Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Groenejager verhalen.

U leest om dit moment het verhaal Groenejager verhalen gepost door Diana. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Diana
Gepost op: 2009-2-10

Verhaal:

Groenejager verhalen
Ik weet wat ik wil...De verhalen van Groenejager. Ik wil dat je meer belevenissen schrijft en hier noteert! Sinds een week of twee heb ik je ontdekt. Vandaag kom ik tot de ontdekking dat je verhalen niet automatisch onder elkaar komen te staan en zowel bij erotische als bij sex verhalen staan. Tjee wat heb ik zin in die vibi, je vingers, je mond en je harde pik.
Ik zit nu na het lezen van je laatste belevenis met een opgezwollen muts in mijn spijkerbroek.Ik span mijn kutje soms een beetje aan en dat is na het lezen van je verhaal, erg lekker. Tjee ik sluit nu mijn ogen, span mijn opgezwollen, natte kut en denk aan je belevenissen. Oh neem me mee dat steegje in en neuk met je harde lul mijn mond terwijl je mijn hoofd beweegd, oooh, aanspannen die handel en met mijn heupen beweeg ik in rondjes. Oh ik ben er bijna. Je vingers gaan in mijn gedachten langs mijn kut en je neemt het nat mijn kontje in. Ik ben nieuwsgierig naar lul, hoe zal die eruit zien, hoe zal die smaken. Je handboeien die mij in je macht hebben ik geniet van je woorden en wens mezelf zo iemand toe. Ik open mijn rits, kantel mijn heupen en mijn kut komt vrij te liggen. Mijn lippen opgezwollen en mijn klit springt eruit, mijn nattigheid is voorbij mijn gaatje zo nat maak jij mij met je woorden. Hmm ik heb niet veel meer nodig. Mijn klit ligt opgezwollen bloot, mijn vingers zijn nat en ik ga met vier vingers over mijn lippen en klit. Ik stop ik heb jou niet, ik open mijn blouse, haal mijn tieten omhoog uit mijn bh en met mijn andere hand knijp ik in mijn tepels en masseer op een hete manier mijn tieten. Terwijl ik dat doe, denkend aan jou onbekend persoon kom ik met deze geile gedachten, opgezwolle kut en tieten klaar. Ik weet dat als ik straks naar bed ga aan jou denk en met mezelf zal spelen. Glijmiddel, mijn handen, mijn speeltje, mijn vriendje heb ik voor vandaag 'ontslagen'...dit is zoveel beter...morgenochtend is het eerste wat ik doe...vanavond herhalen. Lekker rijen op mijn vingers en klaarkomen terwijl ik aan jou denk onbekende groenejager. Een kus op je lekkere speer!

Aantal keer bekeken: 5935
Waardering: 4.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online