Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gewilig3.

U leest om dit moment het verhaal Gewilig3 gepost door Sandra Klaassen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sandra Klaassen
Gepost op: 2007-8-20

Verhaal:

Gewilig3
Het werk

Elly zei, trek je jurkje maar aan Sandra, dan halen we eerst je fiets op daarna breng ik je even terug naar je flatje, als je morgen ga werken dan moet je er weer een beetje goed uit zien. Maar eerst gaan we bij mij thuis je spulletjes ophalen, ik ga je nog even wassen en lekker in smeren met lavendel olie.
In de fietsenstalling stond mij fiets nog, ik deed hem achter in de auto, en we reden naar Elly haar bungalow. Kleed je maar uit Sandra, dan zal ik je wassen. Ik kleedde me uit en liep naar de badkamer, Elly waste me van boven tot onder, ga op je knieën liggen en doe je kont omhoog. Ze pakte een slangetje met een grote zak met warm water. Zo ik ga je eerst lekker schoonspoelen lieverd. Ze duwde het slangetje in me anus en drukte de zak langzaam leeg in me darmen, ik voelde hoe het warme water me darmen in spoelde, ze pakte een kontstopje en deed deze in me anus. Ze begon langzaam me buik te masseren, het water klotste in buik, zo ga nu maar naar het toilet, voor ik ging zitten trok Elly het kontstopje er uit, het water vermengd met ontlasting verliet me lichaam, na ongeveer 3 minuten was ik leeg, het gaf wel een lekker gevoel, zo en nu je kutje, ze pakte een vagina douche en waste me kutje schoon. Zo lieverd nou nog je tanden poetsen en dan ga ik je inwrijven met lavendelolie. Ik wilde gaan liggen maar dat mocht niet, kom mee zei Elly, we liepen naar een ander kamer, daar deed ze me handboeien om, daar deed ze een ketting omheen, deze haalde ze door een ring in het plafond, te trok me langzaam omhoog tot dat ik op me tenen stond. Ze keek tevreden naar me, en begon me langzaam met lavendelolie in te smeren, bij me kutje aangekomen kon ze het niet laten om me klitje te plagen, deze stond gelijk stijf, ze pakte een klein klemmetje en zette deze op me klitje, eerst schoot er een pijn door me heen, maar toen kwam er een soort sensatie die mij onverwachts overmande, o wat lekker, dat zag Elly ook, ze gaf er zachte tikjes tegen het klemmetje, zo lieverd spuit maar eens lekker, ik hield het niet meer, zakte door me knieën en spoot een straal vocht de kamer in. Ze haalde het klemmetje van me klitje, ook dat was een sensatie, mijn klitje was super geïrriteerd en tintelde als een gek. Elly wreef me benen in, ze keek naar het resultaat, en was tevreden. Ze maakte me los, en kuste me lang en intiem.
Kom zei ze pak je kleren, dan breng ik naar je flatje. Ik deed me eigen kleren weer aan, pakte me tas. Tijdens de weg terug zeiden we niks tegen elkaar.
Elly liet me uitstappen, en zei ik kom je woensdag weer halen. Oké zei ik.
Ik stapte uit zwaaide nog even en liep naar boven, ik maakte de deur open, de kat begroette me uitbundig, ik liep naar de kast en gaf hem te eten. Even later zat hij spinnend op de bank. Ik zuchtte, wat een weekend zeg, ik kleedde me uit en keek in de spiegel, op mijn linkerbil prijkte een hondje, wel knap gedaan, maar onuitwisbaar, had ik spijt, misschien een beetje. Maar ik had me niet verveeld. Integendeel. Ik ging op bed liggen en dacht na. Ga ik hier mee door of niet. Onrustig liep ik naar de koelkast en schonk een Bacardi cola in. Ik pakte het doorzichtige jurkje en hield het voor me, wel geil zeg. Er viel wat op de grond, het was het briefje van de winkelbediende, bel me stond er op. Ik nam een slokje, pakte de telefoon en draaide haar nummer.
