Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Haiti.

U leest om dit moment het verhaal Haiti gepost door Inge. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Inge
Gepost op: 2010-1-21

Verhaal:

Haiti
Het was dinsdag de zon ging onder net als altijd in Haiti. Ingie (ik) speelde in de plassen buiten.
Mijn vader en moeder waren der niet, alleen bij m'n geborte heb ik ooit gehoord van adoptie ouders. het is nu een tijdje trug dat dit gebeurde ik vertel het maar...

Het was dongker de sterren schenen aan de hemel en het was best koud. ik sliep onder het schuurtje van mevrouw Inderewa.
Ik had niks anders, alleen een oma.
toen gebeurde het. alles begon te schuden het dakje van mevrouw Inderwa viel zo op me. alles werd zwart ik kan me alleen de lucht van kalk en steen herineren en vel geschreuuw verder niks.


Toen ik wakker werd zat ik in en kleine holle ruimte waar ik me niet kon bewegen. ik zag dat er stenen om me heen stonden en er niks was. geen deur geen eten of drinken alleen stemen die soms riepen 'TIL HET OP JA EN DIE DAN WEER' na een tijd van 36 uur werden de stenen van me afgehaald.
Ik zag me oma staan en verder een paar sterke soldaaten. ik lag op de grond. ik wou niks weten niks horen en niks zien ik sloot me ogen en wou niet aan alles denken wat er zou kunnen gebeurt zijn en er zo ie zo is gebeurt. na 10 min. deed ik me ogen open want ik hoorde me oma hallo hallo fluisteren.
ik werd uit de holle ruimte getild en keek bang rond toen schreeuwde me oma: 'JE TEEN WAAAA JE TEEN' ik snapte dat ze bang was maar toen ik zelf keek schreeuwde ik het uit. ik had plots maar 4 en en halfe teen! een heel stuk van me teen was er af door de klap van de ijzeren rand van het dakje van mevrouw
Inderwa. Het zag er niet fijn uit maar gelukig bloede het niet.... wil je dat ik verder ga dan moet het balkje half ol zijn


Aantal keer bekeken: 3522
Waardering: 8.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online