Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gewilig6.

U leest om dit moment het verhaal Gewilig6 gepost door Sandra. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sandra
Gepost op: 2007-8-29

Verhaal:

Gewilig6
De club

Het was vrijdagmiddag, ik zag Tonny vertrekken, ze keek me nog eens verwijtend aan, ik wist dat ze met handen en voeten aan Elles vast zat.
Maar goed, ik sloot de pc af en pakte me tas, en ging naar huis. Ik liet me lekker op de bank vallen met een lekkere baco, het leven was zo slecht nog niet, een lekker weekend voor de deur, wat zou ik eens gaan doen? De voordeurbel ging, ik deed de deur open, daar stond Wilma, met haar jas open zodat ik goed zicht had op borsten en kutje. Kom binnen zei ik, ze deed haar jas uit, hmmmm, ze zag er toch wel goed uit, lekker kaal kutje en mooie borsten, ik voelde me weer warm worden. Ik gaf haar een wijntje en ze ging op de grond zitten. Ik streelde langzaam haar gezicht, ze keek me smekend aan, ik gaf haar een lange intieme kus, ze sloeg haar armen om me heen en ging naast me op de bank zitten, mag ik dit weekend bij je blijven? Ik moest even na denken, maar ging akkoord. Wat heb je bij je als alleen je jas, een tandenborstel met tandpasta en een scheermesje zei Wilma. Meer niet, nee meer niet. De telefoon ging. Ik nam op, het was Elly, maak je klaar ik kom je zo halen, ik zei dat ik nog een gast had, wie vroeg Elly? Wilma het meisje van de winkel van Tineke. Hoe is ze, naakt zei ik, dan is het goed, dan kan zij ook mee. Ik zei tegen Wilma dat Elly ons kwam ophalen, wat gaan we doen? Ik zei dat ik dat nog niet wist, maar daar zouden we gauw genoeg achterkomen.
We dronken onze glazen leeg, ik trok een doorzichtig jurkje aan, Wilma keek vol bewondering naar me, prachtig zei ze. Je heb zo een mooie kut, heel mooi gevormd, mooie schaamlippen, en zo een grote klit, dat zie je niet veel, heel uitnodigend. Dank je Wilma. De bel ging. Ik deed open, daar stond Elly, geheel in het leer, ze keek tevreden naar me, en toen naar Wilma, prima jullie vormen een goed paar. We gaan naar mijn club, daar mogen jullie optreden, en ik verwacht een maximale inzet. Ik gaf de kat nog wat te eten en te drinken, en vertrokken. We stapte beide achter in haar mercedes, en reden weg. De club was op een industrie terrein, de naam was Het Schoft. We stapten uit, de deur ging open, een grote blonde kerel deed de deur open en begroette Elly onderdanig. Het was een ruime zaal, in de hoek achterin stond een grote bar, aan de zijkant allemaal hokjes die met een gordijn dicht konden
We liepen naar de bar, en daar zat Elles met Tonny, zij had een halsband om en was geheel naakt, ze glimlachte naar me. Ik liep naar haar toe en gaf haar een zoen, Wilma deed haar jas uit en ging achter me staan en haar armen om me heen, zo, zo, Wilma zei Elles, jij bent nog wat van me tegoed, maar dat doen we straks wel op het podium, eerst even dit sletje manieren leren en trok aan de ketting waar Tonny aan vast zat. We kregen een drankje, met een pilletje, niks vragen drinken en doorslikken, we gehoorzaamde. Elly trok me jurkje uit zodat ik ook naakt was. Langzaam kwamen er meer mensen binnen veel mannen, maar ook vrouwen, die ons uitgebreid bekeken. Ik voelde me steeds prettiger worden, kwam zeker door het drankje en het pilletje, schaamteloos opende ik me benen, zodat ze me kutje goed konden zien, ik vond het heerlijk om zo bekeken te worden. Ik kreeg nog een baco, terwijl Wilma mijn kutje zachtjes streelde, langzaam begon mijn klitje zijn kop op te steken en stak langzaam boven mijn schaamlippen uit, er zat een vrouw tegen over me die het met grote ogen zat te bekijken, ze liep naar me toe en pakte ruw mijn borsten vast, wat voor slet ben jij, Elly liep op haar af en zei, wil je haar Joke?
Ja zei ze, maar ook die andere, dat kost je eur.1000,- Ze pakte haar tas en betaalde Elly het geld. Kom mee beide. We liepen achter haar aan. Ze zocht een ruim kamertje uit, hier gingen we zitten, ik moest op de bank gaan liggen met mijn benen wijd, zodat ze goed zicht had op mijn kutje. Wilma begon haar langzaam te strelen, ze leek het wel prettig te vinden. Wilma trok langzaam de rits van haar jurk naar beneden, zodat deze op de grond viel. Ze stond nog in haar slip en bh. Bijzonder mooi was ze niet, ik schatte haar een jaar of 50. Wilma deed voorzichtig haar beha uit en trok haar slip uit. Lik me teef, Wilma bukte, en deed haar billen uiteen, en likte haar anus en kut. Het was wel wat anders dan die van Sandra, maar goed voor het geld doe je veel.
