Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geil Verjaardagscadeau.

U leest om dit moment het verhaal Geil Verjaardagscadeau gepost door Sjors. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Sjors
Gepost op: 2010-1-25

Verhaal:

Geil Verjaardagscadeau
Verjaardag cadeau.
Hallo ik ben Evi net 18 jaar geworden,ik heb een zus die heet Wendy en die is bijna 19 jaar en mijn beste vriendin heet Fanny en die is bijna 19 jaar. We wonen nu sinds 3 jaar in Drenthe,maar komen oorspronkelijk uit Noord-Brabant. Afgelopen vrijdag werd ik 16 jaar en heb van mijn ouders een groot feest mogen geven bij ons thuis. We wonen in een grote boerderij aan de rand van een dorp waar mijn ouders een paarden stal hebben met kampeer mogelijkheden voor de zomer maanden. In onze boerderij hebben ze 14 kamers met aparter douche gelegenheden die ze dan verhuren. Voor mijn verjaardag heb ik van mijn ouders een scooter gehad, het cadeau van mijn zus zou ik nog krijgen maar ze zat krap bij kas. Ik had nog gezegd tegen haar je kijkt maar het maakt mij niet zo uit ik ben zelf niet zo materialistisch en heb een goede verstandhouding met mijn zus. We vertelden dan ook alles aan elkaar,mijn zus had al diverse vriendjes gehad en was al lang geen maagd meer. Ik heb 1 vriendje gehad maar heb het uitgemaakt toen hij wat meer wou dan alleen wat zoenen. Mijn zus snapte hier niets van ze zij je weet niet wat je mist maar daar kom je nog wel achter, wel had ik haar verteld dat ik soms er over droomde en dan met een mat kutje wakker werd en me zelf dan soms klaar vingereden. De dag na mijn verjaardag moesten mijn ouders vroeg weg naar een familie feest in Brabant,het is bij ons gebruikelijk dat we met zijn alle ontbijten hoe laat het ook geworden was die dag er voor. Dus zo ook nu om 7.30 uur zaten we braaf aan het ontbijt, mijn ouders gingen rond 8.30 weg en zouden pas laat deze dag thuis komen. Na dat ze vertrokken waren ging ik snel weer mijn bed in om te slapen. Ik wedt zo rond 14.00 uur wakker tot mijn schrik lag ik zowel aan mijn handen als mijn voeten vast gebonden aan het bed en was geblinddoekt. Ik zetten het op een schreeuwen hoewel ik wist dat dit toch niemand zou horen .De deur ging open en een stem riep naar mij dat ik daar mee op moest houden en alles maar over me heen moest laten komen. Aan de stem te horen was het mijn zus ze verdraaide haar stem wel maar die herken ik natuurlijk uit duizenden. Ik was nu weer wat geruster en was toch wel nieuwsgierig van wat er komen ging,ze liet mij overigens zo nog wel een half uur zo liggen. In hoofd gingen er allerlei gedachten rond van wat er zou gaan gebeuren. De deur ging open en ze zij zo ik hoop dat je er klaar voor bent en dat je er van zal genieten,zelf zij ik maar niets meer ik vond het alleen al opwindend en spannend. Mijn nachthemd werd plots open geknipt en van mijn lijf afgetrokken,hier lag in nu in mijn Sting en met mijn kleine bloten borstjes,wat ik had niet zulke groten maar ik ben er te vrede mee. Nou zij mijn zus je had je wel eens mogen scheren want onder mijn Sting uit komen nog mijn donzige haartjes te voor schijn. Dat zal ik straks wel een oplossen, ik vond het steeds spannender worden en kreeg dan ook al harde tepeltjes wat ook mijn zus natuurlijk zag. Gaan we geil worden vroeg ze nou worden niet zij ik volgens mij ben ik het nu al. Opeens voelde ik wat op mijn boven lijf het ruikt wel lekker,langzaam wordt ik er mee ingesmeerd,schrik maar niet zij mijn zus het is maar massage olie. Het werkt wel rust gevend en ook spanning verhogend. Mijn borstjes worden veel vuldig aangeraakt en wat zijn mijn tepels nu stijf,ik wordt hier echt wel geil van zij ik zo tegen mijn zus. Wacht maar af dit is nog niets des schaar kwam er