Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Heerlijk Rejan.

U leest om dit moment het verhaal Heerlijk Rejan gepost door Wim. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Wim
Gepost op: 2009-3-12

Verhaal:

Heerlijk Rejan
Mijn voormalige partner Rejan vond het heerlijk om leren kleding, leren schoenen en leren laarzen, liefst met hoge hakken, te dragen. Ik op mijn beurt vond het heerlijk om mijn vrouw zo te zien, het leer accentueerde haar mooie figuur en door haar hoge hakken had ze een heerlijk verleidelijk vrouwelijk. loopje. Rejan hield er van me met haar kleding een beetje uit te dagen, maar deed dat alleen thuis. Ze hield er niet van om op straat de aandacht te trekken met haar kleding en laarzen. Op een dag hadden we afgesproken dat Rejan me na een middagje winkelen van mijn werk zou afhalen. Net toen ik bezig was mijn computer af te sluiten hoorde ik het opwindende geluid van hoge hakken op de gang. Ik keek op en zag Rejan in een schitterende enkellange zwarte leren man-tel mijn kamer binnenkomen. Rejan vertelde dat ze de mantel net had gekocht, ze draaide voor mijn bureau rond om haar mantel te showen en vroeg me hoe die haar stond. Ik zei dat ze er adembe-nemend uitzag, dat het soepele leer prachtig om haar heerlijke lijf sloot en haar vrouwelijke figuur accentueerde. Rejan bedankte voor het compliment met een zoen en zei dat ze snel naar huis wilde om me haar andere opwindende aankopen te laten zien. Ik ruimde snel mijn spullen op, stapte in de auto en reed met Rejan naar huis. In de auto zag ik tot mijn opwinding een stukje van glanzende zwarte lakleren laarzen. Door de lange leren mantel bleven de verdere aankopen van Q nog even verborgen. Toen ik Rejan thuis uit haar mooie leren mantel had geholpen kon ik haar andere op-windende nieuwe aankopen bewonderen. Q zag er fantastisch uit, ze had een heerlijk kort roze jurkje aan, met daarop een mooie brede zwarte lakleren riem, waardoor haar vrouwelijke vormen prachtig uitkwamen. Haar mooie stevige benen had ze in opwindende glanzende zwarte lakleren overknee laarzen gestoken. Toen ik zei dat ze er opwindend uitzag omhelsde Rejan me. Na een heerlijke tongzoen zei Rejan dat ze nieuwe kleren voor me had klaargelegd en vroeg me me snel om te kleden. Rejan maakte zich los uit de omhelzing en liep heerlijk vrouwelijk op haar hooggehakte laarzen voor me uit de kamer in. Ik liep snel achter haar aan naar de slaapkamer om me om te kle-den. In de slaapkamer trok ik snel mijn pak uit en pakte wat verwonderd de glanzende roze blouse die Rejan voor me had klaar gelegd. Toen ik de blouse oppakte zag ik dat het een damesblouse was, onder de blouse zag ik tot mijn opwinding een mooi roze kanten slipje en een heerlijk kort zwart leren rokje liggen. Opgewonden trok ik mijn nieuwe blouse en mijn mooie slipje aan. Ik pakte daar-na mijn nieuwe rokje en rook ven aan het heerlijke leer. Ik kon me niet bedwingen, likte mijn rokje even en genoot van de pittige leersmaak. Snel trok ik mijn leren rokje aan, het paste precies, het heerlijke leer van mijn rokje sloot heerlijk strak om mijn lijf. Ik stond mezelf te bewonderen in de spiegel toen Rejan onze slaapkamer binnenkwam. Ze vroeg me wat ik van mijn nieuwe kleren vond. Ik vertelde haar dat alles precies paste en dat ik het opwindend vond om deze mooie outfit te dra-gen. Rejan zei dat ik er heerlijk uitzag en gaf me een