Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geil na een feestje.

U leest om dit moment het verhaal Geil na een feestje gepost door patjebelgie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: patjebelgie
Gepost op: 2007-8-8

Verhaal:

Geil na een feestje
Het was een leuke dag geweest. We waren naar een feestje geweest met vrienden. Mijn schatje had voor de gelegenheid een kort rokje aan met een nogal sexi hemdje. Hmmmrrrr .... wat maakt ze me toch altijd geil. Ik had al heel de avond mijn handen niet kunnen thuis houden. Haar kontje en borsten hadden al flink wat aandacht telkens ik de kans had.

Op een gegeven moment stonden we even alleen in een hoekje aan de toog. het is te zeggen, ik stond en Mia zat op een barkruk. Haar benen ietwat ontspannen open, rokje wat naar boven gekropen. Er was wel volk rondom ons, maar niemand lette op ons. Ik greep mijn kans op ook haar kutje even wat aandacht te geven. Ik streelde eerst de zijkant van haar billen bovenop haar rokje, maar liet mijn hand al snel onder haar rokje tussen haar benen op zoek gaan naar haar string en wat daaronder verborgen lag. Ik kon door haar string heen voelen dat ze best wel al redelijk geil was, wat beloofde voor de rest van de avond. Even glipten mijn vingers onder haar string op zoek naar de geilheid tussen de lipjes van haar kutje. God wat was ze lekker geil.

Mijn schatje is echter een durfal en liet zich niet echt onbetuigd. Terwijl mijn handen op zoek gingen naar haar kutje, ritste zij mijn broek open en ging haar hand rechtstreeks naar zijn doel in mijn slip. Mijn halfstijve geile lul werd met een korte ruk vanonder mijn slip getrokken en via mijn rits de vrijheid gegeven. De rollen waren omgekeerd nu.
Ze keek me recht in mijn ogen, terwijl haar hand mijn voorhuid op en neer pompte. Ik kreunde van geilheid. Plots hield ze op. De rest is voor straks zei ze. Ik kon niet veel anders doen dan mijn lul zo goed mogelijk terug in mijn broek wurmen, wat geen makkelijke opgave was gezien het plotse verschil in formaat. Daar stond ik nu met een knoert van een stijve in mijn broek, die door hem op zo een ongelukkige manier terug te moeten opbergen door mijn broek heen leek te willen boren smekend om aandacht van iedereen die daar aanwezig was. Best wel een lollige situatie. Ik zie er nog steeds de humor van in. Ze had me goed liggen toen. Er is die avond nog flink wat geflirt en gestreeld en opgegeild.

Toen we in de auto stapten had mijn schatje nog voor ik kon vertrekken haar string al uitgetrokken. Zo die heb ik niet meer nodig nu. Die zit alvast niet meer in de weg was de uitspraak die daarop volgde. We vertrokken huiswaarts en daar zat ze nu naast mij op de passagierszetel. Mijn lekkere geile schatje zonder string. Haar benen een flink stuk ontbloot, want het was een kort rokje dat door het feit dat ze onderuit gezakt zat nog meer omhoog geschoven was.
Op de autosnelweg aangekomen kon ik me niet meer houden. Terwijl ik met mijn linker het stuur vast hield, zocht mijn rechter hand zich een weg naar haar blote kutje. Onmiddellijk schoof mijn schatje onderuit op haar zetel en plaatste ze haar voeten op het dashboard met haar knieën uit elkaar. Haar kutje lag daar nu voor mij gewillig open en bloot. Met mijn vingertoppen begon ik zachtjes haar genotsknobbeltje te masseren. Ze sloot haar ogen en zuchtte hoorbaar van genot. Mijn vingers gleden wat naar beneden tussen haar geile kutlipjes dadelijk de vochtigheid ontdekkend. Ik wreef haar kletsnatte geil met mijn vingers uit over haar lipjes en klitje zodat alles lekker geil glinsterde en glad aanvoelde onder mijn vingers. Ik boog wat opzij en ging met twee vingers op zoek naar haar kutje. Ze gleden door het vele geil soepel naar binnen. Mijn schatje haar G plekje ligt nogal veel naar voor dus ik kon haar makkelijk raken op haar geilste en heetste plekje. Ik begon haar te vingerneuken. Eerst met één vinger, daarna met twee vingers. Mijn houding liet niet toe ook nog een derde vinger te gebruiken.
Ik begon het neuktempo flink op te drijven en plots, totaal onverwacht kwam ze gillend als met een knal klaar. Haar geil spoot in een dikke straal over mijn hand en maakte heel de zetel onder haar nat.
Dat maakte me zo geil dat ik onmiddellijk de auto op de pechstrook zette. Mijn lichten doofde en de motor stil legde. Ik sprong uit de auto en ging naar de passagierskant. Ik deed haar portier open en begon opnieuw haar kutje en klitje te verwennen. Opnieuw kwam ze bijna dadelijk klaar. Mijn schatje was zo geil. Ik opende mijn broek en liet ze op mijn enkels vallen, duwde mijn slip achterna en mijn stijve knoert kreeg de vrijheid. Zittend op haar zetel begon mijn schatje me te pijpen, zachtjes mijn ballen knedend met haar hand. Zuigend ging haar mond op en neer over mijn lul. Ze nam hem tot diep in haar keel. Goh wat was ik geil. Ik liet haar stoppen met zuigen en hielp haar uit de auto. Aan de zijkant over de motorkap gebogen begon ik haar snel en in een hevig tempo te neuken. Mijn lul ging met diepe halen in en uit haar kletsnatte kutje. Toen ik mijn duim met haar geil bevochtigde en die diep in haar anus duwde kwam ze met een schreeuw voor de derde keer klaar. Luid kreunend volgde ik haar vrijwel onmiddellijk en voelde mijn zaad diep in haar kutje spuiten. Boven op haar liggend zijn we nog zeker een minuut blijven bekomen voor we recht konden om ons te fatsoeneren.
Gelukkig was het vrij laat en was er weinig verkeer, anders hadden we hier misschien wel problemen mee gehad.

Wil je reageren op dit verhaal, dan kan dat op patjebelgie@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 16568
Waardering: 6.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online