aan te pas en ook mijn string moest er aan geloven plots voelde ik er nog twee handen bij. Hier schrok ik weer van en vroeg wie dat was maar hier kreeg ik geen antwoordt op alleen houd je mond. En laat nu jou tong ook eens werken mijn zus ging boven op mijn gezicht zitten en ik moest haar kaal kutje gaan likken wat trouwens ook al behoorlijk nat was. Mijn tong gleed zo langs haar schaamlippen naar binnen en weer naar haar klitje dat best opgezwollen was. Terwijl ik hier mee bezig was hoorde ik mijn zus behoorlijk kreunen van genot,maar zelf werd ik ook onderhanden rond om mijn kutje werden de haartjes weg geknipt en hier na werd ik in gezeept en geschoren. Mijn zus was tussen door al twee maal klaar gelikt, en stapte dan ook van mij af. Het duurde niet lang of ik voelde alweer nee nat kutje boven op mij gezicht neer strijken. Mijn tong geen automatisch weer aan de gang, nu hoorde ik van wie de andere twee handen waren het waren de handen geweest van mijn beste vriendin Fanny. Deze kon er niet zolang tegen en kwam wel drie keer achter elkaar klaar , mijn zus was onder tussen mij langs mijn benen aan het masseren en langs mijn schaam lippen. Ik gilden het haast uit van toe nou maak me klaar ik ben zo geil alstublieft maak me klaar ik hou het niet meer uit,steek iets in mijn kutje vinger mij doe wat, ik wil klaar komen toe laat me niet wachten ik tilde mijn kontje op zodat ze er nog beter bij kon,ik werd er zo onrustig van kon me geen houding geven ik was gewoon super geil dit had ik nog nooit eerder mee gemaakt wat was ik geil. Eindelijk was het zo ver twee handen bewerkte mijn kutje en een hand stak er zijn vingers in de andere hand masseerde mijn klit,ik kwam dan ook zo klaar,en nog een keer en nog een keer. Hier op bedankte ik deze vier handen want wat had ik dit nodig. We zijn er nog niet zij mijn zus wacht maar even af,ik voelde iets zachts en toch iets stijfs tussen mijn schaam lippen in glijden ik wist toen nog niet wat het was maar voelde wel lekker aan. Mijn zus kwam tussen mijn benen zitten en schoof dat ding heen en weer in mijn kutje mijn vriendin zat met haar tong aan mijn klitje, ik dacht dat ik toch niet geiler kon worden maar dat had ik mis. Op eens stak mijn zus een been onder mij door en begon tegen me op te rijden,en dat ding in mijn kutje bewoog op het ritme van mijn zus mee op en neer. Nu wist ik wat het was, het was een dildo ik werd verdorie geneukt en ontmaagd door mijn eigen zus. Onze kale kutjes kletste af en toe gewoon tegen elkaar aan ,wat bizar maar wat geil en zeer lekker. Fanny kon het denk ik ook niet meer houden want ik hoorde haar zelf vingeren en later hoorde ik een vibrator tekeer gaan en Fanny hoorde ik ook hardt op gillen en klaar komen .Mijn zus en kwamen zeker wel een keer of vijf klaar voor dat ze er mee stopte. Ik was dan ook geheel afgemat ontzettend bezweet en zat onder het kut vocht van mijn zus en van Fanny. Dit was nu mijn verjaardagscadeau voor jou ik kon dit toch niet geven toen onze ouders nog thuis waren. Wendy dit was een geweldige ervaring die ik niet zou hebben willen missen. Fanny vroeg voor haar verjaardag het zelfde cadeau als ik had gehad,en dat heeft ze ook gekregen,alleen bij haar thuis kwam haar broer binnen toen we bezig waren. Deze zou zijn mond houden als ik hem zou pijpen,wat ik dan ook gedaan heb,daar na mijn zus en Fanny had bij hem een met haar kutje boven op zijn gezicht gezeten en zich laten klaar likken. Dit doen we nu toch zeker een keer per maand maar de club breid zich wel verder uit want de vriend van mijn zus doet nu voortaan ook al mee.
Groetjes van de geile Evi Wendy en Fanny


Aantal keer bekeken: 40894
Waardering: 8.32 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online