Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hanna.

U leest om dit moment het verhaal Hanna gepost door Ian McDouz. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ian McDouz
Gepost op: 2005-5-24

Verhaal:

Hanna
Hanna
Ik zat wat te prutsen aan dek, als eigenaar van een zeiljacht heb je altijd wat te prutsen.
Ik had een lang weekeinde voor de boeg en was onderweg naar de Zeeuwse eilanden. Door tegenwind had ik mijn bestemming voor die dag niet kunnen halen en dus had ik besloten om te overnachten in Willemstad. Willemstad is een gewilde overnachtingshaven en het was dan ook goed vol.
Ik had een ligplaats aangewezen gekregen tegen een ander zeiljacht. Om aan de wal te komen moest ik over het dek van dit schip stappen. Er was niemand aan boord.
Ik zat dus wat te prutsen aan dek toen ik aangesproken werd door een mevrouw op de steiger. Ze vroeg mij of ik wist waar de eigenaren van het zeiljacht waren. Ik vertelde haar dat ik net was aangekomen en dat er niemand aan boord was.
De mevrouw, moeilijk in leeftijd te schatten, zag er netjes gekleed uit en zeulde met een grote koffer. Ze vertelde mij dat ze al de hele dag onderweg was met het openbaar vervoer en dat ze was uitgenodigd voor een vaartochtje met vrienden. Ik kon haar niet verder helpen aan informatie. Ik stelde haar voor dat ik haar zou helpen die zware koffer in de kuip van het jacht te zetten en dat zij naar de havenmeester zou kunnen gaan en om informatie kon vragen, misschien wist hij iets of was er een boodschap achter gelaten.
Ze stemde toe. Ik hiep haar met die zware koffer en zij wandelde richting de havenmeester.
Het werd tijd om iets te eten en ik besloot om mijn gebruikelijke macaronibrei te maken. Ik verdween onderdeks en werd na tien minuten aangeroepen. De mevrouw was terug. De havenmeester had ook geen informatie kunnen geven. Ze vroeg of ik er bezwaar tegen had als zij zou wachten op haar vrienden. Nee, natuurlijk had ik dat niet. Ze klom aan boord en ging naast haar koffer in de kuip zitten. Ik verdween weer onderdeks en bereidde het eten.

Na een tafeltje in de kuip te hebben gezet, kwam ik naar buiten met een pan macaroni. Zoals gewoonlijk maak ik eten voor twee dagen, scheelt werk de volgende dag. De mevrouw zat nog steeds in de kuip van de buurboot.
Het weer was zo tegen de avond flink verbeterd en het begon zelfs warm te worden. De mevrouw was gekleed voor het koudere weer van eerder die dag en nu het weer warmer werd had ze al haar jasje en trui uitgetrokken. Ze zat in de kuip naast haar immens grote koffer.
Ze reageerde op mijn pan met macaroni en zei dat het heerlijk rook. Als gastvrije varensgezel kon ik niet anders dan haar uitnodigen. Ze stapte over en nadat ik een extra bord, bestek en een glas had gehaald kwam ze tegenover mijn aan de tafel zitten.
Het was erg warm geworden aan dek. Ze vroeg aan mij of ze zich even binnen mocht omkleden, ja, “maar dan moet ik wel even mijn koffer hebben�. Het moeilijkste was die grote koffer naar binnen te schouwen. Toen de koffer binnen stond, ging ik terug aan dek en liet de mevrouw alleen achter in de kajuit. Ik kon niet zien wat ze daar allemaal uitspookte maar ze was binnen drie minuten weer terug aan dek. Ze had zich inderdaad omgekleed. Gekleed in een dun truitje, nautische stijl, met bijpassend kort rokje en bootschoenen. Ze zag er goed uit.