Ze nam op, je spreekt met Sandra, ik was in je winkel met Elly. Dag Sandra, ik zou je eens graag ontmoeten, wil je dat, wat wil je dan Wilma?
Eens nader kennis met je maken, misschien hebben wederzijdse belangen, dat wilde ik graag met je bespreken, is het goed als ik een keer bij je langs kom? Oké, zei ik, schikt het je morgen, ja goed om een uur of acht, is goed, en gaf haar mij adres, zie je dan.
Ik dronk langzaam mijn glas leeg, en ging naar bed, de kat ging tegen me aan liggen en beide vielen we in slaap. Om 6.00 uur werd ik wakker stapte me bed uit en zette een kopje koffie en liep naar de douche, draaide de kraan om en liet het water over me heen lopen, heerlijk, schoor me kutje oksels en benen weer glad. Zo dat gaf weer een heerlijk gevoel. Nam me kopje koffie, kleedde me daarna aan, een kort rokje met een doorzichtig bloesje, daar kon je me bh goed door zien. Ik liep naar beneden naar mijn auto, en ging naar me werk.
Ik klokte me in en liep naar de balie, zette me tas neer en zette de pc aan, even mijn mail checken. Er stond een mail van Tonny, ik opende hem, ze had een afspraak geregeld in outlook, maandag om 14.00 uur in haar kantoor, ik accepteerde de afspraak. Haalde een bekertje koffie en ging de post sorteren.
De tijd vloog, een wizard verscheen op mijn scherm met de melding, een afspraak om 14.00 uur, ik liep naar haar kamer, klopte, binnen zei ze.
Doe de deur achter je dicht snauwde ze. En ga hier zitten. Ik gehoorzaamde.
Waar was je het hele weekend slet, ik heb je steeds proberen te bellen.
Ik zei dat ik bij een kennis had gelogeerd. Ze ging achter me staan en liet haar handen zachtjes over me borsten glijden, kleed je uit, ik trok alles uit ze ging naar haar bureau en haalde een dubbele dildo uit de la. Ze trok haar broek en slipje uit en deed de dildo om. Op je knieën met je kont omhoog, ik deed wat ze vroeg, ze slaagde een zacht gilletje wat is dat een hondje op je bil, heb ik dit weekend laten zetten, vind ik leuk. Ja ik zou zeggen het symboliseert meer dat je een onderdanig teefje ben. Maar dat wist ik al. Zachtjes drukte ze de dildo in me kutje en de hare, met haar hand ging ze naar me klitje en pakte deze voorzichtig vast tussen haar vingers, o wat lekker, langzaam begon ze me te neuken, kom draai je om ik wil je gezicht zien, ik draaide me om zodat onze kutjes tegen over elkaar kwamen, mijn klitje was duidelijk te zien, ze kuste me heftig en begon schokkende bewegingen te maken, haar gezicht vertrok een grimas, met een verbeten blik zakte ze langzaam achterover, schokkend kwam ze klaar.
O wat ben je toch een slet Sandra, ik kan maar niet genoeg van je krijgen.
Ze trok haar broek en slipje weer aan, kleed ja aan zei ze tegen me.
Wat voor kennis was dat, waar je geweest ben vroeg ze. O heel leuk weekend gehad, veel seks en bijzonder, ze heet Elly, een strak type, een beetje mannelijk. Misschien wil je haar eens ontmoeten? Dat lijkt me leuk, spreek eens wat af, dan gaan we samen, oké doen we. Als ik je nodig ben dan stuur ik je een mailtje, ga maar terug naar de receptie, maar eerst wil ik je slipje nog hebben, ik vind het leuk om te weten dat je daar in je blote kont zit.
Geef hier, ik trok me slipje uit en gaf het aan haar, je hoort van me.
Ik liep terug, het was inmiddels al 16.30uur tijd om naar huis te gaan, ik pakte me tas en liep naar de auto, het was mooi weer, een lekker warm windje speelde langs mijn benen, mijn rokje waaide omhoog, en mijn blote kontje was even te zien, ik schaamde me niet, maar ik had wel genoeg aandacht.
