Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

HEM VERGEET IK NOOIT.

U leest om dit moment het verhaal HEM VERGEET IK NOOIT gepost door traantje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: traantje
Gepost op: 2009-10-30

Verhaal:

HEM VERGEET IK NOOIT
Ik was op vakantie naar mijn oma in het buitenland, Het was er echt zo saai elke keer als ik daar kwam had ik niets te doen. een week ging voorbij en ik moest nog 4 weken. Ik ging naar mijn oma der overburen en ging daar wat met een paar meiden kletsen. Opeens roept me oma mijn. "Kind! Je neven en nichten zijn er". Ik was zo blij dat er eindelijk iemand was waar ik mijn tijd mee kon verdoen. Die avond ging ik samen met mijn neven en mijn de overbuurmeisjes voetballen. Ik schopte de bal in de struiken ik pakte de bal en zag opeens twee voeten. "Hoi ik ben Pat" en hij gaf me de bal aan. Ik liep verlegen weg en ging weer naar mijn neven toe. "Hey mag ik mee doen"vroeg Pat. en mijn neven stemde toe. Hij zag er echt leuk uit die Pat.Na een half uurtje gevoetbald te hebben moest ik naar binnen. Toen ik een maal binnen was kreeg ik een sms : "Hey, Je zag er heel leuk uit vandaag. Ik wil je beter leren kennen als jij dat ook wil. xx Voor de mooiste". Wie was dat nou? Ik wist dat het een van de jongens buiten was. "Oma mag ik even 10 minuten naar de overburen ik ben daar iets vergeten"vroeg ik aan me oma. "Ja tuurlijk kind" is wat zei antwoordde. Ik rende naar de overburen en Pat zat daar met de overbuurmeisjes en een paar jongens. ik vroeg aan de meisjes of ze iets wisten van deze sms. Maar integendeel. Ik belde het nummer en de voicemail stond aan. Pat keek me aan en lachte naar me. Ik liep terug naar me oma. en kreeg weer een sms. "Ik ben het Pat" We SMSte de hele avond door. we hadden de volgende dag afgesproken. Achter het huis van de overburen. Daar zag niemand ons en konden we rustig praten. 4 uur precies stond Pat daar. "Hey Lieverd, alles goed?"Vroeg pat. "Ja goed en met jou zei ik verlegen. We begonnen over van alles en nog wat te praten. Daarna vroeg hij: "Mag ik je kussen" ooh wat was hij mooi toen hij dat vroeg. ik werd heel rood en keek naar de grond. Hij pakte mijn kin. en duwde zachtjes me hoofd om hoog en kusste me. Die lippen waren zo Hmmmm... vanaf die dag waren we on afscheidelijk. We lachten samen huilden samen. Hij vroeg of ik volgend jaar zijn vrouw zou willen worden. we waren namelijk al 17 en het was heel normaal bij ons om op je 18 of 19de te trouwen. Ik Had gezegt dat ik er over na zou denken. Een paar dagen later was mijn oma erachter gekomen dat ik iets met Pat had. Ze was er helemaal niet blij mee en ik mocht hem niet meer zien van haar. Ik ging stiekem naar buiten om hem te zien maar ik zag hem niet meer. De laaste dag van mijn vakantie. Mijn overbuurmeisjes vroegen aan mijn oma of ik daar mocht komen. en ik mocht erheen. Ik liep vlak bij de deur en zag dat Pat er ook was. Ik rende naar hem toe en omhelsde hem. "Ik heb je zo gemist, waar was je al die tijd?"vroeg ik. "Ik wil geen afscheid van jou nemen, jij bent de mooiste wat ooit in mijn leven is overkomen." zei hij en liet zijn tranen over zijn mooi wangen lopen. Ik begon ook te huilen. en we kusten elkaar nog even. en ik zei hem dat ik hem elke dag zou bellen. en hij mijn ook. we hadden nog een half jaar gepraat en daarna niet meer.....


Weer was het zomer vakantie. Alleen dit jaar zouden we niet gaan. alleen mijn nicht is er heen geweest. ze belde me op en vroeg hoe het was.
Nicht: Voel jij nog iets voor Pat??
Ik: Hoezo?
Nicht: Hij heeft namelijk nu iets onze nicht die hier vlakbij woont.
Ik: Ik gooide de hoorn op en begon te huilen.

Ik kon hem niet vergeten elke keer als ik aan hem dacht of hem foto zag. was helemaal verkocht. het deed pijn.

Vorig jaar. Heb ik hem nog gezien maar we pratenniet meer met elkaar. Hij is nu getrouwd.
Maar als nog als ik hem nog zie slaatme hart over. en begin ik gewoon te huilen.
Ik kan hem niet vergeten!!

Ik mis je Pat.

Aantal keer bekeken: 3159
Waardering: 8.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online