Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Grenzeloos.

U leest om dit moment het verhaal Grenzeloos gepost door Aydee. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Aydee
Gepost op: 2011-2-24

Verhaal:

Grenzeloos
1 jaar. Dat was de tijd die nodig was om mijn hele leven te veranderen. een half jaar. Dat was de tijd die nodig was om te wennen aan het idee dat je wegging. 1 week. Dat was de tijd die nodig was om te weten dat jij het was.

Je had het niet makkelijk. Mensen vertrouwde je niet. Je liet iedereen lachen alleen zodat zij jou pijn niet zouden zien. Maar dit wist ik natuurlijk allemaal nog niet toen je 2 jaar voor het eerst binnen kwam gelopen. Je was apart en daar hou ik wel van. Meteen zag ik dat je niet als alle anderen was. Ik was benieuwd wie je was, wie je zou zijn. Ik raakte geïnteresseerd in je, ik wou je verhaal weten. Alleen bij mij kon je die echt kwijt, en ik luisterde. Je was gesloten, je zat hartstikke dicht en ik kreeg je open. Dat voelde heel bijzonder. Net als onze band die steeds sterker werd. Een paar maanden met jou waren genoeg om het te weten. Elk moment dat ik met jou samen was, was onbetaalbaar. Zeker als ik zou weten dat dit maar een tijdje zou duren. Zonder woorden konden we praten en zonder aanraken konden we het voelen. Je deed alles voor me en jij hield van me zonder dat je het zei. Dat is het beste gevoel dat je ooit aan iemand kunt geven. Ik voelde me veilig bij jou en jij was altijd bij me, in mijn hart. Je had mijn hart. En nu is dat nog de enige plek waar je het dichtste bij bent. Je ging emigreren. Het voelde alsof de wereld stopte. Ik zag jou er ook steeds meer aan kapot gaan. Hoe perfect het eerst was, had het natuurlijk nooit lang kunnen blijven. Ik kon het gewoon niet meer. We konden het niet meer. Praten ging niet meer en als ik in je ogen keek was de fonkeling weg. Het was nu al niet meer hetzelfde.
We groeiden uit elkaar. Naarmate de afstand steeds groter werd, werd de afstand tussen onze harten steeds kleiner. Ik had geen keuze. Ik moest vluchten. Ik heb je gemaakt en ik heb je gebroken. Ik heb je geleerd wat vertrouwen is en ik heb je bedrogen. Ik zou je nooit in de steek laten en ondanks dat jij weg bent gegaan, heb ik jou in de steek gelaten. Nu ben je weg en het enige wat ik heb is spijt en vage herinneringen. Fuck Love.

Aantal keer bekeken: 2906
Waardering: 8.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online