Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geile Collega cq Vriendin.

U leest om dit moment het verhaal Geile Collega cq Vriendin gepost door Mystic-Knight. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Mystic-Knight
Gepost op: 2007-7-9

Verhaal:

Geile Collega cq Vriendin
WAAR GEBEURT....

In September 2002 Werdt ik samen met 5 andere collegas uit geleend aan een ander Bedrijf in Nunspeet,Wij zelf komen uit Emmeloord.
Gelukkig ging mijn Leukste collega,maar ook een vriendin van mij en mijn Vrouw,ook mee.
Ik ging met Mijn Collega Linda vaak in de Pauze een stukje lopen,We kwamen bij een bos aan dicht bij het spoor,Daar liepen we hand in hand.
Niks aan de hand dacht ik,want dat deden we vaker ook als met mijn vrouw erbij.toen liepen we met zn 3en han in hand.
Maar bij het spoor keek Linda mij aan en begon mij te zoennen,Tja wat moet je dan als een mooie vrouw dat doet bij je!..Ik dacht even op dat moment niet aan mijn vrouw en begon ik Linda ook hevig te zoennen.
Mijn Pik werdt gewoon stijf,en dat zag linda,Ze legte haar hand op mijn pik,Godsamme wat lekker was dat,
Ik deed mn hand onder haar shirt en voelde haar borsten onder haar BH,
Ze zei tegen me,Kom schat we moetten haast maken want de pauze is bijna om,
Ze pakte mijn pik en begon me heven te Pijpen,Ik kreunde van genot.
Ik voelde mijn sperma omhoog komen en ik spoot mn pik helemaal leeg in haar mondje,Ze Slikte alles door.
Jammer genoeg hebben wij nooit Geneukt,
maar wel vaak gepijpt en gebeft.
Mijn vrouw weet tot heden nog steeds niets van mijn avontuur met Linda.Linda heeft inmiddels nu ook een vriend,maar soms als we elkaar nog zien dan is het met een ondeugende knipoogje.Hellaas is Linda nu wat Heiliger geworden.We hadden zulke mooie tijden samen, we zijn zelfs een keer met zn 3en Naakt in een bubbelbad geweest,Linda Ik En Mijn vrouw..Maar met mijn vrouw erbij deed ik niks met Linda...
Ik denk nog vaak aan die mooie tijden.
Natuurlijk hou ik van mijn vrouw,Maar dit was erg Bijzonder voor mij.
In totaal heeft Linda mij 8 keer Klaar gepijpt,en ik haar heel vaak gebeft.
En Waarom wij nooit Geneukt hebben.
Dat vraag ik mezelf Nu nog af.
Had ik haar maar geneukt,Want ik heb linda wel met mn hele vuist geneukt.
Eerlijk gezegt.....Ze heeft een lekker geile natte Kut,waar mannen in kunnen verzuipen.
NOGMAALS DIT WAS ECHT GEBEURT. geen gewoone verhaal!!.
Ik ben nu zeer gelukkig met mijn eigen vrouw en inmiddels 3 kinderen..
En afentoe tjaaaaaa ik denk er nog steeds aan wat er gebeurd was.het blijft een mooie ervaring.

Aantal keer bekeken: 4849
Waardering: 3.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online