We gingen aan tafel en al zeg ik het zelf de macaroni was weer eens goed gelukt. Ook het glas wijn smaakte uitstekend. Tijdens het eten werden vele onderwerpen van wereldbelang besproken, zoals de slechte kwaliteit van het openbaarvervoer, maar persoonlijk werd het gesprek niet. Na het eten ruimde ik op en deed de borden en het bestek in de wasbak, zoals gewoonlijk doe ik de afwas om de andere dag – dan is pas het bestek op (mannelijke slimheid), en zette water op voor koffie. Zij, haar naam was Hanna, stelde dat het geen stijl was en deed de afwas. Ik vond dat allang best en ging verder met koffie zetten.
Na de vaatwas gingen we terug aan dek en dronken koffie. Het werd een gezellige avond die abrupt werd afgebroken toen haar vrienden van de buurboot aan boord kwamen. Restte mij nog die grote koffer terug te zetten in de kuip van de buren.
Ik ging slapen toen het geheel donker was met de bedoeling vroeg op te staan. Het nachtelijke leven in Willemstad is niet aan mij besteed.
De volgende morgen zat ik al om acht uur in de kuip aan mijn eerste mok koffie. Het luik van de buurboot schoof open en Hanna stak haar hoofd naar buiten. Ze groette mij en ging tegen over mij in de kuip zitten. Ze droeg hetzelfde rokje met bijpassende dunne truitje, deze keer was ze blootsvoets.
Al snel ontspon er een gesprek en mijn uitnodiging om koffie te drinken werd beleefd afgeslagen. Ik dronk mijn koffie en praatte met haar. Ze was echt aardig.
Zoals ik al zei, zat ze recht tegenover mij en op een gegeven moment trok ze een been op en zette ze haar voet op de kuipbank. Vanuit mijn positie had ik vrije uitkijk, zeker toen ze haar knieën nog een beetje naar buiten draaide. Ze droeg geen ondergoed en ik keek recht in haar poes. Ze had kortgeknipt schaamhaar, alleen een klein plukje op haar venusheuvel.
Eerst wist ik niet wat ik moest zeggen en een beetje verlegen deed ik net of ik niets zag. Hanna deed haar knieën nog verder uit elkaar en er was eigenlijk geen mogelijkheid dit verder te negeren.
Ik besloot dan maar meteen actie te nemen. Ze zat ongeveer twee meter van mij af dus stond ik op en ging aan de railing staan zodat ik alles beter kon zien. ‘Het ziet er goed uit� zei ik. “Vindt je?� was het antwoord “misschien moet je toch nog dichterbij komen?� Dit leek mij wel wat.
Maar er klonk gestommel in de buurboot en de kennis van Hanna stak zijn hoofd naar buiten en concludeerd, zeer intelligent, dat ze al wakker was. Zijn vrouw kwam achter hem aan. Hanna had haar been weer naar beneden gedaan en zat zedig met haar knieën tegen elkaar toe te kijken. Ze knipoogde naar mij.
Jammer, dit was het dan. Ik maakte het schip klaar voor vertrek en groette de buren. Hanna vroeg waar ik heen ging en vertelde dat mijn bestemming Bruinisse was. Ik vertrok.
Het weer was perfect, de sluizen niet te druk en ik kwam goed vooruit.
In de vroege middag bereikte ik Bruinisse en ik vond een plaatsje aan de buitensteiger van de verenigingsjachthaven.
Ik ging van boord om wat boodschappen te doen. Na ongeveer twee uur kwam ik terug aan boord en ondanks dat het nog vroeg in de middag was lag de hele haven vol met schepen van passanten. Ook de buren uit Willemstad lagen er. Van de schipper, z’n vrouw en Hanna evenwel geen spoor.
Na het eten (macaroni), een flinke wandeling en het bezoek aan enige uitgaansgelegenheden in Bruinisse ging ik terug aan boord en maakte alles gereed voor de nacht. Ik lag goed en wel in bed of er werd op de romp geklopt. Snel trok ik een broek en een trui aan, en stak mijn hoofd door het luik. Daar stond Hanna. “Ik zag je boot en dus dacht ik ga maar even langs�stelde zij. “Ik kwam je even welterusten wensen. Sliep je al?“ Ik nodigde haar uit aan boord en omdat het al redelijk koud was gingen wij benedendeks. Ik vroeg of ze een borrel lustte en we namen plaats naast elkaar. Ik deed enige schemerlampjes aan en de gordijnen dicht, je weet maar nooit met al die buren, en serveerde Beerenburger.
