Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geilheid..

U leest om dit moment het verhaal Geilheid. gepost door koekimonster. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: koekimonster
Gepost op: 2010-2-7

Verhaal:

Geilheid.
Ik zat op het strand te kijken naar al die hunks die voor me liepen en de zee in renden. Ik keek naast me en er zat een ouw vent naar me te kijken. ik walg van zulke mensen ga lekker met iemand van je eigen leeftijd! ik stond op en liep naar de wc`s. eenmaal op de wc`s stopte ik mijn vinger diep in mijn vagina, wat zou het toch heerlijk zijn als daar een dikke stijve paal in zat! Ik werd geiler en geiler ik had het besloten op dit strand werd ik ontmaagd. even later stond ik in het warme water van de zee, ik had mijn prooi gevonden en ik zwom naar de lekkere jongen in het water. `hoi' zei ik. maar toen ik zijn bobbel in z`n broek zag ging het opeens zo snel. we gingen achter de bosjes bij de wc's zitten, en ik trok zijn broek af waaruit een heerlijke stijve penis kwam, ik zuigde eraan en likte aan zijn eikels die ik vervolgens ook in mijn mon nam ik ging er zacht met mijn tong over heen, toen trok hij mijn boven stuk uit en zuigde aan mijn tepels die meteen hard werden, 'neem me!' riep ik tegen hem. hij trok mijn onderstuk uit en stak beiden vingers in mijn vagina ik kreunde het uit, ik riep nog eens 'neem me!' op dat moment drukte hij zijn stijve paal in mijn natte kutje en we kreunde het uit. nadat we klaar gekomen waren ging ik naar huis, en schreef dit verhaal.
alleen was het toen geen vreemde..

Aantal keer bekeken: 11206
Waardering: 3.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online