Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Groupie,3 Deel 2.

U leest om dit moment het verhaal Groupie,3 Deel 2 gepost door Jessey. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Jessey
Gepost op: 2011-9-16

Verhaal:

Groupie,3 Deel 2
,, Nina kon vannacht geen oog dicht doen zei ze tegen me, ze was zo hoteldebotel van die Mike ? Snap jij dat ? Ik vind hem niet echt zo knap en jij dan ? '' ,, Selena ! Hoe kun je dat nou zeggen tegenover Nina ? En hij is niet lelijk hoor ! Heb je die bruine ogen gezien ? Zo schattig '' Bo straalt helemaal als ze zijn gezicht weer voor haar ogen ziet. Ze weet dat ze dat niks mag beginnen met die Mike, maar ja, kan zij er wat aan doen dat hij zo knap is ? ,, Hier is iemand verliefd ? '' Nina stapt de wc's binnen en heeft haar ogen gericht op Bo. ,, Pff nee, nouja, hij is wel knap ja '' Bo denkt weer aan Mike. ,, Ja, die Jason is inderdaad knap ja, maar ik ben blij dat ik met Mike ben, hij is zo lief tegen me, ook toen we met z'n allen op het strand waren, ik heb het nog nooit zo gezellig gehad met een jongen ! '' ,, Ja, gelukkige jij ja.. '' Zegt Bo een beetje arrogant. Nina kijkt haar even aan en vraagt zich af wat ze verkeerd heeft gezegd. ,, Nou ja in ieder geval, zin in vanmiddag ? '' ,, Oja ! Dan zouden we toch weer met z'n allen naar het strand '' Zegt Selena met een big smile op haar gezicht. ,, Ja en dan.. '' Bo let even niet op het gesprek. Wat nou als ze vanmiddag gewoon de hele tijd bij Mike blijft ? Misschien dat hij dan wel gevoelens voor háár krijgt in plaats van Nina. Dat is haar idee ! Ze pikt Mike gewoon af van Nina, pech voor Nina, maar ze denkt dat Mike haar veel leuker zal vinden. Ze kijkt even naar de 2, die nog druk bezig zijn met het gesprek. Daarna doet ze met een big smile haar make- up op.

Het strand:

,, Hee ! '' Mike loopt lachend naar Nina, hij slaat een arm om haar heen en loopt samen met haar naar het water. Bo kijkt met een smile. ,, Jullie laatste tijd samen, geniet er maar van '' ,, Waar van genieten ? '' Ina loopt naar Bo en kijkt haar vragend aan. ,, Van de zon '' ,, Ojah, daar moeten we zeker van genieten ! '' Ina loopt lachend achter hun aan de andere jongens hebben hun meisje alweer gevonden en lopen ook naar het water. Jason komt naast Bo staan en slaat zijn handen om haar heen. ,, Romantisch hoor ! '' Hij kijkt haar aan en geeft haar een kus op het hoofd. ,, Ja, ja zo kan ie wel weer '' ,, Wat ? Doe ik wat verkeerd ofzo ? '' ,, Nee, nee sorry ! Had een beetje last van de zon '' ,, Hmm, vreemd, maar oke, ga je mee naar het water ? Daar zijn de anderen ook '' Bo mompelt zachtjes ' ja ' en sjokt achter hem aan. Bo voelt zich een beetje opgelaten in de buurt van Jason, hij is best wel lief en knap, maar zo eigenwijs en echt niet haar type, maar goed het zal allemaal wel. Als Bo het even niet door heeft botst ze tegen Mike op en vallen ze samen op elkaar. ,, Eh sorry ! '' zegt ze gauw en bloost. Mike kijkt even naar Bo, ,, Je hebt mooie ogen Bo '' ,, Bo krijgt het warm. ,, Dankje, jij ook '' Ze blijven elkaar even aankijken en dan staan ze weer op. ,, Alles goed ? '' Nina en Jason staan er bezorgd bij te kijken. Jason lacht ,, Bo is zo'n kei ! Die kan alles wel aan '' ,, En nou is het genoeg Jason !? Ben klaar met jou '' Bo loopt boos weg. Jason kijkt verward en roept nog haar naam, maar ze reageert niet. ,, Laat mij maar, ben wel goed met zulk soort dingen '' Zegt Mike gauw. ,, Ah ! Wat ben je toch lief '' Zegt Nina, en geeft hem snel een kus. ,, Dankje '' En met dat woord eindigt hij het gesprek en sprint naar Bo toe die al achter de rotsten verdwenen is. ,, Wat was dat nou ? '' Vroeg hij verbaasd. ,, Niks, zo, zo had ik niet tegen hem mogen reageren, maar het is gewoon zo dat.. '' Ze blijft even haken.. Ze mag hem niet vertellen dat ze gek van hem wordt en dat ze van Mike houd. ,, Luister, je bent een lief meisje, dus er zal vast wel een reden zijn, waardoor je je niet goed voelt bij hem '' ,, Wauw '' zegt ze snel, ,, Dat jij mij zo goed begrijpt '' Hij bloost. Even kijken ze elkaar aan, Mikes hoofd komt dichter bij de hare en dan.. ze zoenen. Bo heeft zich nog nooit zo warm bij iemand gevoelt en tegelijk ook super veilig. Het gevoel houd maar niet om en hij drukt haar dichter tegen zich aan. Als ze gestopt zijn, duurt het voor beiden nog even voordat ze in de werkelijkheid zijn. ,, Wauw, dat was.. dat was super '' zeggen ze tegelijk. Maar, wanneer ze omkijken zien ze dat Nina er staat, met pijn van verraad en tranen in haar ogen.

Deel 3, komt gauw (L)

Aantal keer bekeken: 3821
Waardering: 6.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 35 bezoekers online