Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Groot en krachtig.

U leest om dit moment het verhaal Groot en krachtig gepost door rosa vermeer. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: rosa vermeer
Gepost op: 2008-8-14

Verhaal:

Groot en krachtig
Het begon in een dorpskroeg, er was groot feest. Ik stond verleidelijk te dansen op de dansvloer. Meerdere mannen keken, maar 1 viel mij op. Het was een man van in de 30, krachtige uitstraling met een erg lekker kontje. Zo verleidelijk mogenlijk keek ik hem stiekem aan, ik draaide me om en begon me kontje richting hem te bewegen. Ik zag hem nog intensiever kijken. Door het dansen begon ik dorst te krijgen en ging dus aan de bar staan, al snel stond hij naast me om ook een drankje te bestellen. Om er een beetje een spelletje van te maken, keek ik hem onduigend aan en liep ik weer weg. Na een paar uur vullend met onduigend kijken, elkaar stiekem aan raken en al geiler dansen Pakte ik me kans, liep naar hem toe en droeg hem op om over 5 min naar buiten te gaan. Na dit gezegd te hebben ging ik zachtjes met mijn toch langs zijn oor, voelde hem daarbij in een vloeiende beweging dicht tegen me aan staan. teasend liep ik weg met nog een laatste ondeugende blik. Daar kwam hij, na 5 min, naar buiten gelopen. Ik vroeg hem om achter me aan te gaan en liepen naar een meertje met een groot grasveld toe. Daar draaide ik me om en zoende ik hem vol op zijn mond, zijn handen gingen rijkelijk over me hele lichaam heen. Zachtjes begon hij over me kontje heen te gaan en trok mij al dichter bij hem. Ik voelde hem en hij werd al harder en harder. Voor ik het zelf door had knoopte ik zijn broek los en begon hem zachtjes met mijn hand te strelen. We gingen in het gras zitten, ik deed zijn broek wat verder naar beneden en haalde zijn pik eruit. Hij was groot, groter dan ik had verwachten, toch wel 20cm. Langzaam begon ik met me tong zijn pik te likken, waarna ik zijn pik in mijn mondje liet schuiven. Ik voelde zijn pik kloppen en hij wilde het wat harder hebben. Steeds sneller en sneller ging ik, hij pakte me haartjes vast en duwde me er nog wat verder overheen. Met tranende oogjes keek ik hem aan en ging vol overgave door. Zijn ademhaling werd zwaarder en zwaarder, dat was een mooi moment om te stoppen. Ik deed mijn rokje omhoog en trok mijn slipje uit waarna ik lekker op zijn gezicht ging zitten, hij verwende me heerlijk. Ik kreeg het zwaar, steeds zwaarder. Bas merkte het op en stopte, hij kroop onder me vandaan en ging achter me zitten. hij zocht met zijn handen mijn kutje op en stopte zijn pik erin. Hij duwde me naar voren zodat ik op me handen en knieetjes zat, 1 hand op me heup en 1 in me haren pakte hij me van achteren. Steeds sneller en harder. Terwijl hij me lekker aan het neuken was begon hij met zijn vingers me kontje te strelen en zocht naar me andere gaatje. Voorzichtig stopte hij een vingertje erin, hij werd er nog geiler van. Ik draaide me om, zodat ik hem aan kon kijken. Het zweet droop van hem af mijn lichaam op. Hij ging meer op me liggen zodat zijn vinder weer bij me kontje kon. Ik vroeg hem of hij er 2 vingertjes in wilde stoppen. Het voelde lekker, de rillingen liepen over me lichaam. Na enkele minuten hield ik het niet meer en kwam ik heerlijk met een vinger in me kontje klaar. Hij voelde me kutje bij elkaar knijpen en hij kon het ook niet meer houden.. We gingen uitgeput naast elkaar liggen om even uit te rusten. na enige minuten keek hij me aan en begon me weer in me nek te zoenen. Ik trok hem omhoog om naar huis te lopen en dit daar nog maar eens veelvuldig te herhalen.....

Aantal keer bekeken: 4975
Waardering: 5.80 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online