Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geile oppas.

U leest om dit moment het verhaal Geile oppas gepost door Joni. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Joni
Gepost op: 2008-9-30

Verhaal:

Geile oppas
Al een paar weken paste floor zo af en toe op ons dochtertje van 2. Ze komt al jaren bij ons over de vloer, ze is inmiddels 19 jaar en inmiddels een mooie dame geworden die er wezen mag .
Op deze avond gingen mijn vrouw Marjan en ik naar en verjaardag kort bij ons huis , Floor paste op en omdat ze dacht dat het laat zou worden vroeg ze of het goed was of haar vriend Jack mee mocht komen .
Geen probleem natuurlijk , want ook Jack kenden we al heel lang . Het leeftijdverschil is ook niet zo groot tussen Floor , Jack en Marlan en Ik . Wij zijn beide 26 jaar en Jack is 23 .
De verjaardag was reuze saai , Marjan en ik sms 'en dan altijd stieken naar elkaar met de telefoon op de trilstand . ik begon deze keer met aleen maar het woord "gaaaaaaap". Marjan weet dan genoeg , en Sms'te dan ook terug dat het tijd was om te gaan , ze voegde daaraan toe dat we het thuis nog wel gezellig zouden maken . Ik voelde mijn lul toen ik dat las gelijk groeien en ik berichtte terug wat ze in gedachten had .
Het volgende bericht was om even naar haar te kijken , en toen ik dat deed zag ik dat ze me strak aan keek en haar benen net ver genoeg uit elkaar zag gaan dat ik zag dat ze geen slipje aanhad . Ik dronk mijn drankje op en we gingen snel huiswaarts .
Onderweg liepen we verliefd te zijn en ik sloeg mijn arm om haar heen en speelde wat met haar keiharde tepels .
Via de achterdeur wilden we het huis binnegaan , die normaal altijd openstaat , maar nu dicht zat .
We liepen om het huis heen en zagen door een kier van de gordijnen ,onze oppas in een hevige vrijpartij tekeer gaan . We keken samen hoe Jack met 2 vingers in het donkerharige kutje van van Floor aan het soppen was . Floor had de pik van Jack in haar hand en trok er stevig aan. Af en toe nam ze zijn harde pik in haar mond en probeerde hem zo ver mogelijk in haar mondje te krijgen .Marjan en ik fluisterden dat we ze eens flink zouden laten schrikken . We slopen zachtjes via de voordeur naar binnen en kleeden ons helemaal uit in de hal . Zachtjes slopen we naar de kamerdeur en deden de deur open .
Verschrikt en met een enorme gil begroete Floor ons . Ze zat boven op Jack en had net zijn harde pik in haar kutje ontvangen . Met haar handen voor haar borsten en haar kutje vloog ze van Jack af en begon bijna te huilen van schaamte .
Marjan Ving haar gelijk op en zij dat er niets aan de hand was .
Ze wist uit ervaring dat je als verliefd stelletje mooi alle tijd had als je mocht oppassen.
Pas nu zag Floor dat wij spiernaakt binnen waren gekomen, en slaakte weer een kreet . Jack was wat rustiger en zat nog stilletjes in zijn blootje op onze bank , met een slappe pik , dat wel , want hij was natuurlijk ook geschrokken . Ik knipoogde naar hem om hem gerust te stellen .
Marjan zette Floor weer naast Jack op de bank , en Marjan kwam bij mij op schoot zitten . Mijn lul richtte zich gelijk weer op en Marjan zei tegen het verliefde stelletje dat ze rustig door konden gaan met waar ze mee bezig waren . Om een voorbeeld te stellen pakte ze mijn lul vast en begon hem zachtjes te masseren , ik kneede ondertussn haar borstjes . Het stelletje tegenover ons keek ons ongelovig aan , maar Jack was alweer over de schrik heen en pakte Zijn vriendin ook bij haar borsten en begon aan haar tepels te zuigen . Mijn handen hadden inmiddels het heerlijke kale kutje van Marjan bereikt en ik begon haar snel te vingeren .Ondertussen bleef ze aan mijn pik trekken en voelde ik dat onze tongen elkaar kruisden .Ik tilde haar na een tijdje iets op en liet mijn lul langs haar natte spleetje gaan , langzaam liet ze zich zakken en liet mijn harde pik in haar kutje glijden , en begon zich langzaam op en neer te bewegen . Ondertussen zag ik dat ook Floor zich hervonden had en had de pik van Jack in haar mond en was hem weer heerlijk aan het pijpen. Ik haalde even mijn lul uit mijn vrouw en liet haar voor mij staan , zodat ik haar op zijn hondjes kon nemen . Marjan kwam nu met haar hoofd ook dicht bij het andere stelletje en was zo brutaal om de pik van Jack te pakken en hem gelijk diep in haar mond te laten verdwijnen . Zo werd ze heerlijk van achteren genomen terwijl ze de vriend van onze oppas aan het pijpen was . Floor liet zich ondertussen ook niet onbetuigd en ging in de zelfde stand als Marjan staan . Ik hoefde maar een halve meter opzij te gaan en liet langzaam mijn pik in haar donker behaarde kutje glijden ,Ze was zo geil dat ze na een paar stoten al met een luide gil klaarkwam en dat ze echt ook spuitend klaarkwam , haar eigen geile sappen liepen langs haar benen heen . Marjan zat nu bovenop Jack en liet zich door hem neuken . Mijn vrouwtje had zoals altijd een hoog tempo en het duurde dan ook niet lang of Jack kwam klaar en spoot de inhoud van zijn pik over de borstjes van zijn eigen vriendin heen . Ikzelf stond ook op springen en nam mijn harde pik in mijn hand en trok me even snel af . Marjan nam het echter gelijk over en nam mijn lul weer in haar mond . Ik kwam hevig stotend klaar en Marjan liet het warme sperma in haar mond komen, en liet het daarna over de borstjes van Floor die nog lag uit te hijgen lopen , en wreef het uit over haar lichaam . Nog lang daarna bleven we uitgeput bij elkaar zitten , todat we 2 aan 2 gingen douchen om ons even op te frissen en ook daar werd het nog even erg gezellig , maar wel met onze eigen partners.
Na deze avond gaan we meer als vrienden met elkaar om en hopelijk zal het ooit een vervolg krijgen.

Aantal keer bekeken: 6912
Waardering: 5.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online