prachtig ingepakte doos. Snel maakte ik de doos open, in de doos zat een paar prachtige kniehoge zwarte leren laarzen. Onder de goedkeuren-de blikken van Rejan trok ik de mooie laarzen snel aan, ook deze pasten precies. Wat onwennig op mijn hoge hakken liep ik naar Rejan en bedankte haar voor mijn mooie outfit. Ik zei dat ik het heer-lijk opwindend vond om zulke mooie laarzen te dragen. Omdat Rejan naar mijn kruis keek begon mijn harde pik zich duidelijk af te tekenen in mijn strakke leren rokje. Q glimlachte toen ze mijn reactie zak en merkte plagend op dat ze het leuk vond kleren voor me uit te zoeken en dat ze ge-noot van het resultaat. Rejan kwam bij tegen me staan en reed even heerlijk tegen mijn harde pik op. Terwijl ze me een heerlijke tongzoen gaf greep ze onder mijn rokje naar mijn harde pik.. Rejan vertelde dat ze het opwindend vond dat ze nu mij onder mijn rokje kon grijpen. Even later vroeg Q me mijn kleren uit te trekken, maar mijn laarzen aan te houden. Toen ik me had uitgekleed knielde Rejan voor me neer, greep gretig naar mijn pik en stopte hem in haar mooie mond. Het was heerlijk om te zien en te voelen hoe Rejan 's heerlijk rode lippen om mijn pik sloten. Rejan pijpte me even, stond daarna op en kleedde zich uit. Net als ik hield ze haar schitterende laarzen aan en tot mijn opwinding deed ze haar mooie lakleren riem weer om haar heerlijke middel. Ik zei dat ik haar er heerlijk geil van haar werd en dat ik graag haar kut wilde likken. Ik knielde snel voor haar op de grond en drong met mijn tong haar hete natte kut binnen. Ik begon Rejan 's hete kittelaar te likken en genoot van de bedwelmend lekkere smaak van Rejan's kutsap. Rejan kreunde van genot toen ze mijn hete tong tegen haar kittelaar voelde. Ik vond het heerlijk om Rejan te likken, maar na een tijdje duwde Rejan mijn hoofd weg van haar hete kut. Ze trok me overeind en zei dat ze heerlijk vond om gelikt te worden, maar dat ze nu lekker hard geneukt wilde worden. Rejan draaide haar heerlijke billen naar me toe en leunde voorover over haar kaptafel, waardoor een prachtig uitzicht op haar hete kut had. Rejan draaide haar hoofd naar me om en wenkte me dichterbij. Ze greep mij harde pik en stopte die gretig in haar hete natte kut. Ik voelde hoe Rejan's kut lekker strak om pik sloot begon lekker in haar kut te stoten. Rejan kreunde van genot toen ze mijn pik in haar lijf voel-de. Door de hoge hakken van mijn laarzen gleed mijn harde pik precies lekker over Rejan's hete kittelaar. Toen Rejan dit merkte spande ze haar kutspieren en begon me heerlijk met haar kut af trekken. Rejan deed dit zo lekker dat ik al gauw op knappen stond. Toen Rejan me vroeg harder in haar kut te stoten en haar heerlijke tietjes te grijpen voldeed ik natuurlijk graag aan Rejan's wens maar merkte als snel dat ik op knappen stond. Toen ik dit tegen Rejan zei draaide ze haar mooie hoofd naar me om, keek me met haar zaadvragende ogen aan en vroeg me mijn zaad in haar kut te spuiten. Terwijl Rejan genietend toekeek hoe ik mijn pik lekker hard in haar kut ramde en mijn hete zaad diep in haar heerlijke kut spoot, kwam ze gillend klaar. Toen ik was uitgespoten en gingen we op bed liggen om bij te komen. Rejan likte heerlijk mijn pik schoon en ik zoog en likte Rejan's hete kut schoon.

Aantal keer bekeken: 13041
Waardering: 7.99 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online