Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gezellig shoppen en verder ... .

U leest om dit moment het verhaal Gezellig shoppen en verder ... gepost door André . Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: André
Gepost op: 2009-4-26

Verhaal:

Gezellig shoppen en verder ...
Gezellig shoppen en verder …

Het was een warme zomerdag en ik liep met mijn vriendin door de stad. We waren al in een paar winkels geweest, maar ze had nog niets gekocht. We gingen een weer een kledingwinkel in. Lisa, zo heette mijn vriendin, haalde een heel kort rokje en een heel laag uitgesneden topje uit de rekken en ging een hokje in. De winkel was bijna leeg, het was dan ook al heel laat. Er was maar 1 werknemer in de winkel te zien, achter de kassa. Lisa trok het sexy setje aan en wenkte mij. Ik liep het pashokje in en zag daar Lisa voor met staan. Ze ging op het bankje zitten en trok mij naar zich toe. Ik begon haar te zoenen en zij wreef over de bobbel in mijn broek. Daar werd hij stijf van en ik deed de rits van mijn broek open. Mijn boxer had ik vanochtend niet eens aangedaan. Alsof ik wist dat dit ging gebeuren. Mijn piemel stak ik door het ritsgat heen en Lisa trok het topje naar beneden. Ik zag dat ze geen bh meer aanhad, en begon zachtjes haar tepels te masseren. Dat vond ze heel fijn, en ze begon me af te trekken. We stapte van het bankje af en duwde mij erop. Nu stond ik op het bankje, met mijn piemel ter hoogte van haar mond. Ze begon met te pijpen en ik voelde dat ik bijna klaar ging komen. Snel stopte ze en we ruilden weer van plaats. Zo kon ik precies bij haar gladgeschoren kutje komen. Ik begon haar wild te beffen en zij kreunde zacht. We stopten en fatsoeneerden onze kleren. Ik ging het hokje uit en Lisa kleede zich weer om. Even later stonden we buiten op de stoep. Lisa vroeg of ik nog verder wilde shoppen. Ik vertelde haar dat ik liever naar huis wilde gaan. Lisa wilde echter nog niet naar huis en ging alleen verder. Ik liep nog steeds botergeil naar huis toe. Daar aangekomen belde ik meteen naar mijn goede vriendin Victoria. Zei wist nog wel een meisje voor me en ze stuurde er een naar met toe. Mijn adres wist ze nog wel van de vorige keren. Tien minuten later hoorde ik de deurbel. Ik deed open en er stond een prachtig jong meisje voor me. Ze leek me een jaar of 19. Ikzelf was 22. Ze zei me dat ze gestuurd was door Victoria. Ik liet haar binnen en nam haar mee naar de woonkamer. Daar had ik de gordijnen al dichtgedaan. Je kon niet meer van buiten naar binnen kijken. Ze ging op de bank zitten en trok haar jas uit. Daaronder had ze netkousen, lange zwarte laarzen met hakken van 15 centimeter, een rokje tot net over haar billen en een sexy, leren truitje. Ik vroeg of ze wat wilde drinken. Ze wilde wel een rode wijn met whisky, dus dat haalde ik voor haar. Zelf nam ik een gewone whisky. Toen we het op hadden, nam ik haar mee naar boven. Ik legde haar op het bed van Lisa en mij en deed de gordijnen dicht. Toen ik me omdraaide zag ik dat het meisje, ze heette Alex, haar truitje had losgeknoopt. Ze had een zwart bh aan met dildo’s er op getekend. Ik ging op haar liggen en begon haar te zoenen. Na een minuut trok ik haar bh en laarzen uit. Ik vormde mijn linkerhand om haar rechtertepel en begon te zuigen aan de andere. Daar werd ze helemaal geil van. Ze vertelde mij dat nadrukkelijk. Ik hield er mee op en trok mijn kleren uit. Ik stond poedelnaakt voor haar en mij piemel stond stijf vooruit. Ik kleedde ook Alex uit en zag dat ze een keurig geschoren kutje had. Ik legde een paar kussen onder haar bekken en had nu keurig uitzicht op haar clitoris en poepgaatje. Ik ging achter haar liggen en begon te beffen. Ik voelde met mijn tong dat haar schaamlippen steeds verder open gingen staan. Ik stopte met beffen en stak drie vingers in haar kutje. Na een paar keer op en neer voelde ik dat mijn