Het licht werd gedempt, en schijnwerpers gingen aan, Elles liep met Tonny naar het podium, ze klikte de ketting aan een ring, en Tonny kon geen kant meer op, Elles draaide om haar heen, klets en ferme tik op haar billen, en nog een. Elles pakte een zweep en beval Tonny op haar rug te gaan liggen met haar benen om wijd, ze pakte een spreidstang en deed deze vast aan haar enkels, ze kon geen kant meer op, ze drukte de achterkant van de zweep langzaam haar kutje in, Tonny kreunde, maar Elles kende geen genade, en begon de zweep langzaam heen en weer te halen. Tonny kon haar benen niet meer naar elkaar toe brengen, ik zag dat ze langzaam een orgasme kreeg, maar toen stopte Elles, draai je om, Tonny ging op haar knieen met haar kontje omhoog, Elles kleedde zich uit, ze had een mooie stijve penis, zeker 18cm, en drukte hem langzaam in haar anus, Tonny gromde, Elles begon haar te neuken, het gezicht van Elles vertrok in grimas en zij kwam met schreeuw klaar. Elles maakte de spreidstang vast aan de grond, zodat Tonny geen kant op kon, Elles richtte zich in volle lengte tot de bezoekers en zei, wij zijn een gerenommeerde club en geven waar voor u geld, u betaald veel maar krijgt ook heel veel, dit meisje is de hele avond voor u beschikbaar gratis, dus ga u gang. En ze liep terug naar de bar, daar kuste ze Elly, en die streelde zachtjes haar pik. Inmiddels waren wij druk bezig met joke, ik probeerde me hele hand in haar kutje te doen, dat lukte moeizaam. Uit eindelijk lukte het me terwijl Wilma haar anus nog steeds aan het likken was. Ik maakte voorzichtig pompende beweging, ze deed haar benen ver open, Wilma pakte haar enkels beet zodat ze niet meer terug kon. Ik begon heftiger te pompen, ik zag dat haar ogen wegdraaide, en mond wijd open, harder schreeuwde ze, ik ging steeds dieper, maar het ging ook steeds makkelijker, ik voelde haar baarmoeder en probeerde deze langzaam vast te houden, het lukte, ik liet niet meer los. Ondanks haar verweer liet ik niet meer los, Wilma drukte haar nog meer naar achter, ze kon geen kant meer op, toen ontplofte ze alles kwam vrij, urine stront kwijl noem het maar op, heftig schokkend lag ze daar, niet meer instaan om iets te zeggen of te doen. Toen verslapte ze, Wilma liet haar benen los, en trok langzaam mijn hand uit haar kut, een golf urine kwam mee. Ze kwam langzaam overeind, en keek me verdwaasd aan, wat ben jij voor een vrouw? Precies de vrouw die jij nodig had Joke. Dat mag je wel zeggen.
Jullie zijn het geld dubbel en dwars waard. Kan ik jullie ook privé benaderen?
Is goed en gaf haar mijn telefoonnummer, ga jullie intussen op mijn kosten wat drinken, ik heb jullie al betaald, dus jullie blijven de hele avond tot mij beschikking, ze kuste me, en liepen naar de bar, bestelde een baco en een wijntje voor Wilma. Ik keek naar het podium en zag dat Tonny ongenadig genomen werd, er stonden zeker 10 mannen in de rij. Elles kwam naar ons toe. Hoe is het gegaan, goed zei ik. Ja, jullie doen het goed hier. Op het eind van de avond ontvangen jullie beide eur.500,- dat is dan meteen jullie gage voor elke avond dat je hier bent. Elly rekent wel met jullie af. Maar eerst nog hier Wilma, ga over de kruk hangen, Elles was nog steeds naakt. Ik ging voor Wilma staan en boog over haar heen en trok haar billen uiteen. Elles drukte langzaam haar pik in haar anus , er hadden zich al wat mensen om ons heen verzameld, en vrouw achter me streelde langzaam me rug, en deed ook me billen uiteen, terwijl haar partner zijn pik in me stak, en me langzaam neukte
Zo waren met zijn vieren bezig, de vrouw kuste me vol op me mond en drukte met haar tong me mond open. In middels begon haar partner te trillen, ik voelde zijn zaad me kutje in spuiten, hij ging naar achter, zijn vrouw ging achter me staan, en begon me kutje schoon te likken, blijkbaar vond ze de sperma van haar partner lekker, ze stopte pas toen ik helemaal schoon was.
Inmiddels was Elles ook klaar gekomen, ik pakte Wilma beet en we liepen naar het toilet, daar maakte ik het kontje van Wilma schoon, Wilma kuste me diep en keek met warme en gelukzalige ogen naar me, dit is wat ik altijd al gewild heb lieve Sandra, laten we altijd samen blijven, ik zei goed, we kunnen zo te zien samen veel geld verdienen. We gingen weer de zaal in, en daar liepen we Tineke tegen het lijf. Hallo zei ze, werken jullie hier? Ja, zei ik, mooi, kom maar mee, ik zei helaas, we zijn al bezet, door wie, Joke zei ik. Oké, komen jullie morgen naar de winkel dan heb ik een verrassing voor jullie.
