Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geile schoonmoeder.

U leest om dit moment het verhaal Geile schoonmoeder gepost door Karel. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Karel
Gepost op: 2008-3-26

Verhaal:

Geile schoonmoeder
Geile schoonmoeder

Laatst is mijn schoonmoeder verhuisd en na een week of wat begon het.
Nou had ik in het oude huis een haakje hier en een plankje daar, wil jij bij gelegenheid wat aanpassingen doen was haar vraag aan mij.

Nou werk ik continu diensten en heb redelijk tijd over, dus ik zei dat ik wel een keer langs zou komen voor die klusjes. Nou is mijn schoonmoeder een niet onaantrekkelijke vrouw en denk wel eens, ik zou je best wel eens een veeg willen geven ondanks je 60 jaar.
Ze is al 10 jaar weduwe en niet meer met een ander geweest.

Op een druilerige morgen belde ik haar op of het uitkwam dat ik langs kom om te kijken wat ze precies wilde en wat ik eventueel voor haar moet gaan halen bij de bouwmarkt.
Ik kon komen maar ze had die middag een afspraak maar zoveel tijd had ik niet nodig daar ik toch niet direct zou beginnen.

Na een bakkie te hebben gedronken en besproken te hebben wat en hoe ze wilde zou ik gelijk naar de bouwmarkt gaan voor wat materiaal te halen zoals schroefjes, latjes en haakjes.
Toen ik net weg wilde gaan zij ze zal ik gezellig meegaan het lijkt me wel leuk en misschien zie ik nog wat anders gelijk. Het was best makkelijk dat ze er bij was want mijn vrouw heeft het niet van een vreemd, nee dat is te groot haakje nee het moet koper kleurig zijn, nee die is toch leuker, dat is mooier denk ik.
Toen we bij het sanitair waren aangekomen zag ze een thermostaatkraan en die miste ze zo dat ze daar niet aanhad gedacht om die te veranderen en of ik dat ook kan en wil doen.
Nou voor mij geen probleem. Thuis aangekomen bij haar en uitgeladen vroeg ze of ik niet mee wilde eten het is al bij enen en je ben toch ook maar alleen thuis Nel werkt toch vandaag.
Oké dan ga ik toch maar even een klusje doen terwijl jij het eten klaar maakt zei ik.
Je zei dat die thermostaatkraan zo gepiept is, wil je die eerst doen dan ik word niet goed van dat zelf mengen. Ik de badkamer in water afgesloten en de kraan verwisseld in de zelfde tijd had zij de tafel gedekt en gingen we eten. Met een geil lachje op haar gezicht zegt ze als jij de vaatwasser nou vult ga ik mij klaarmaken maar ga eerst de douche uit proberen of je het wel goed heb gedaan.
Ik had net de vaat weg gezet of ze riep mij, ze stond in haar badjas en of de kraan niet wat heter kan worden afgesteld, want ik hou van lekker heet douchen. Nou niet zo´n probleem zei ik een kwestie van een schroefje verzetten. Ik pakte een schroevendraaier en een tangetje en verzette de stelschroef, ik denk dat ie zo wel goed staat zei ik haar. Even later staat ze te roepen ik krijg die kraan niet kouder hij is toch te heet voor mij zo. Ik de kraan iets terug gezet en nog maar een keer proberen zeg ik tegen haar, nog de deurknop vast hebbend roept ze mij terug en staat ze naakt onder de straal en zegt hij is goed zo hoor. Ik stond met een mond voltanden en stond verbouwereerd naar haar toch strakke lichaam te kijken wat mij niet ongeroerd maakte en er een beste stijve in mijn trainings broek deed groeien.
Gelijk deed ze een paar stappen naar voren en pakte mij bij mijn shirt en trok zich naar haar toe en begon mij vol op de mond te zoenen. Met haar vrije hand greep ze mijn stijve en begon er lekker in te knijpen en streelde mijn ballen op een goddelijke wijze. Voor ik het wist had ze mijn broek en short naar beneden getrokken en zakte door haar knieën en nam mijn penis in en begon er op te zuigen als een uitgehongerde tijger. Hier heb ik al een tijd lang op gewacht zei ze ik wilde ook wel weer eens een pik voelen, ik sta al zolang droog.
Als jij met Nel op bezoek komt wil ik iedere keer weer in die broek van je voelen en nu heb ik je en zal ik van je genieten en wat je er van denkt en mee doet kan mij niets schelen.
In de tussen tijd had ik mij ook uitgekleed zodat we beiden naakt tegen over elkaar stonden en zei haar dat ze er nog beter uitzag dan ik mij had voorgesteld, haar borsten hingen wel een beetje maar niet overdreven en haar buik nog strak met daaronder een donzig kutje wat nog niet lang geleden geschoren was.
Langzaam drukte ze mij de hal in en de slaapkamer in die tegenover de douche is en duwde mij op mijn rug op het bed. Boven op mij zittend en met haar kut die glad van haar geil was wreef ze over mijn stam die op springen stond. Stop riep ik wil nog niet klaarkomen, nee je moet eerst mijn kut maar eens een lik beurt geven daar verlang ik al zo lang naar dat is al zolang geleden dat ik niet meer weet hoe het voelt gelikt te worden door een geile tong.
Na een paar minuten kwam ze gierend en spuitend klaar, ze spoot zoveel vocht uit haar dat het vocht wat ik probeerde op te zuigen langs mijn gezicht naar beneden liep en een groote natte vlek op het bed veroorzaakte. Zo kom Nel nog niet klaar dacht ik deze vrouw moet dit jaren hebben opgespaard. Ze draaide zich om en zag mijn nog steeds stijf staande pik omhoog staan en begon er zachtjes aan te trekken zodat hij nog strakker kwam te staan. Zo en nu wil ik die erin voelen want een dildo is maar kunst en dit is er zo tezien wel klaar voor om mij te verwennen. Met een ruk draaide ze zich onder mij en stuurde mijn knots in haar natte kut die trillend open stond en mijn pik tot mijn ballen slikte. Nu echt gillend kwam ze bijna direct klaar en kneep zowat mijn pik fijn, wachtend tot ze tot rust gekomen is begon ik haar in de tepels te knijpen die recht omhoog stonden en keihard waren.
Als je klaarkomt wil ik dat je in mijn mond komt zegt ze ik wil je proeven schat.
Nou lang duurt dat niet zei ik je melkt mij helemaal zonder dat ik iets doet, ik voel dat ik zo kom. Kom dan snel op mijn borst kan ik alles opslikken. Op haar tieten zittend zuigt ze mijn pik tot achter in kaar keel naar binnen zodiep ben ik nog nooit gepijpt, ik word gek ik ga komen roep ik. Snel voor ik het door heb drukt ze een vinger in mijn sterretje en ik voel mijn pik nog harder worden en spuit diep in haar keel en zoveel dat ze bijna stikt maar probeert toch alles te slikken.
Eenmaal bijgekomen begint ze me te zoenen en fluisterd in mijn oor dat ze hier al jaren naar verlangde maar niet durfde. Nou zeg ik beter laat dan nooit en ik heb er ook van genoten we zullen dit maar onder ons houden vind je ook niet?
We zullen de kraan nog maar eens gaan controleren of deze nu niet te warm is anders moet je morgen terug komen. Nou niet erg hoor zei ik er zijn nog een paar klusjes te doen toch, ik kom er iedere dag wel een doen. Nou een voor in huis en een voor bij mij zegt ze.

