Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gewilig.

U leest om dit moment het verhaal Gewilig gepost door Sandra. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sandra
Gepost op: 2007-8-10

Verhaal:

Gewilig
Gewillig

Hoy, mijn naam is Sandra.
Ik werd wakker en strekte me eens lekker uit, en dacht na wat ik vandaag eens zal gaan doen. Ik stapte me bed uit, de kat begroette me om tegen me blote benen te wrijven. Ik drukte op de knop van het espresso apparaat om een lekker kopje koffie voor me te zetten.
Ik liep naar de douche en draaide de kraan op warm, een warme straal water plensde op mijn blote lijf. Ik pakte een scheermesje en scheerde me kutje en benen glad.
Droogde me af en ging weer terug naar de kamer, daar dronk ik me kopje koffie. Het zou een mooie dag worden, gelukkig was ik vrij.
Ik had besloten om naar strand te gaan, ik pakte me bikini en trok een luchtig jurkje aan, ondergoed trok ik niet aan, daar was het te warm voor.
Ik pakte de fiets en reed naar het strand. Zette mijn fiets in de stalling en ging lopend verder. Ik vond een lekker rustig plekje, ik keek om me heen, de eerste 100 meter was er niemand. Ik trok me jurkje uit, ik voelde ze zon schijnen op me huid, even dacht ik zou ik in me blootje blijven, maar ik bedacht me toch maar en trok mijn bikini aan. Ik spreidde me badhanddoek uit en ging op mijn buik liggen. Ik maakte me topje van achter los zo dat er geen strepen op mijn rug zouden komen. Ik dacht dat ik in slaap was gevallen, maar ineens hoorde ik een stem, hallo Sandra wat leuk dat ik je hier tref. Ik keek verbaasd op en zag dat het Tonny was een collegaatje van mij.
Mag ik even bij je komen zitten vroeg ze, ik zei dat is goed. Ze ging zitten met haar benen wijd, zodat ik kon zien dat ze geen slipje aan had en ook kaal was. Na wat gekletst te hebben over het werk, zei ze wat ben je al lekker bruin, ik zei dat het door de zonnebank kwam, maar lieve Sandra dan ga je toch niet met een topje aan liggen, kom hier, en ze trok het topje van me schouders, zulke mooie borsten mogen gezien worden. Vind je het erg als ik ze aanraak? Ik aarzelde even, maar oké wat kan je gebeuren. Ze begon mij borsten langzaam te strelen, ongemerkt reageerden mijn tepels toch op deze liefkozing, dat ontging ook Tonny niet. Vind je het lekker vroeg ze, ik zei dat ik het niet onaangenaam vond, voorzichtig nam ze een tepel in haar mond en begon zachtjes te zuigen. Een langzaam tintelend gevoel ontstond in mij bekken, en ik voelde dat ik langzaam nat werd, het vocht plekje werd ook zichtbaar voor Tonny, ze trok langzaam me bikini broekje uit, zo wil ik je hebben lieve Sandra. Eindelijk. Ze drukt me benen uit elkaar zodat ze goed zicht had op me kutje, ze drukte me schaamlippen naar buiten zodat me klitje naar buiten kwam, ze slaakte een gilletje van genot toen ze zag hoe groot mij klitje was, ze boog voorover en begon langzaam me klitje te likken.
Ik voelde de spanning bij mezelf op lopen ik wilde me nog inhouden maar dat lukte niet meer, ik was geen baas meer over mezelf. Langzaam kwamen de golven ik hield het niet meer, ik drukte me kutje naar voren en begon langzaam te spuiten, Tonny opende haar mond en likte alles op, ik viel
uitgeput achterover, Tonny keek om haar heen, het was nog steeds rustig, 50 meter verder lag een vrouw verder niemand. Ze pakte een dildo uit haar tas en deed deze om, tilde me bekken op en drukte de dildo naar binnen, ik was vrijwel machteloos, ze begon me langzaam te neuken, met een verwrongen grimas op haar gezicht, ik voelde de genots golven weer komen, Tonny ging steeds sneller te keer, ze kneep hardhandig in me billen, en zei vooruit slet kom klaar, ik wist wel dat je een hoer bent, maar wel een hele lekkere.
Ik kwam voor de tweede keer klaar, tegelijk met Tonny, ze haalde de dildo uit mijn en haar kut, en draaide me om, zo zei ze voortaan wil ik dat je wat gewilliger ben Sandra, en ze gaf me een paar flinke tikken op mijn billen
Ik ga je voortaan op het werk wat meer gebruiken. Ze deed haar rokje weer goed en stond op, gaf me een kusje en zei later lieverd.
Ik was nog een beetje perplex van het gebeuren, en ging nog even achter over liggen. Mijn kutje voelde nog branderig aan, langzaam streelde ik nog me klitje die nog fier over eind stond. Opeens hoorde ik een stem die zei laat mij dat maar doen liefje, ik keek op, en daar stond de vrouw die 50 meter verder op had gelegen, ze knielde neer en streelde me kutje, ze vertelde me dat ze ons bezig had gezien, en gewacht had tot Tonny weg was.