Ik beloofde het. We liepen naar het podium, daar maakte Elles net Tonny los, uitgeput viel ze op de bank, kom lieverd zei Elles hier heb je wat te drinken en een pilletje, ze nam het pilletje en slikte het door gevolgd door een slok Bacardi cola. Kom zei Elles ik ga je eerst even opknappen, en ze liepen naar achter. Intussen kwamen we Joke weer tegen, kom laten we gaan zitten en wat drinken, oké zei ik, Wilma haalde de drankjes en ging met mijn benen wat uit elkaar zitten, zodat ze goed zicht had op me kutje, mijn klitje stak nog steeds parmantig naar voren, dat viel Joke ook op, ze boog naar voren en nam mijn klitje in haar mond, ik deed me benen nog wijder, ze begon me langzaam af te zuigen, Wilma zette de drankjes op tafel, en begon zachtjes mijn borsten te strelen, en kuste me diep en intiem, na 3 minuten snakte ik naar adem en kwam met een explosie klaar, en spoot joke recht in haar gezicht.
Zachtjes liet ik me achterover vallen tegen Wilma aan, die bleef me zacht knuffelen, ik kwam weer langzaam bij. Joke bedankte ons, en zei dat ze naar huis ging, en wat jullie betreft hoop ik nog vele uurtjes met jullie door te brengen, ik bel jullie wel. We dronken ons drankje op, en maakte ons klaar om ook naar huis te gaan, het was inmiddels 3.00 uur. Toen kwam Elles naar me toe, en vroeg, Tonny wil je nog een keer neuken op het podium, vind je het goed.
Oké, zei ik, maar daarna gaan we naar huis, Elles stemde er mee in. Tonny stond al op het podium, ze zag er weer fris uit, dat pilletje werkte blijkbaar wel.
Ik liep naar haar toe, ze kuste me, en trok me naar de paal, daar bond ze me vast, de spreidstang ging tussen me benen, Tonny was er klaar voor, er stonden 10 tallen mensen om ons heen. Ze pakte een zweep en sloeg me op mijn billen, volgens mij iets te hard, maar goed misschien wat frustratie van Elles. Toen mijn billen rood genoeg waren stopte ze, en pakte een grote dildo uit een doos, ook iets te groot, ze lachte naar me, en smeerde me kontje in met een glijmiddel dacht ik, het goedje brandde op me kutje en kontje en ik voelde me kutje en anus langzaam opzetten, langzaam zette ze een kontstopje in me anus. Ze deed de dildo voor en begon me te neuken, mijn klitje werd groter en groter, en nam schrikbarende vorm aan, hij hing helemaal buiten me schaamlippen, ze pakte een klemmetje en deed het op mijn klitje, meteen veerde deze omhoog, genots golven trokken door me heen, en ik zakte langzaam door me knieën, ze trok het kontstopje uit me anus, en haalde de dildo uit me kutje, mijn klitje was zeker een halve centimeter groter geworden, toen kwam Elles uit het niets met wodan, wodan was zeker goed geil want hij sprong gelijk op me, en stak zijn grote penis in me kontje en neukte me als een razende, na een minuut spoot hij dan ook zijn sperma in me darmen, en bleef nog zeker 2 minuten vast zitten, toen gleed zijn pik uit me anus, Meteen werd hij door Tonny weg geleid, en kwam Elles op het podium, en stak haar penis in me kut, en trok zachtjes aan het klemmetje, ik hield het niet meer, orgasme na orgasme gierde door me lijf, ook Elles kwam klaar. Ze maakte me los en ik viel uitgeput op de grond. Wilma kwam naar me toe, en we liepen samen naar achter, daar waste ze me zodat ik weer schoon was. We liepen terug naar de zaal. Elly stond ons al op te wachten, goed gedaan meisje, hier hebben jullie 1000 euro, ik breng jullie naar huis, het is voor vandaag genoeg. We stapten in de auto, en reden naar me flatje, namen afscheid van Elly en gingen naar boven. Daar namen we nog wat te drinken, morgen gaan we je spullen halen Wilma, en dan mag je bij me blijven, wilma’s gezicht glunderde van blijdschap, ze ruimde de glazen op, en we liepen naar de slaapkamer, ik ging op bed liggen en Wilma wilde aan het voeteneind gaan liggen, nee, nee, kom maar bij mij lief teefje, dan mag je me likken. Ze likte me kutje, ik liet me achterover vallen, en zakte langzaam weg in een roes van orgasme en liefde, ik drukte Wilma tegen me borst, ze sloeg haar armen om heen kuste me, en zo vielen we in slaap.

Wat een nacht.


Aantal keer bekeken: 11932
Waardering: 7.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online