Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geile Schooldag.

U leest om dit moment het verhaal Geile Schooldag gepost door CARMENELLOOO. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: CARMENELLOOO
Gepost op: 2011-9-7

Verhaal:

Geile Schooldag
Alyssa stond bij haar kluisje haar make-up te doen en stuff. Jake keek naar haar en haar lekkere, ronde billen. 'OhMen . Die meid zou ik wel eens willen pakken' dacht hij. Hij kreeg wilde fantasieën over hen samen. Alyssa zag hem staan via haar spiegeltje. 'Heei Jakie! Ga je lekker, want zo te zien knalt je onderbroek bijna uit elkaar!' riep ze hard door de gang. Jake schrok op uit z'n dagdroom en keek naar beneden. 'OH SHIT!' Hij rende naar de wc. Hij begon te rukken want die pik moest naar beneden. Terwijl hij z'n 'daadje' aan het doen was dacht hij aan Alyssa, naakt. Hij wilde kreunen van genot maar dat deed hij maar beter niet. Hij kwam klaar en grote klodders spoten uit z'n lekkere, dikke pik. Een zucht van verlichting ging door hem heen. Hij ritste z'n broek dicht en deed de deur van het slot. 'OH NEE . Alyssa ziet hem nu nooit meer staan natuurlijk..' De grijns op z'n gezicht verdween. Hij liep door de gangen, sommige mensen fluisterden als hij langs liep. Hij schrok toen hij bij z'n arm 'het hok' werd ingerukt. Alyssa stond voor hem. 'Heei kanjer, ik vond het best wel geil hoor van daarnet.' Ze deed de deur op slot. Jake kijkt haar verbaasd aan. 'Kon ik meteen zien wat je in je mars had, en dat is me een zaakje!' Haar hand gleed af naar z'n bobbel, die meteen weer overeind ging staan. 'Neem me, neem me HIER!' zei Alyssa zachtjes.
Jake liet zich dat geen 2 keer zeggen en ritste z'n broek weer open, z'n stijve pik floepte eruit. Alyssa deed haar cheerleader-rokje omhoog en haar zwarte slipje naar beneden. Jake werd helemaal geil van dat natte kutje. 'Eerst even voorbereiden!' zei Jake en gaf haar een knipoog. 'Daar heb je gelijk in, lekkertje.' Alyssa draaide zich om en zakte op haar knieën. Ze likte aan z'n eikel, er ging een diepe rilling door Jake heen. Alyssa had niet lang de tijd dus gaf hem meteen een deeptrought. Jake gaf aan dat het tijd was en Alyssa ging weer in de oude positie staan, trok haar rokje omhoog en leunde met 1 hand tegen de muur. Jake duwde z'n lange, gladde pik keihard in haar gaatje. Ze kreunde allebei van genot en vreugde. 'Oh. OH! JA, Ja Ga DOOR ! OhJah, JAKE ! Jake ramde z'n dikke piemel er zo snel alls hij kon erin. Haar tieten hupsten op en neer. 'JA, PAK ZE VAST JAKE !' Jake legde z'n hand op haar borst en ramde door. Hij kneep er zachtjes in. Nog 1 keer gleed hij er diep in, Alyssa begon hem te pijpen voor het laatste genot. Jake kwam met grote scheuten klaar in haar geile mondje en ze slikte het braaf door. 'Mag ik ook nog m'n genotje?' zei Alyssa en ze ging zitten op een stoel met haar benen gespreid. Jake grijnsde en kwam naar haar toe. Hij likte haar natte tienerkutje helemaal kaal en zij kwam ook klaar. Jake likte het op en begon te tongen, hevig zodat ze haar eigen vocht kon proeven. Ze waren klaar en deden hun kleding weer aan. Als de leraar er maar niet achter komt ;) ...

Aantal keer bekeken: 42724
Waardering: 5.59 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online