Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gered door een wolf.

U leest om dit moment het verhaal Gered door een wolf gepost door Aimee . Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Aimee
Gepost op: 2008-1-8

Verhaal:

Gered door een wolf
Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden , ik ben nog niet zo geweldig in het verhalen schrijven op mijn 11 jarige leeftijd maar hoop dat jullie het mooi vinden Kritiek en reachties(of aanvragen voor een vervolg :P) mogen altijd!
Begin:
Gapend keek Shulin in het bos rond
"Altijd hetzelfde..." zei Shaminir verveeld "Het zou een wonder zijn als we nog eens wat meemaken"
mompelde Shulin
die voor zich uitstaarde "Ach stel je niet aan joh we kunnen zelf avontuur maken!" zei Kazimir die kwam aangesprong van rots naar rots "Het schijnt dat het indianenkamp laatst bizons heeft gevangen"
zei Kazimir die pretlichtjes in zijn ogen had.
"Ja joh!!" zei Shulin lachend van plezier.
"Komaan gaan we nu??" zei Kazimir
die Shulin strak aankeek
"Nee, het is daglicht in de avond wanneer de maan aan de wolken rijkt zullen we eens wat smullen!"
bemoeide ook Shaminir zich ermee...
Intussen was in het indianenkamp een helse drukte iedereen liep door elkaar heen vloekte op elkaar of sloeg een babbeltje.
zuchtend liep Sinopa* door de drukte heen het bos in, bessen plukken
"Nooit eens avontuur voor de meisjes he, nee inderdaad niet we zijn te zwak!"
mompelde Sinopa half kokend van woede
"AARGH!" zei Sinopa toen ze zich aan een doorn met struiken prikte "IK heb heb het helemaal gehad!" demonstratief liep Sinopa terug naar haar stam Sihasapa Sioux.
"Kom Sihu*" zei Sinopa kortaf. Terwijl ze haar merrie besteeg zei Sinopa "Tijd voor wat avontuur" na een rondje te hebben gereden plaatste Sinopa de merrie terug "Ik ben er zo weer joh!"
zei Sinopa die zuchtte "Ik wil je niet teleurstellen pap maar ik trouw met wie ik wil" zei Sinopa die een traan liet rollen en haar verlovingsketting wegsmeet alsof het niets was.
Snel raapte Sinopa wat spullen bij elkaar stopte de bessen in haar tasje, nam haar medicijnbuidel mee en steeg weer gehaast op Shada "Vort" zei Sinopa zacht toen ze haar vade ookwel opperhoofd van hun stam zag...

De * betekenissen:
Sinopa- vos
Sihu - Bloem
Ik moet nu gaan dus..
vervolg komt misschien nog


Aantal keer bekeken: 4320
Waardering: 4.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online