Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Groen.

U leest om dit moment het verhaal Groen gepost door coolburnvisible. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: coolburnvisible
Gepost op: 2008-5-2

Verhaal:

Groen
“Twintig euro erbij en dan maak ik je klaar.”
Ze had prachtige groene ogen die deel uitmaakte van een regelmatig gezicht: rechte neus, hoge jukbeenderen en een mond waarvan de lippen perfekt het midden hielden tussen vol en dun. Ik had ze helaas niet mogen kussen. Terwijl ik nadacht over een antwoord, voelde ik mijn geslachtsdeel in haar linkerhand weer groeien. Met haar rechter beroerde ze mijn aars. Ik wist dat ze daarmee zou stoppen als ik niet op haar avances inging. Ze knipoogde en zei nogmaals:
“Twintig euro.”
“Twintig is te veel,” wist ik tot mijn eigen verbazing uit mijn mond te krijgen. Ik ademde moeizaam.
“Hoeveel dan?”
Goede vraag. Eigenlijk zou ik helmaal niet voor seks moeten betalen. Op dat zelfde moment liet een vriend van mij, niet ver van waar ik me bevond, zich gratis verwennen in een dark room van een gay bar. Voor geen goud had ik daar met hem naar binnen willen gaan. Bij de voordeur stonden twee travestieten, die me hadden doen denken aan de doodshoofden op spietsen aan de rand van Afrikaanse jungles, ten teken dat daar mensenvlees werd gegeten. Werkelijk, voor geen goud...
“Tien euro.”
Ik had op het standpunt kunnen gaan staan dat ik daarvoor al had betaald en dat het afgesproken half uur nog niet voorbij was, maar ik wist dat het zo niet werkte. Het was niet aardig van haar om meer te vragen. Aan de andere kant was ze waarschijnlijk gewend aan mannen die na een paar stoten al klaar kwamen. Ik kon me er iets bij voorstellen.
“Goed,” antwoordde ze.
Ik draaide me om naar mijn broek, die op het nachtkastje lag, en haalde uit één van de voorzakken twee van de vier vijfjes die ik van haar als wisselgeld had gekregen. Ze borg ze weg zoals ze het condoom met haar mond om mijn geslachtsdeel had afgerold: routineus, en ik wist dat ook die tien euro’s extra mij niet tot aan hoogtepunt zouden helpen.
“Ik wil wel dat je dan weer op me komt zitten.”
Dat was tot dan toe het lekkerste standje geweest. Stijver dan voorheen gleed ik bij haar naar binnen. Als van een stroeve glijbaan, maar dan omhoog. Het kostte het jonge meisje nu duidelijk meer moeite om mij te ontvangen dan daarnet en even glooide de hoop dat ik toch nog klaar zou komen. Ook bij haar, want ze deed oprecht haar best. Je best doen in seks is echter het begin van het einde. Met haar kont maakte ze ronddraaiende bewegingen die haaks stonden op de lange stoten die ik voorstond. Het was alsof we op dezelfde muziek twee geheel verschillende dansen dansten. Ik de rock ‘n’ roll, zij de lambada. Al snel vroeg ik haar weer van me af te gaan.
“Alles goed?”
Raar dat ze zich in deze zakelijke transactie, zoals zij het omschreef, zorgen om mij gevoelens maakte. Het was wat ik haar had kunnen vragen, zou hebben moeten vragen. Het leek me wel wat, haar werk. Als er bij vrouwen behoefte aan zo’n service bestond, zou ik er het best toe in staat kunnen zijn. Ik fantaseerde daar weleens over.
“Hoe voel je je?”
“Ik denk dat ik te veel Red Bull heb gedronken.”
Feit was dat ik me eerder die avond onder de douche al een keer had afgetrokken. De vriend in de dark zou room vannacht gemakkelijk drie, vier keer klaarkomen, bedacht ik me. Dat was echter anders. Hij was anders.
“Je bent een lieve man.”
“En jij een lieve meid.”
De uiteinden van onze handen raakten. Voor het eerst die avond. Ik verliet de hotelkamer kort voor haar. Omdat ik treuzelde bij de immense voordeur van het hotel, waarvan me nu pas de vergevorderde staat van verval opviel, liepen we gezamenlijk de straat weer op. Een ogenblik volledig hand in hand.
“Misschien kom je morgen wel.”
“Als ik morgen kom.”
“Als...”
“Wie weet.”
Tijdens het oversteken werden we begroet door een collega van haar. Ook zij was met een klant, maar dan zonder hem aan te raken. Ik keek op mijn horloge. Precies dertig minuten geleden hadden wij daar op precies dezelfde manier gelopen. Zoals het hoort. Haar hand gleed weer uit die van mij. Ze zwaaide.
“Dag, schat.”
“Dag, Maria.”
Ze keerde terug naar de plek waar ik haar had opgepikt. Ik wreef met beiden handen over mijn gezicht en rook precies waar ze waren geweest. Elk deel van haar lichaam stond er in geurlijnen op afgedrukt. Een komiek schreef ooit dat het hebben van de geur van vis aan je handen helpt bij het vangen van vis. Hoopvol keek ik het eerste het beste meisje wat mij passeerde recht in de ogen. Ze waren groen.

Aantal keer bekeken: 5538
Waardering: 4.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online