te bewegen en het jonge kutje van Lynn werdt opengerukt. Ze kwamen beiden gillend klaar."Kunnen we niet verder doen bij mij thuis? dan hoort niemand ons" stelde ik voor. Zo gezegt zo gedaan. Toen we bij mij thuis waren gingen Eve en Lynn naar mijn kamer met de deur dicht. k en Tom gingen naar de douche. Ik zette het water warm en begin mij in te zepen.Mij kutje was zo nat niet van het water maar van geilheid.Ik zeepte ook Tom in en hij nam de sproeier. Hij zette hem op het haardst en richte de straal op mijn poesje.Dat stimuleerde mijn plekje heel goed. Ik wou mezelf beginnen vingeren met Tom hield me tegen. Hij stak zijn enorme lul in me.Zo'n lul was ik niet gewent en ik schreewde het uit.Hij ging maar steeds dieper en ik was enorm geil. Ik pakte hem bij de rug en duwde hem zo diep mogenlijk in mij kut. Gillend kwamen ik en Tom klaar. Nog altijd nat gingen we naar Eve en Lynn. Zij hadden blijkbaar mijn sexkastje gevonden. Lynn was Eve aan het verwennen met mijn vibrator. Ik haalde mijn sexboekje uit.....

Er is die dag nog veel meer gebeurd maar dat schrijf ik een andere keer wel op! Doei!



Aantal keer bekeken: 17017
Waardering: 7.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online