Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gemasturbeert en gepakt op de trein..

U leest om dit moment het verhaal Gemasturbeert en gepakt op de trein. gepost door Nieuwsgierige jongen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Nieuwsgierige jongen
Gepost op: 2008-3-23

Verhaal:

Gemasturbeert en gepakt op de trein.
Ik zat op de trein en had nog een lange rit te gaan. Ik was alleen in de wagon. Ik had net een erotische droom gehad en was best wel geil. Ik stond recht en keek even door de schuifdeur in de volgende wagon binnen, daar zat ook niemand. Ik was dus best wel op mijn gemak. Ik ging terug zitten en opende mijn broek. Ik had een enorme stijve. Ik haalde hem uit mijn onderbroek en begon hem te strelen. Over mijn eikel en langs de schacht. Met mijn andere hand kneedde ik mijn ballen. Dit was heerlijk. Ik legde mijn hand rond mijn penis en begon me af te trekken. Zachtjes en traag. Ik kreeg plots een leuk idee. Ik was toch alleen in de wagon. Ik stond recht en kleedde me uit. Helemaal naakt stond ik daar nu, mezelf te rukken in een rijdende trein. Zo geil was dit. Ik trok steeds harder aan mijn penis en ging bijna klaarkomen. Plots ging de deur van de wagon open. Met een verraste blik kwam de conductrice binnen. Ik werd helemaal rood van schaamte, maar werd ook wel opgewonden. Beidden zwegen we. Ik wist niet wat zeggen en zij blijkbaar ook niet. Ik wilde iets zeggen, maar ze was me voor. ‘Zwijg, en ga zitten.’ Beval ze me. Zonder te protesteren deed ik wat ze vroeg. ‘En blijf.’ Voegde ze er aan toe. Al zittende keek ik haar na toen ze de wagon verliet. 10 minuten later was ze terug. Ze had haar werkkleren omgewisseld voor iets luchtiger en strakker. Ze droeg een erg strakke zwarte bh, met halve cups, waardoor haar tepels onthuld waren. Ze had een stevige B cup, haar tepels stonden stijf. Daaronder droeg ze een piepklein zwart stringetje en aan haar voeten had ze zwarte peeptoe’s met naaldhakken van 10 centimeter. Ze had 2 paar handboeien in haar ene hand en een zweepje in de andere. Ze beval me om op de grond te gaan zitten om mijn handen en knieën. Ik deed dit zonder te aarzelen. Met haar schoen streelde ze mijn ballen. Daarna moest ik aan haar tenen likken door de opening in haar schoenen. Haar roodgelakte tenen waren heerlijk. Even later beval ze me te stoppen en moest ik rechtstaan. Ze boeide me op mijn rug en maakte ook mijn voeten aan elkaar vast. Volledig hulpeloos zat ik nu vastgeketend neer op het bankje in de wagon. De dominante conductrice bekeek me met een denigrerende blik en lachte. Plots ging de deur van de wagon weer open. Er kwam een zwarte conducteur binnen. Zonder iets te zeggen kleedde die zich helemaal uit. Naakt stond hij nu in de wagon. Met een enorme zwarte penis. De conductrice stapte op de zwarte man af en begon hem te kussen. Haar handen gleden traag naar zijn enorme lul en begonnen die zachtjes af te trekken. Hij kreunde terwijl ze nog aan het kussen waren. Mijn erectie werd nu erg stevig, het schouwspel wond me zo erg op. Plots stopten de 2. De conductrice beval de zwarte man om nu zich zelf verder af te trekken, en ze stapte op mij af. Ik kreeg geen kus. Ze bukte zich en maakte mijn voetboeien los. Ze duwde me op de grond. Ik zat nu met mijn knieën op de grond met mijn kontje vooruitstekend in de lucht. ‘Neuk hem!’ Beval ze aan de zwarte conducteur. Deze stapte met zich af te trekken en zette zich achter mij. Hij vreef met zijn lul over mijn billen en tussen mijn aarsopening. Oh, dit was zo geil. Hij duwde nu zijn lul in mijn kontje. Het deed pijn eerst, want zijn lul was reusachtig. Eens hij er helemaal inzat begon hij me hard te neuken. Het was net een paard dat in me ging. Oh, het deed pijn, maar het was zo heerlijk. De conductrice bekeek het schouwspel en begon zichzelf in haar stringetje te vingeren. Ze kreunde net zoals de zwarte man die me nog steeds lekker aan het neuken was. Hij ging bijna klaarkomen en verwittigde de conductrice. Deze beval hem onmiddellijk te stoppen en recht te staan. Ze duwde mij omver, zodat ik nu op mijn rug lag en beval de zwarte man weer. ‘Ruk je af in zijn gezicht.’ Hij knielde neer over mijn lichaam met zijn penis boven mijn gezicht en rukte zich klaar. Ik zag zijn ballen krimpen en zijn lul liep leeg recht boven mijn gezicht. Ik kreeg zelfs wat in mijn mond. Zo heerlijk was dit. Alledrie bekwamen we van dit rare gebeuren. En toen verwittigde de treinbestuurder dat we aankwamen.

Aantal keer bekeken: 16354
Waardering: 5.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online