Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gezichtsverzorging? .

U leest om dit moment het verhaal Gezichtsverzorging? gepost door Sara blunder. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Sara blunder
Gepost op: 2009-11-24

Verhaal:

Gezichtsverzorging?
Gezichtsverzorging..toch goed?

Niet als je die royaal hier en daar op je gezicht hebt aangebracht, je besluit om na maanden je deur dan toch even te gaan openen voor een goed doel of wat het ook mocht zijn..je dan niet beseft dat je die nog aan je gezicht hebt.


Ding Dong, deur gaat open..Goede avond mevrouw..HUH -gaat hij stotterend verder- Bent u misschien geïnteresseerd om een kaartje te kopen ten voordele van...

Nee sorry meneer -interrumpeerde ik hem met vastberaden toon- heb geen geld bij me!

-hij met opengetrokken ogen en een stap achteruit-

Huh..Ge...geg...géén probleem mevrouw!

-terwijl ik de deur net wilde dichtdoen, wreef ik even denkend op mijn wang..zo dat was makkelijk..huh wacht eens even..plakt?

Vanaf dat moment! je kan je niet voorstellen wat er dan in je omgaat!

Ow nee? serieus? huh wacht meneer huh nee ummm shit..kan dit even ongedaan gemaakt worden?

Ik rende naar de spiegel..neeeeeeeee -zag enkel die plekken zalf- gaat uit de badkamer...bekeek mezelf weer eens en schoot hard in de lach..ik besefte goed...die man is een verhaal rijker

Zo deze blunder staat ook weer gebrand in mijn geheugen.

Aantal keer bekeken: 4152
Waardering: 5.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online