Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Handwerken.

U leest om dit moment het verhaal Handwerken gepost door Sybilla. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sybilla
Gepost op: 2009-1-17

Verhaal:

Handwerken
Voor het eerst na de scheiding was ze weer eens uit, een jaar lang stond haar leven in het teken van zorgen om en voor haar kinderen, zoeken van geschikte woonruimte, financiën regelen en ondertussen ex uit haar leven houden. Ze had amper tijd om adem te halen maar deze avond was voor haar. Ze wilde dansen, kletsen, lachen en een biertje drinken.

Maar toen kuste hij haar, zachte warme lippen op de hare, eerst voorzichtig, terughoudend. Naarmate de avond vorderde werden zijn kussen dieper, dwingender en spannender. De kriebel in haar buik werd heviger en al dansend drukte ze zich tegen hem aan. Een stevig hard mannenlichaam, ohh dat was lang geleden. De mensen en de muziek om haar heen leken ver weg. Ze wist niet dat ze zulke gevoelens nog had, ergens diep van binnen kwam het langzaam op, langs naar navel kriebelde het verder naar beneden. Zijn hand hield de hare vast en met zijn duimen wreef hij zachtjes de binnenkant van haar hand. Jemig, hoe kon zoiets onbeduidends zo geil voelen?

Ze lag in bed en dacht terug aan die avond een week geleden. Haar hand gleed naar beneden over haar zachte buik, langs haar gladde venusheuvel verder tussen haar benen. Langzaam duwde ze een vinger naar binnen, een glimlach in het donker, ja precies wat ze dacht, kletsnat.
Haar glibberende vinger liet ze zachtjes over haar knopje gaan. Ze draaide op haar buik en duwde haar billen omhoog. Mmm, steeds sneller ging haar vinger over haar kittelaar. Oh, zo geil, af en toe duwde ze haar vinger in haar drijfnatte kut en dan weer gauw terug naar haar klit. Haar harde tepels duwde ze tegen de matras en haar billen gingen steeds verder omhoog. Nee, zonder grote warme handen op haar heupen van een man die haar nam, kon ze zo niet klaarkomen. Vlug draaide ze zich om op haar rug, haar knieën trok ze op en haar vinger lag nog steeds op haar kittelaar. Snel voerde ze de druk op, ze kreeg het warm en begon te hijgen en met haar andere hand greep ze naar haar borst, haar vinger gleed steeds sneller over haar klit. Ja, daar kwam het, uit haar tenen leek het te komen, oh ja, ohh lekker kreunde ze. Ze genoot van het moment en rekte het nog een beetje, oh wat was dat lekker, nu geen houden meer aan. Ja, ja, ohhh, aaaahhh. Het geil stroomde tussen haar billen en met gesloten ogen voelde ze de explosie door haar lichaam stromen. Ze was weer eens zalig klaargekomen.



Aantal keer bekeken: 8614
Waardering: 5.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online