De volgende dag ben ik al vroeg bij haar met boormachine en zaag om de klusjes af temaken.
Zo je heb zwaar spul bij je zie ik heb je dat allemaal nodig?
Ja voor in huis wel voor jou heb ik ander gereedschap bij me maar dat zit nog in de verpakking eerst deze klusjes en dan ben jij aan de beurt.
Nou dat komt mooi uit ik moet nog een boodschap doen en als ik terug kom drinken we koffie met een pudding broodje van de bakker.

Alle klusjes vlotte lekker en ik kreeg het nogal warm en trok mijn shirt uit en stond in mijn blote boven lijf op de trap in de logeerkamer toen ze binnen kwam. En schiet je een beetje op ik ga koffie zetten hoor. Nou zeg ik, wil je niet eerst helpen met het gordijn ophangen als jij ze opgeeft haak ik ze aan de rail. Terwijl ik de laatste haak vastzet trek ze met een ruk mijn broek naar beneden en sta ik met mijn blote snikkel voor het raam. Hee wat maak je me nou roep ik denk es aan je buren!
Maar zonder ergens iets van aan te trekken begint ze mij te pijpen en te likken, machteloos sta ik op de trap met een paal in haar mond, die ze gelijk op knappen weet te zuigen en ik roep ik ga komen en val van de trap op haar en het logeerbed en al spuitend kom ik klaar over haar gezicht. Nog na genietend van de gebeurtenis staat ze op en begint te schelde dat ik niet zomaar mijzelf moet laten gaan zonder toestemming en dat ik hiervoor gestraft gaat worden.
Ze loopt weg en komt terug met de roombroodjes en zegt waag het niet klaar te komen op een roombroodje en slaat deze om mijn nog slappe pik heen en lik de room die er tussen uit druipt weg. Gelijk groeit mijn pik weer op sterkte die ook een lik meekrijgt, en direct bijt ze keihard in het broodje. Ik gil het uit en weet niet of het van pijn of genot is maar zeer doet het wel.
Nou dat krijg je ervan als je niet eerst koffie drinkt met je schoonmoeder. Eest koffie dan. Tijdens de koffie zie ik dat ze een natte broek heeft en mijn pik staat alweer op scherp, zij ziet dit ook en kleed zich ook uit en komt boven op mijn benen zitten die snel plakken van het geil van haar. Ze drukt mij achterover en berijd mijn ik als een amazone en komen samen klaar.

En nu naar huis zegt ze en als ik nog een klus heb hoor je het wel van me.
Thuis gekomen vraagt Nel aan me of het allemaal klaar is want ze had haar moeder gezien bij de bakker en die vertelde dat het tegen zat en ik nog al wat rommel had gemaakt in de logeerkamer.

Groeten van de geile schoonzoon.


Aantal keer bekeken: 116675
Waardering: 6.85 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 35 bezoekers online