Al snel vertelde ze mij dat ze het schip van haar vrienden ontglipt was omdat die twee nogal woest de liefde bedreven en zij door het gebrek aan privacy niet kon slapen. Een zeiljacht is meestal vrij gehorig en daarom had ze maar besloten om te kijken of ik nog wakker was. Ik was wakker, nú in ieder geval.
Na over koetjes en kalfjes te hebben gepraat vroeg ik haar naar haar zithouding van die morgen en zij vertelde dat ook de afgelopen nacht haar kennissen wild geneukt hadden en dat ze erg geil was geworden en de hele nacht niet had kunnen slapen van geilheid.
Ook vertelde ze dat ze nu alleen een spijkerbroek en een trui droeg. Op mijn vraag of ik dit mocht controleren antwoordde zij dat ze er geen bezwaar tegen had. Ik voelde met een hand onder haar trui en daarna in haar spijkerbroek. Inderdaad ze droeg er niets onder. Omdat het al kil was in de kajuit stond ik op en startte de dieselverwarming. Het duurt dan zo ongeveer tien minuten en dan wordt alles verwarmd. Nog voor de verwarming vol aan stond had ze haar spijkerbroek al uitgetrokken en zat ze wijdbeens naast mij. Die neukpartijen van haar vrienden hadden haar wel erg geil gemaakt. Ze friemelde aan mijn broek en met wat hulp kreeg ze de knopen los. Omdat ik al in bed lag toen zij aanklopte droeg ook ik geen ondergoed. Mijn lul was natuurlijk behoorlijk stijf geworden en toen ze mijn broek naar beneden trok priemde hij onmiddellijk vooruit. Ze greep hem met beide handen vast en begon er tergend langzaam aan te trekken. Ik van mijn kant liet mijzelf niet onbetuigd en nam een van haar stevige borsten in mijn hand. Ik schoof haar trui naar boven en bukte richting haar tepel en begon te zuigen. Ze vond het schijnbaar lekker want haar bewegingen aan mijn lul werden woester. Na ook haar andere borst te hebben bewerkt gleed ik met een hand over haar buik naar beneden. Ik voelde haar schaamhaar onder mijn vingers. Zij spreidde haar been en ongehinderd kon ik over haar venusheuvel naar haar kutje glijden. Haar ingang vond ik al snel en net toen ik naar binnen wilde glijden kneep ze haar knieën tegen elkaar en zat mijn hand geklemd tussen haar dijen. “Wacht nog even� zei ze. Ze liet mijn stijve lul los en trok haar trui uit. Daarna trok ze mijn trui over mijn hoofd en omdat mijn hand nog klem zat bleef die hangen aan een arm. Pas nadat zij haar dijen opende kon ik mijn trui van mij afgooien.
De verwarming zoemde zacht en de temperatuur was reeds aangenaam. Ik nodigde haar uit naar het grote bed (kooi) in de voorpiek te gaan. Naakt liepen wij door het schip. Hanna voorop, ze had een mooi figuur en een strak kontje. Haar stevige ronde borsten met kleine tepeltjes volmaakten haar figuur. De deur naar de voorpiek is smal dus moesten wij na elkaar naar binnen. Hanna kroop meteen op het kooi. Ik had een prachtig uitzicht op haar poesje dat ze demonstratief naar achter drukte. Ik kon het niet nalaten mijn rechterhand op haar billen te leggen en richting haar spleet te glijden.
