Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geile busrit.

U leest om dit moment het verhaal Geile busrit gepost door Fuhrst. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Fuhrst
Gepost op: 2007-1-1

Verhaal:

Geile busrit
Geile busrit

Dit verhaal speelt zich meer dan 20 jaar geleden af, toen ik een jongen van 14 jaar was.
Ik zat midden in het ontdekken van mijn sexualiteit.

Het was een warme zomermiddag, ik kwam net terug van de tandarts en ging naar huis terug met de bus. De bus zat vol met forensen die van hun werk kwamen, en ik moest staan. Ik vond een plekje bij de grote middendeur en stond tegen een scheidingswandje aan. Vanwege de warmte liet ik mijn handen naast mij tegen de scheidingswand aan hangen.

Na een paar haltes stapte er een, in mijn ogen toen vrouw, in, ik schat haar nu op zo´n 25 jaar.
Ze droeg een spijkerbroek en een dun truitje, met een plastic tas in haar hand.
Ze kwam naast mij staan. Ik had alleen geen tijd gehad om mijn hand weg te trekken, waardoor haar billen tegen de rug van mijn hand aan kwamen. Ik verwachte een boze blik mijn richting op, maar die bleef uit.

Eerst durfde ik mijn hand niet te bewegen, maar na een paar minuten en doordat haar warmte in mijn hand doordrong, kreeg ik meer moed. Langzaam bewoog ik mijn hand wat. Nog steeds reageerde ze niet, terwijl ze dit toch echt wel zou moeten voelen.

Op het moment dat de bus wat afremde, en ze iets naar voren bewoog, maakte ik hier gebruik van om mijn hand om te draaien. Toen ze weer terug bewoog, lagen haar billen dus tegen mijn open hand aan. Nu kon ik voorzichtig haar billen wat betasten, terwijl ik haar uit een ooghoek in de gaten hield. Ik dacht heel even een korte blik van haar naar mij waar te nemen.
Ik voelde haar zachte billen, en bewoog mijn hand langzaam naar haar bilspleet, en een ietsje naar beneden. Nu kon ik voorzichtig met een vinger onder haar billen komen, terwijl de rest van mijn vingers haar billen beroerde.

Ze verzette haar voeten iets opdat haar benen iets uit elkaar kwamen te staan. Ik vatte dit op als teken, en liet al mijn vingers tussen haar benen glijden. Ik voelde de naad waar haar spijkerbroek aan een was genaaid. Mijn hand zat nu bijna volledig onder haar billen, tussen haar benen. Mijn middelvinger zat ongeveer bij haar vagina, en deze bewoog ik dan ook met zachte opwaartse druk in kleine cirkeltjes rond.

Plots liep zij naar voren naar de chauffeur en legde ik mijn hand weer plat tegen de scheidingswand. Ik zag haar praten met de chauffeur, en ik verwachtte eigenlijk een kwade chauffeur op mijn afkomen die me uit de bus ging zetten (of erger). Maar dit bleef uit, en na een paar tellen kwam ze weer teruglopen, een vluchtige blik op mij werpend, en nam haar plaats weer in. Ze hief het plastic tasje wat op zodat het voor haar kruis kwam te hangen.

Ik liet mijn hand weer tussen haar benen glijden, wat ze gewoon toeliet. Mijn hand gleed nu wat verder tussen haar benen, zodat mijn vingertoppen net aan de voorkant van haar kruis uitkwamen, met de muis van mijn hand draaide ik kleine rondjes, zodat ik haar schaamlipjes masseerde. Mijn duim had ik iets naar binnengedraaid, zodat ik hem wat heen en weer kon bewegen op de plek waar naar mijn inschatting ongeveer haar clitoris zou moeten zitten.

Ik hoorde haar zachtjes wat kreunen en iets sneller ademen. Om dit te maskeren deed ze af en toe of ze moest hoesten, haar mond naar haar schouder draaiend, om het plastic tasje niet te hoeven loslaten.

Na ongeveer 10 minuten gaf de chauffeur een seintje, ze kneep iets met haar benen als teken dat ik mijn hand moest terug trekken, liet ze met een hand het plastic tasje los, en drukte ze op het knopje. Ik aaide haar over haar billen.

De bus remde af en stopte bij een bushalte. Ze liep naar de deur toe en stapte uit, draaide zich om en bleef op de bushalte staan, terwijl ze naar mij keek. Op het moment dat de deuren dicht waren gegaan, en de bus aanstalte maakte om weg te rijden, gaf ze me een knipoog en tuitte ze haar mond in een kort kusgebaar.

Later die dag heb ik me nog meermalen op deze herinnering afgetrokken en gefantaseerd wat er gebeurd zou zijn als ik het lef had gehad om met haar mee uit te stappen.

Ik heb de jaren daarna vaak nagedacht over het feit dat ik eigenlijk best veel geluk heb gehad, want dit was natuurlijk gewoon een aanranding, maar ze heeft meer dan genoeg mogelijkheden gehad om het niet toe te staan en heeft ze er zelfs wat aan meegewerkt, dus ik denk dat ze het ook een geile ervaring vond… En wie weet herkent een lezeres zich er wel in...


Aantal keer bekeken: 20728
Waardering: 6.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online