Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Heels, Drink and Sex.

U leest om dit moment het verhaal Heels, Drink and Sex gepost door Mannon Loestrij. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Mannon Loestrij
Gepost op: 2010-12-21

Verhaal:

Heels, Drink and Sex
Heels, drink and sex

Dit verhaal gaat over :

Noah is een 21 jarige meisje die woont in een appertement met Charly en Sam. Noah is dol op feesten en ze heeft een alchohol probleem. Haar ouders denken dat ze een keurig meisje is. Als Noah geen geld meer heeft om alchohol en pillen te kopen doet ze er alles aan aan geld te komen.



Charly is een 20 jarige meisje die woont in een appertement met Noah en Sam. Charly is dol op feesten en drinken. Ze heeft haar vader nooit gekend en haar moeder is toen ze 18 was gevlucht met een man. Als Charly erachter komt dat ze zwanger is gaat het mis. Maar het ergste is de vader van de baby.



Sam is een 21 jarige meisje en woont in een appertement met Charly en Noah. Sam is de verstandigste maar houd ook wel van feesten en drinken. Sam heeft nog een beste vriend Jay, maar ze is verliefd op hem. Sam is de koppigste van allemaal. Als Sam wilt solliciteren bij een bedrijf gaat ze met de baas van het bedrijf die een vrouw heeft.



Deze meisjes hebben allemaal problemen en het enige dat helpt is drinken en seks.

Noah

Charly en Sam stappen de taxi in, ik kwam aangerend.'Eindelijk je bent er' zei Sam. En ze reden weg. Als ze voor de club House stonden stopte de taxi.'Dat is dan 60 euro' zei de chauffeur.'Meiden gaan jullie maar, ik betaal wel' zei ik snel. Die man zou wel voor een zoen de rit gratis maken dacht ik. Charly en Sam stapte uit de auto en gingen de club binnen. Ik zat naast de chauffeur en kwam steeds dichterbij. 'Is deze auto van jouw' zei ik fluisterend in zijn oor. Ik streelde langs zijn haar en zoende zijn nek. De man zoende terug. 'Ik moet naar binnen, kom ook anders' zei ik met een verleidelijke stem. ik stapte de auto uit en zei 'Deze was wel gratis toch, voor mij?' de man knikte hevig.'Kom straks naar buiten' zei hij.'Oke' zei ik en ik liep lachend weg. Die kan nog lang wachten dacht ik. Toen ik de club binnen ging hoorde ik de harde muziek. Voor mij zag ze Sam nog zoenen met een jongen. Ik liep naar de barman en zei 'Ro, heb je nog pillen?' de barman lachte en gaf me wat pillen. Ik nam de pillen aan en gooide ze in mijn mond en pakte de wodka die voor m3 lag en spoelde het daarmee door. Ik pakte nog een fles en ging met de fles zitten op een tafel en giette de fles achterover. Dit was de club House, je zag nu al dat er mensen dronken waren. Maar het enige waar ik aan kon denken was drinken.

Sam

Nadat ze de Taxi uitkwamen zei Noah dat we moesten gaan. Ik en Charly gingen de club naar binnen. Charly zei nog 'Ik zie je straks wel' en verdween. Ik ging naar de bar en bestelde bier. Met de glas liep ik naar een tafeltje. Het was nog maar 12.00 maar iedereen was al stomdronken. Ik dronk mijn glas leeg en er kwam een jongen naast me zitten. 'He, schoonheid' zei hij dronken. Hij zette zijn hand op mijn been en trok mijn jurkje omhoog. We zoende hevig en nog een meisje kwam erbij met donkere haren. Ze zoende de jongen. 'Ik ben Galio en dit is Cacee, wat is jouw naam?' zei hij. 'Sam' zei ik en ik kwam overeind.'Zin in een trio' zei Cacee en voordat ik kon antwoorden werd ik meegesleurd ergens achter in de club waar niemand was. Ik zat in mij bh en string en Cacee zat aan me en Galio ook. Dat was dan mij eerste trio.



Charly

Ik ging naar de bar toe en bekeek iedereen. Ik bestelde een wodka en zag dat Sam met een jongen was. Noah kwam ook binnen en liep door. De club was heel groot. Al snel zag ik dat Sam met haar bh en haar jurkje om haar heupen wegging met een jongen en meisje. Na een paar uur pakte ik mijn telefoon en belde een taxi. Ik ging naar Noah die de hele avond niks anders deed dat drinken en zei tegen haar dat we gingen. Ze was te dronken om tegen te stribbelen en ik zei dat ze naar de taxi moest gaan. Toen ik zag dat het niet lukte bracht ik haar naar buiten naar de taxi. Ik liep de club weer binnen en ging Sam zoeken. Na een paar minuten te zoeken vond ik haar naakt op de grond ergens achterin de club waar niemand was. Er was nog een meisje naast haar die alleen een bh en slipje droeg. Verder niemand. Ik maakte Sam wakker en nadat ze zichzelf weer had aangekleed bracht ik haar ook naar de auto. De taxi bracht ons naar huis en voor ons huis kotste Noah nog in de buurmans' bloemenbak.






Aantal keer bekeken: 4180
Waardering: 5.12 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 36 bezoekers online