Ik kroop naast haar. Ze draaide naar mij toe en wij kropen tegen elkaar aan zoals jonge honden in een nest. Mijn stijve lul zat in de weg en blokkeerde een volledig vleselijk contact. De enige oplossing was dat Hanna haar benen openden en mijn stijve geslachtsdeel onder haar kutje schoof. In deze positie was het voor mij mogelijk haar rug te strelen en kon ik tot boven aan haar bilspleet reiken met mijn hand. Zij kronkelde onder mijn aanrakingen. Plotseling deed ze haar benen open en duwde mij van zich af. Ze boog voorover begon met pijpen. Heerlijk was dat. Het leek wel als of mijn eikel zou exploderen! Na enige minuten zo bezig te zijn geweest zei ze dat ze geneukt wilde worden. Ik ging op mijn knieën tussen haar benen zitten en boog voorover, soepel gleed mijn lul in haar natte kut. Daarna steunde ik met mijn volledige gewicht op mijn armen. Voorzichtig bewoog ik heen en weer. Zij draaide haar bekken zodat mijn bewegingen maximaal genot aan haar gaven en op het langzame ritme van mijn bewegingen bewoog zij mee. Omdat ik ook erg geil was duurde het niet lang of ik voelde dat ik klaar zou komen. Op mijn mededeling dat ik bijna zover was antwoordde zij: “Wacht nog even�. Ze draaide onder mij weg en mijn lul schoot uit haar kut. Ze draaide op haar buik en ging op haar knieën voor mij zitten. Ik kroop achter haar en bijna vanzelf schoof mijn dikke geslachtdeel in haar sappige kut. “Neuk me hard� zei ze. En dat deed ik. Mijn ballen sloegen tegen haar aan. Ze kreunde van genot en hijgde. Op dat moment stapte iemand op ons dek. Het was een van de buurpassanten die terug kwamen van de wal. Ongetwijfeld heeft deze persoon moeten horen wat zich benedendeks afspeelde. Wij trokken ons niets aan van deze nachtelijke bezoeker en neukten hard door. Het bleek dat deze positie het favoriete standje van Hanna was. Net toen ik mijn zaad niet meer kon binnen houden kwam zij klaar. Ze kneep met haar kutspieren hard in mijn lul met als gevolg dat ik mijn zaad ongecontroleerd naar binnen schoot. Nahijgend vielen wij op de matras. Ik lag boven op haar rug en heerlijke kontje. Na een korte periode werd mijn lul wat slapper en door de druk van haar kutspieren werd hij naar buiten geduwd. Door het harde geneuk had ik, denk ik, veel lucht samengeperst in haar geile kut. Het gevolg was een heerlijke kutscheet die tegelijk met een deel van mijn sperma en haar kutsappen naar buiten golfde. Ze probeerde met een hand haar kutje dicht te drukken maar het was te laat en ik lag nog op haar. Voordat ik van haar was afgedraaid gaf haar kut nog een laatste afscheidssignaal van onze wilde neukpartij. Met een hand haar kutje dicht drukkend draaide ze op haar rug en zag mij geknield naast haar zitten.
Niet alleen haar kut had sporen nagelaten van onze neukpartij ook mijn lul droop van het geile vocht, zeker na alles wat erover heen gegaan was als gevolg van die kutscheet. Ze draaide met haar hoofd naar mijn lul en slobberde het slap geworden apparaat naar binnen. Langzaam werd deze weer hard. “Deze is ten miste schoon� concludeerde ze . Ze keek naar de vlekken op het kooi. “Dat zal er wel moeilijk uit gaan!� Ik stelde haar gerust, ik zou die vlekken bewaren als aandenken van een geile nacht!
Die nacht heb ik haar nog een keer klaar gebeft en zij heeft mij gepijpt. En ik ben nog een keer in die geile kut klaar gekomen. Na zoveel actie zijn wij in slaap gevallen dicht tegen elkaar aan.
Erg vroeg in de morgen is ze opgestaan, zonder iets te zeggen heeft ze haar spijkerbroek en trui aangetrokken, gaf mij een hartstochtelijke kus en is blootsvoets van boord gestapt. Waarschijnlijk is ze terug gegaan naar haar vrienden.

Het is nu twee jaar geleden en ik heb Hanna daarna niett meer gezien. Ik weet haar achternaam niet, ik weet niet of ze getrouwd is, ik weet zelfs niet waar ze woont. Wat ik zeker weet is dat haar voornaam Hanna is, want haar vrienden noemde haar ook zo.
En die vlekken, die zijn nog altijd te zien in de voorpiek!

Hanna waar ben je! Als ze dit leest neem dan a.u.b.contact met mij op, stuur bijvoorbeeld een e-mailtje.


Aantal keer bekeken: 44746
Waardering: 7.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online