Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Harry Potter.

U leest om dit moment het verhaal Harry Potter gepost door Jennifer. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Jennifer
Gepost op: 2009-2-10

Verhaal:

Harry Potter

Harry zat in de jongens slaapzaal, alle andere jongens lagen al te slapen, maar Harry niet.
Met de bril op zijn nachtkastje dacht hij aan Chou, zou ze nog steeds elke nacht huilen?
Ineens hoorde Harry een klap en hij gooide gelijk zijn hoofd omhoog.
Voetstappen, steeds dichterbij en bijna bij de deur, toen vloog de deur open en zag Harry een man.
Een man van wie hij alles wist, een man waarvan zijn gezicht bijna verminkt lijkt.
Inderdaad…Voldemort, toen schrok Harry wakker.
Het zweet op zijn voorhooft en grote angstige ogen, Harry alles goed? Vraagt Ron
Ja, alles is OK, ga maar weer slapen.
Ron draaide zich om en voor Harry leek het er in ieder geval op dat hij sliep.
Hij wist dat hij had gedroomd en draaide zich weer om.
Na toch nog een paar uur te hebben geslapen werd Harry wakker, hij stond op uit bed en kleedde zich aan.
Nadat Ron ook klaar was liepen ze naar beneden, naar de leerlingenkamer van griffoendor waar hermelien al zat te wachten op de 2 jongens.
Snel liepen ze met z,n 3en de trappen af, ze kwamen aan bij de grote zaal en gingen ontbijten.
Maar toen, toen ze bijna het eten op hadden werd het plafon met de betoverde kaarsen zwart.
Het werd stil, toen een harde klap!
En weer stilte, na die 2 seconden stilte vielen alle kaarsjes naar beneden en iedereen begon te gillen.
Maar perkamtentus die oude knar zette zijn geribbelde oude toverstok tegen zijn kin en schreeuwde:
SILENCE…ineens was iedereen in een keer stil.
go all quiet to your student rooms, Class elders walk with you.
Iedereen stond op en liep rustig met de klassenoudsten mee.
Toen iedereen in de leerlingenkamers waren werd er na een uur te hebben gewacht iets omgeroepen.
Professor anderling zou naar hun toe komen en alles uitleggen.
Dit was niet gelogen want toen de speaker uit ging kwam professor anderling binnen.
Ze legde ons uit dat Voldemort terug was en Harry wou vermoorden.
Meteen na dat antwoord liep Harry weg met Ron en hermelien achter zich aan, raar genoeg wist hij precies waar Voldemort was. Hij liep naar de jongens slaapzaal en liep naar zijn kast toe, hij deed voorzichtig de deuren van zijn klerenkast open en toen opeen vloog Voldemort in een roze jurkje en gele hakschoenen uit de kast.
Ja natuurlijk die kleren waren nog van de zwijnstein carnaval optocht.
Het thema was, verkeerde geslachten.
De jongen moesten zich verkleden al meisjes en de meisjes moesten zich verkleden al jongen maar wel heel overdreven.
Hermelien, Ron, en Harry begonnen hem gelijk uit te lachen en Voldemort kon hier absoluut niet tegen.
Voldemort schreeuwde en veranderde in as, verder wisten de 3 dat ze nooit meer iets van Voldemort zouden horen.

EINDE

Aantal keer bekeken: 5469
Waardering: 3.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online