Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

George Huis.

U leest om dit moment het verhaal George Huis gepost door Bram Arts. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Bram Arts
Gepost op: 2010-5-21

Verhaal:

George Huis
'Zie je dat huis daar in de verte,' vraagt Stefan. 'Ja,' zegt Lucas.'Wat is daar dan mee?' Stefan was even stil en begon daarna te vertellen. 'Lang geleden woonde daar een man genaamd George,' zei Stefan spannend. 'George was een moordenaar, een moordenaar, hij pleegde moord, en dat deed die op een nare manier . Wil je weten hoe?,' vroeg Stefan.'Hoe?,' zei Lucas. 'Nou als je het echt wilt weten. Ik zou je vertellen. Op een heel nare manier. Eerst sloeg hij iemand, tot hij huilend op de grond lach, en daarna, maakte die hem af.' 'Hoe?,' vroeg Lucas weer. 'Met een bijl, zo, hak, hak, hak. Eerst zachtjes en steeds harder.,' schreeuwde Stefan.' En vanavond gaan we er heen'
Lucas keek bang.

Avond. 1:15
De deur kraakt. Langzaam lopen ze binnen. 'Hallo? George!,' roept Stefan.
Lucas slaat Stefan. In de verte horen ze een bonk. Bonk. Bonk. Bonk. Bonk. Eerst zacht en steeds harder. Bonk. Bonk. Bonk. Bonk. Allebei worden ze een beetje bang. En dan voelen ze iets kouds achter hun. Ze durfen zich niet om te draaien. Ze zijn bang. Nu heel erg bang. En al vooral door het geklop. Dat nu heel dichtbij is. Uiteindelijk draait Stefan zich toch om. Er is niets. Totdat Stefan dood neervalt. Lucas wil wegrennen, maar hij wordt gepakt...


Aantal keer bekeken: 2299
Waardering: 3.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online