Je ziet er trouwens mooi uit, maar laat ik me voorstellen ik ben Elly, ik zei mijn naam is Sandra. Doe je dit vaker Sandra? Soms, maar dit was wel onverwachts, maar niet onplezierig. Ze streelde me kutje langzaam verder en zag mij grote klit, zo een klitje zie je niet vaak, vind je het erg als ik er even aan zuig? Nee hoor ga je gang. Langzaam nam ze me klitje in haar mond, een rilling ging door me lichaam, ze wist wel hoe het moest zeg, na 2 minuten hield ik het niet meer en moest ik weer spuiten, zo zo zei Elly nog een spuitertje ook zeg, ze pakte een vochtig doekje een wreef me schoon. Zo dan ben je ook weer fris, wil je wat drinken? Ja is goed, ze pakte een thermos fles en schonk 2 bekertjes met Bacardi cola in, het smaakte goed, wil je er nog een, ja zei ik, en dronk ook het tweede bekertje leeg, de drank maakte loom en zwaar, Elly zag het en zei kom ga met me mee ik heb hier vlakbij een bungalow dan kan je douchen en wat slapen. Ik stond op en wilde me bikini aan trekken, nee zei Elly hier heb je shirtje doe dat aan en volg me maar.
Het shirtje was net lang genoeg om me billen te bedekken, Elly pakt me spullen op en liep weg, ik aarzelde, maar ging toch maar achter haar aan.
Bij de parkeerplaats gekomen wachtte ze al bij de auto, deed het portier open zodat ik in kon stappen, ik ging zitten maar kon niet voorkomen dat ik in me blote kont in de auto zat, Elly glimlachte, stapte ook in, ze haalde een halsband uit het handschoenkastje en deed hem om me hals, zo lieverd zei ze dan kan je alvast wennen. Ze reed weg, en naar een half uurtje stonden we voor een bungalow, ze beval me om het shirtje uit te trekken. Ik trok het uit en zat in me blootje in de auto. Ze stapte uit en zei volg me. Ik liep haar achterna, eenmaal binnen kuste ze me zacht, en zei ik zal goed voor je zorgen lieverd. Ze pakte een ketting en deed deze aan de halsband, er stond een ronde paal in het midden van de kamer en daar maakte ze me aan vast.
Zelf ging ze kamer uit, even later kwam ze terug helemaal in het leer gekleed.
Zo Sandra, nu ga ik van jou een gewillig slavinnetje maken, ze pakte een zweep en sloeg ongenadig op mijn billen, ik schreeuwde het uit, maar Elly ging onverminderd door, op laatst huilde ik alleen nog maar een beetje.
Goed zo lieverd je begint het al te leren, als je goed luister en je doet wat ik je opdraag dan blijft dit je voortaan bespaart. Heb je dat goed begrepen? Ik knikte, ze maakte me los en zei nou mag je mij likken, ze deed haar benen wijd maakte haar rits los zo dat haar kutje vrijkwam, ik begon haar langzaam te likken, ze begon te kreunen en zei doe je mond wijd open, ik deed me mond wijd open en Elly begon te plassen, doorslikken slet alles. Toen ze uitgeplast was deed ze me een grote dildo voor, ze trok haar leren broek en jasje uit, goh wat was ze mooi zeg. Grote stevige borsten, kaal kutje en een prachtige kont. Vooruit slet ik wil dat je me hard neem in me anus. Ze ging voorover op haar knieën zitten en deed haar billen uit elkaar, moet er geen glijmiddel in vroeg ik, nee duw hem er in, ik duwde hem er langzaam in verder en verder, ze kreunde van genot, langzaam begon ik te stoten ik zag haar lichaam verkrampen genotsgolven trokken door haar heen, ze liet haar plas lopen, en begon te schokken, ga door zei ze harder, ik ging harder en harder, uiteindelijk zakte ze in elkaar en bleef liggen, ik haalde de dildo uit haar anus er zat bloed en stront aan, ik vroeg gaat het Elly, ze zei je bent het liefst sletje van de hele wereld Sandra, ik ben ongelofelijk klaar gekomen, dank je.

We gingen douchen, na dat we schoon en fris waren dronken we een Bacardi cola, Elly vroeg wat doe je Sandra voor de kost, ik zei dat ik receptioniste was bij een groot bedrijf, woon je hier in de buurt vroeg ze. Ja zei ik. Heb ze zin om bij mij te komen wonen, dan ben je voor altijd mijn sletje en hoef je nooit meer te werken, ik heb namelijk een eigen bedrijf en zo een meisje als jij zijn er niet veel. Ik keek in haar zwarte ogen en voelde me weer warm worden, en zei niets liever dan dat Elly, maar dan wel als jouw slavinnetje.
Graag Sandra, antwoordde Elly


Slavinnetje

Sandra


Aantal keer bekeken: 15557
Waardering: 6.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online