Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geil tandarts bezoek.

U leest om dit moment het verhaal Geil tandarts bezoek gepost door Thomas. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Thomas
Gepost op: 2009-8-27

Verhaal:

Geil tandarts bezoek
Vanmiddag moest ik naar de tandarts. Terwijl iedereen schrik heeft of niet wil gaan, stond ik te popelen. Maar dat komt omdat mijn tandarts een vrouw is, en ook nog een héél mooie vrouw. Als ik op haar stoel lig en zij komt met die boor op mij af, krijg ik alleen al een stijve. Meestal merkt ze het niet, maar áls ze het merkt kijkt ze mij een beetje ondeugend aan.
"Thomas ?", hoor ik in de wachtzaal. Met een glimlach sta ik op. "Ik vraag me af waarom je hier nog komt.", zegt ze opeens.
Ik kijk haar vragend aan en zij schiet in de lach. "Niet omdat ik je niet mag, ik mag je heel graag. Maar omdat je altijd zo'n perfect gebit heb."
Nu lach ik ook, al maanden op voorhand poets ik mijn tanden extra grondig. "Dat moet ook wel.", zeg ik. Ze lacht een beetje naar mij en doet dan teken dat ik moet gaan liggen. Ze komt juist met een spiegeltje op mijn mond af als ze zegt ;"ik kan het niet."
Weer kijk ik haar vragend aan. "Toch niet omdat ik een perfect gebit heb ?", vraag ik stil.
"Nee, dat is het niet. Maar het is juist uit met mijn vriendje en ik heb echt een beurt nodig.", zegt ze.
"Ik kan je die wel geven.", lach ik. Ze lacht terug en doet dan de deur van de wachtkamer open. "Sorry, maar jullie afpsraken kunnen niet doorgaan, ik heb juist de horen gekregen dat mijn oma is gestorven.", zegt ze met een pruilipje.
Ik word echt geil van haar. Ik kijk ondertussen naar haar kontje, dit MOET wel de beste dag van mijn leven zijn, denk ik. Opeens draait ze zich om. "Kom, laat maar zien wat je kunt, ik heb niet voor niets iedereen naar huis gestuurd.", zegt ze met een geilere stem als ze normaal heeft. "PAK ME!", schreeuwt ze.
Ze trekt haar kleedje uit en trekt mijn broek uit. Nog een beetje versteld van alles wat er gebeurd, kijk ik naar haar. "Je vind het toch niet erg hé?", vraagt ze met een serieus gezicht.
"Nee tuurlijk niet.", ik grijns naar haar en pak haar dan beet. Ik trek haar kleedje uit en geef kusjes in haar nek. "Ik wil je.", fluister ik in haar oren.
Als we helemaal naakt zijn, gaat ze op de stoel liggen en zegt ;"pak me lekker in mijn kontje."
Dat laat ik me geen tweede keer zeggen, ik ga achter haar staan en begin te pompen. Ze begint zachtjes te kreunen. "Ik kom.", zeg ik.
"Nu al ?", vraagt ze teleurgesteld. Snel draait ze zich om en neemt ze mijn penis in haar mond. Ze kietelt zachtjes mijn ballen en likt aan mijn lul. Nu kan ik het écht niet volhouden en ik kom klaar in mijn mond.
"Maar ik kan nog een paar keer klaarkomen als je wil.", zeg ik geil.
"Steek dit in mijn kut! Gauw.", schreeuwt ze. Ze pakt een boor en geeft het aan mij. Ik zet hem aan en steek hem in haar natte kutje. "Dat doe ik wel vaker, maar ik veeg mijn sap er dan wel af als ik klaar ben gekomen. Het is juist een vibrator.", kreunt ze.
"JA! JA IK KOM!", gilt ze.
Trillend en kreunend komt ze klaar.
Als ik haar nog eens in haar kutje heb gepakt, neem ik afscheid.
"Dit doen we vanaf nu altijd als je nog eens op bezoek komt.", fluisterd ze. En sindsdien maak ik bijna elke maand een afspraak en doen we het lekker.

Aantal keer bekeken: 18058
Waardering: 4.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online