hele hand er wel in paste. Dat deed ik dus ook met plezier. Met mijn andere hand stimuleerde ik haar inmiddels doorweekte kutje wild. Ik draaide keiharde rondjes om haar klitje heen en ze begon hard te hijgen. Ze fluisterde dat ze klaar ging komen ik stopte meteen. Ik haalde mijn hand weer uit haar kutje en ging op mijn knieën zitten. Alex zat voor me en begon me te pijpen. Uit het nachtkastje van Lisa haalde ik tepelklemmetjes en ik zette ze op de tepels van Alex. Die genoot verschrikkelijk. Ze hield op met pijpen en ik zette haar op haar knieën en handen voor me. Ik stootte mijn paal in haar anus en begon flink op en neer te bewegen. Ze gilde het uit van pijn en geilheid. Na 15 seconden haalde ik mijn piemel eruit en duwde hem diep in haar vagina. Ik begon te neuken als een hondje. Alex werd helemaal gek en al het kuttesap droop uit haar kut. Ik had inmiddels mijn paal weer uit haar kut gehaald en likte nu haar sap op. Hier werd ik helemaal geil van en ik stootte mijn paal weer diep in haar grotje. Alex en ik kwamen tegelijk oorverdovend klaar. Ik tilde haar op met mijn pik nog in haar kut, en tilde haar naar de badkamer. Ik zette de kraan van het mega-bubbelbad aan en begon haar heftig te zoenen. Zij speelde ondertussen met mijn ballen en mijn pik werd weer helemaal stijf. Het bad was inmiddels volgelopen en ik legde haar erin. Zelf kroop ik er naast, en ik begon haar weer te beffen. Toen ging ik op de rand van het bad zitten en ze begon me ongelooflijk lekker te pijpen. Opeens zei ze dat ze moest plassen. Ik ging in het bad op mijn rug liggen en ze hing boven mijn gezegd. Ik zei: ‘Toe maar’. Verbaasd begon ze over mijn gezicht te plassen. Ik dronk alles op, en likte op het eind haar kutje helemaal schoon. Ze zag dat ik genoot en zei dat ze ook wilde. Nu ging zei op haar rug liggen en ik spoot mijn pis in haar opengesperde mondje. Ze begon mij pik af te likken tot hij weer schoon was. Toen begon ze me weer te pijpen. Ik hoorde plotseling de voordeur opengaan. Lisa was thuisgekomen! Alex schrok, maar ik beviel haar om door te gaan. Ik hoorde een stem mijn naam roepen, en antwoorde dat ik in de badkamer was. Even later ging de badkamerdeur open. Lisa keek verbaasd naar hoe ik nu weer bezig was mijn paal in het kutje van Alex te duwen. Ze begon op me te vloeken, maar daar werd ik alleen maar geiler van. Ik kwam klaar en spoot mijn sperma diep in het kutje van Alex. Ik zei rustig dat Lisa er best bij mocht komen. Die dacht even na en begon zicht toen uit te kleden. Ze sprong bij ons in bed en likte aan de tepels van Alex. Alle drie waren we botergeil en even later kwamen de dames spuitend klaar. Ik werd nu verwend door twee mooie jonge dames. Een zat mijn af te trekken en met te pijpen, de ander was me aan het zoenen en ik zat aan haar tepels en klitje. Ik kwam even later ook weer klaar. Toen was de tijd van Alex om en ze vertrok. Ik bleef achter met Lisa. Die begon me heerlijk te zoenen en te pijpen. Ik stootte mijn paal in haar kutje en kwam diep in haar kutje spuitend klaar. Ik spoot ook mijn urine in haar gezicht en mondje. Ze nam mijn pik in haar mond tot op mijn ballen. Zachtjes masseerde ze met haar handen mijn ballen. Ik zat over haar heen met mijn wijsvinger in haar anus. We liepen naar het bed en begonnen daar als twee gekken te neuken. We gebruikten alle speeltjes van Lisa. Ze had in haar nachtkastje nog veel meer liggen! Tepelsklemmers, een dikke negerdildo en een vibrator met afstandsbediening. Ik haalde uit mij kastje nog een pak condooms met ribbels. Ik deed er een om en ging diep in haar kutje. We genoten allebei volop en ik woonde haar helemaal uit. We hebben die middag nog vaak overgedaan, maar dan met veel meer hoeren erbij. Het was erg gezellig! Zeer geslaagd shoppen dus !




Aantal keer bekeken: 7271
Waardering: 5.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online