Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Harten veroveraar..

U leest om dit moment het verhaal Harten veroveraar. gepost door Daniek van Wel. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Daniek van Wel
Gepost op: 2008-1-12

Verhaal:

Harten veroveraar.
Harten veroveraar.

Reneé kijkt haar moeder zuchtend aan. Haar moeder staat bijna in haar blootje, voor het raam!
'Mam, doe iets aan. Iedereen kan je zien!'
Haar moeder draait zich om. Ze heeft een mok met warme chocolade melk vast.
'Overdrijf niet, niemand wil toch naar zo'n oude saaie muts kijken?' Reneé draait met haar ogen. Ze loopt naar boven toe, even weg bij haar moeder.
Ze gaat voor de spiegel staan, en kijkt nauwkeurig naar zich zelf. Ze onderzoekt zich zelf, of er ergens puistjes zitten. SHIT! Een dikke vette puist op haar neus. Hij is zo groot als Tokio! Ze probeert hem uit te knijpen, maar als gevolg word hij alleen maar roder. En morgen begint school weer, hoe kan ze nou met zo'n grote puist, nog wel op haar neus, naar school toe gaan?
Dan maar niet naar school.
Beneden hoort ze de bel. Een lach van haar moeder komt er na. Reneé rent naar beneden toe, om te kijken wie het is.
Als ze beneden komt, staat haar moeder in omhelsing met een vreemde man te zoenen!
Ze valt bijna flauw. Ze tikt haar moeder aan. Kucht een paar keer, en haar moeder stopt met zoenen.'Wie is dat?'
'Dit is Evert, mijn nieuwe hartendief!'
De man, genaamd Evert, geeft Reneé een hand.'Ooooh, nu begrijp ik waarom je bijna in je nakie voor het raam stond...' zegt Reneé.'Mam, ik heb hier geen zin in, dat jij elke maand, weer een andere hartendief hebt!'
'Nee, maar deze blijft!' Ze geeft Evert een plakzoen, en verdwijnt de keuken in. Reneé gelooft haar oren niet. Ze pakt snel haar mobiel en sms't naar haar beste vriendin, Fleur: Mijn moeder is gek aan het worden, er is wéér een nieuwe man! Wat moet ik nou?
Ze klikt op verzenden. Ze krijgt meteen een nieuw smsje.
Je moeder slaat wel veel mannen aan de haak, zeg! Wat je moet doen? Die man weg jagen natuurlijk!
Reneé sluit haar mobiel. En gaat de twee tortelduifjes afluisteren.
'Oooh, Evert toch!' hoort ze haar moeder zeggen. Evert, grinnikt.'Ja, mijn lieveling, wanneer krijg ik dan geld van je?' GELD?! Waar heeft die lamzak het over?'Ja, het geld krijg je zo, maar eerst wil ik verwend worden!'
Reneé probeert de keuken in te sluipen. Van stoel naar stoel.
'Evert, houd nou eens op over dat geld!' Hier schiet Reneé ook niks mee op, ze sluipt de keuken uit en gaat weer terug naar boven toe. Daar probeert ze een plannetje te verzinnen. Opeens hoort ze een gil van haar moeder. Ze rent naar beneden, in de keuken heeft haar moeder een mes op haar nek. Evert houd dat mes vast.'Geef, me dat geld nu maar...'
SHIT! Reneé rent naar de telefoon en belt de politie op. De politie komt er zo snel mogelijk aan. Ze hoort haar moeder roepen:'Dat geld krijg je nooit!' De bel gaat, Reneé doet de deur open. De politie staat voor de deur.'De keuken,' zegt Reneé. De politie rent de keuken in.'Handen omhoog!' roepen ze. Evert laat het mes vallen. En Reneé's moeder valt op de grond. Ze hoest een paar keer.'We nemen u mee naar het politie bureau,' zegt een van de politie mannen tegen Evert.'U hoort nog van ons,' zeggen ze als ze de deur uit gaan. Reneé loopt naar haar moeder toe.'Ik zei toch dat het niet goed was om elke maand een nieuwe man te hebben!' Haar moeder grinnikt een beetje.'Ik heb mijn lesje wel geleerd,' antwoord haar moeder.

De volgende dag gaat de telefoon. Haar moeder neemt op.'Ja....oké....Ja..ik begrijp het...was even schrikken...Ja, ik ben hartstikke trots op mijn dochter!...Oooh dat meent u niet!' Haar moeder hangt op.'Reneé we hebben €1000,- gekregen! Omdat Evert een gezocht persoon was. Hij heeft al meer de harten van vrouwen verovert, en dan vraagt hij ook om geld!'
'Gelukkig is hij opgepakt,' zegt Reneé.'Mam, beloof je om nooit meer zo snel een man in huis te nemen?' Haar moeder knikt. Ze geeft Reneé een aai over haar bol.

THE END !

Aantal keer bekeken: 3286
Waardering: 6.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online