Ik stapte in de auto expres mijn benen wat uit elkaar, zodat mijn kutje goed te zien was. Ik reed naar huis, voor mijn deur stond een onbekende auto, ik parkeerde mijn auto er achter en liep naar boven. Daar stond Wilma te wachten, hallo zei ik, je zou toch om 20.00 uur komen? Ja dat is zo maar ik was nu in de buurt, dus gokte ik het maar. Nou kom binnen zei ik, we stapte naar binnen, en wilde haar jas aanpakken, niet schrikken zei ze, ik keek verbaasd. Ze trok haar jas uit, daaronder was ze naakt, doe je dat wel vaker Wilma vroeg ik, nee maar bij jouw voel ik me hoerig, en wil ik me ook zo gedragen, vind je het erg. Nee hoor zei ik, ik weet wel wat ik met je moet, kom maar. We liepen naar de kamer, ga op de bank liggen met je benen wijd, zo dat ik te goed kan zien, ze ging liggen ik drukte haar schaamlippen uit elkaar, gelukkig ze had ook een goed ontwikkeld klitje, ik liep naar de keuken en pakte een handdoek klemmetje, drukt haar klitje naar buiten en deed het klemmetje op haar klitje, ze slaakte een gilletje, ik sloeg haar in haar gezicht, als je hoerig ben gedraag je dan ook zo. Ik speelde langzaam met het klemmetje en haar klitje groeide, ik zag dat ze genoot. Nog niet klaarkomen zeg ik, ik heb wat beters voor je.Trek je jas aan dan gaan we ergens naar toe.
Ik reed naar Elles, belde aan, Elles deed open en keek me verbaasd aan, jij hier, ja zei ik, hier heb ik iemand voor Wodan, ze keek Wilma aan, oke zei ze kom binnen, ze deed Wilma haar jas uit, en deed haar een riem om. Wilma keek angstig naar me. Rustig maar Wilma, dit heb je nog niet meegemaakt. Elles haakte haar vast aan de muur, het klemmetje bungelde nog steeds aan klitje, toen kwam wodan binnen, Elles begon te filmen, heel voorzichtig snoof wodan aan haar kontje, Wilma probeerde weg te kruipen, dit wil ik niet, niet door een hond alsjeblief Sandra neeeeee. Ze wilde gaan gillen maar kreeg een ferme tik van Elles op haar billen, ik zag dat Elles duidelijk genoot van haar. Wilma kroop in de hoek, nog een tik en nog een. Goed, goed doe maar zei Wilma, Wodan begon haar zachtjes te likken, eerst haar anus daarna haar kutje, onverwachts zag ik dat ze begon te genieten, ze deed haar benen uit elkaar de hond ging over haar heen staat en drukte zijn pik langzaam in haar anus in plaats van haar kutje, een sensatie op zich, Wilma begon te kreunen, de hond zat diep in haar, en begon haar te neuken, met een piepend geluid kwam hij klaar, ze beleven nog zeker 5 minuten aan elkaar zitten, ik streelde zachtjes Wilma’s gezicht, zachtjes snikte ze, ik beroerde langzaam het klemmetje, ze begon weer langzaam te kreunen, Wodan kwam los van haar, zijn sperma droop uit haar anus, inmiddels was Elles gestopt met filmen, ze kleedde zich uit, tot mijn verbazing zag ik dat Elles een grote pik had, ze trok Wilma’s kontje omhoog en drukte haar pik in haar kutje en begon haar te neuken. Met een grimas kwam ze klaar, Wilma was echt uitgeput. Ik maakte haar los en liep met haar naar achter, in de badkamer ontdeed ik haar van het klemmetje en waste ik haar, spoelde haar anus en kutje schoon. Ik keek haar aan, en vroeg wat vond je er van?
Dank je wel Sandra dit was het lekkerste wat me overkomen is. Kom trek je jas aan dan gaan we naar me flatje. Ik bedankte Elles. Ze zei laat haar nog eens terug komen dan zet ik een hondje op haar bil, wil je dat Wilma, is goed maar nu niet oké. We reden naar me flatje, daar dronken we samen een Bacardi cola, wil je alsjeblieft mijn vriendin worden Sandra? Oké Wilma, maar dan ben ik wel je meesteres oké, ja is goed. Mag ik vannacht bij je blijven slapen dan. Ja, is goed, maar je slaapt aan het voeteneind. De Volgende dag vertrok Wilma tevreden, met de afspraak dat ze weer snel langs zou komen.


Aantal keer bekeken: 9091
Waardering: 7.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online