Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Heerlijke spannende sex.

U leest om dit moment het verhaal Heerlijke spannende sex gepost door Rob Janssen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rob Janssen
Gepost op: 2009-6-16

Verhaal:

Heerlijke spannende sex
Je bent me al eerder opgevallen, ik zag je een keer met een vriendin door de stad lopen..in je strakke zomerjurkje. Je prachtige, lange blonde haar in de zon en het diepe decollete pakte mijn blik. Meteen beginnen mijn hormonen te bewegen en ik voel mijn pik kriebelen..Als ik jou toch eens heerlijk kon verwennen, ik ben bloedgeil op dat moment. Maar je loopt door samen met je vriendin, zonder me een blik waardig te gunnen.
Rustig loop ik verder en fantaseer over hoe ik mijn pik tussen je borsten leg en mijn zaad in je mond spuit, shit, wat ben ik geil zeg. I kbesluit bij een cafétje iets te gaan drinken, want ik moet me echt even aftrekken. Ik neem plaats aan het tafeltje en bestel wat te drinken. Het zit niet mee zeg, de serveerster is ook al zo'n geil ding! Na het drinken besteld te hebben loop ik naar het toilet en hoop dat de serveerster mijn knobbel in mijn broek niet ziet.

Op het toilet aangekomen zie ik dat er maar een wc is en ja hoor, het slot is ook nog eens stuk. Ik besluit het risico te nemen en haal mijn stijve pik uit mijn broek en begin er langzaam aan te trekken. Steeds sneller trek ik mezelf en begin zwaar te ademen, er zit een orgasme aan te komen. Even stop ik om te luisteren of er iemand komt, wat een spanning. Ik hoor niemand en ga door, geil als ik ben. Dan plots..gaat de deur van de wc open en ik zie je staan. Nog lekkerder dan ik van afstand dacht en plots besef ik in welke situatie ik me bevind. Zonder aarzeling stap je het hokje in en begint me te zoenen, meteen duw je jouw natte tong naar binnen en mijn pik duwt tegen je jurkje aan. Je fluistert in mijn oor dat je het zo geil vind, als een man zich aftrekt. Je gaat door je knieën en pakt mijn zak vast en likt het stukje tussen mijn ballen en anus. Ik kreun en geleid je mond naar mijn eikel, ik sta werkelijk op springen. Je pakt mijn pik in je mond en proeft het voorvocht..hm, wat is dit lekker zeg.
Ondertussen speel ik met je heerlijke borsten en laat je jurkje zakken en ontdoe je van je bh,je stijve tepels maken me nog geiler. Daar staan we in het toilet van het restaurant en ik sta op het punt in je mond te spuiten, als je weer omhoog komt. Meteen verdwijnt mijn hand onder je jurkje en ik voel je natte kutje, zo nat dat mijn vingers er meteen in glijden. Ik duw je tegen de deur en je kreunt. Ik vinger je terwijl ik je tepels met mijn tong verwen, niet veel later kom je al klaar door mijn vingers.

Zuchtend ben je nog aan het bijkomen als ik achter je kom staan en je voorover duw. Ik heb zicht op je heerlijke kont en duw mijn pik langs achter tegen je nog trillende poesje. Je huivert als mijn dikke eikel naar binnen glijd. Steeds sneller stoot ik in je en speel met je borsten. Terwijl jij je klitje bewerkt, haal ik mijn pik uit je kutje en steek hem in je strakke kontgaatje. Even kreun je van pijn, maar al snel vraag je me je harder te neuken. Ik neuk je in je kontje en mijn vingers verdwijnen tijdens het neuken in je poesje en bewerken je klitje. Je voelt je tweede orgasme opkomen en zegt me niet te stoppen..Heerlijk kom je weer klaar en door het samentrekken van je spieren voel ik mijn zaad opkomen. Behendig haal ik mijn stijve paal uit je gaatje en je draait je om. Enkele stoten maak ik tussen je lekkere tieten als mijn eikel je mond raakt, sneller neuk ik je en spuit mijn warme zaad over je tieten en mond. Het sperma gutst eruit en jij likt mijn pik helemaal schoon..

Dan beseffen we weer waar we waren en horen iemand de trap af komen..We kleden ons snel aan en lopen een voor een terug naar het café...



Aantal keer bekeken: 19363
Waardering: 6.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online