Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Helene komt op bezoek tijdens de nacht.

U leest om dit moment het verhaal Helene komt op bezoek tijdens de nacht gepost door Leon Bus. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Leon Bus
Gepost op: 2008-10-15

Verhaal:

Helene komt op bezoek tijdens de nacht
Halverwege de tweede nacht van mijn verblijf bij nicht helene in roubaix kwam zij zoals beloofd op bezoek in mijn kamer.Zij droeg slechts een kort doorschijnend satijnen zalmkleurig niemendalletje waarin zij bijzonder sexy oogde.Zoals zij mij had gevraagd lag ik naakt in mijn bed en ik bekeek bewonderend haar mooie borsten die zich uitnodigend aftekenden met uitstekende tepels en samen met de donkere vacht van haar liefdesnestje
bezorgde dit mij een verlangende erectie.Zij nam plaats op mijn bed en bood mij haar mond aan en schoof haar tong diep in mijn mond.Terzelfdertijd gleed zij met een strelende hand onder mijn laken en zuchte van wellust toen zij mijn verlangende mannelijkheid voelde die zij subtiel begon te strelen.Zalig genoot ik wanneer zij met het puntje van haar tong mijn eikel minutenlang hemels verwende.Ik voelde mijn lust ontwaken en wij lagen lange tijd elkaar te tongkussen terwijl ik haar borstjes streelde en daarna likte met een slangentongetje.
Toen ik voelde dat haar tepeltopjes hard werden deed ik haar niemendal-letje uit en met verlangende lippen omsloot ik beurtelings haar tepels om er zuigend en lokkend minutenlang te vertoeven. Door haar streling was mijn joekel geweldig groot geworden en in haar toenemende drift fluisterde zij mij toe dat zij er klaar voor was en dat zij nu wilde neuken. Zij vroeg mij plaats te nemen op mijn rug,kwam schrijlings boven mij en liet zich traag zakken terwijl zij mijn penis in haar boterzacht kutje schoof. Schroefvormig begon zij vervolgens op en neer te bewegen en geleidelijk verhoogde zij haar tempo. Ik beleefde een ongekend fantastisch genot dat toenam met haar snelheid tot ik kreu-nend voor het eerst mijn liefdesvocht in haar trillende liefdestempel spoot terwijl zij zuchtend klaar kwam.Even kwamen wij tot rust en ;likte ik haar verrukkelijke vulva en snoof gulzig de geur van haar parfum. Teder schoof ik mijn likkende tong diep in haar gleuf-je terwijl zij mijn eikel wreef tegen haar openstaande schaamlippen en me zei dat zij verschrikkelijk op mij geilde en dat het nu mijn beurt was om haar te berijden.Zij nam plaats op haar rug met de benen gespreid en ik bewonderde eerst nog haar mooie lichaam; haar hemelse borsten,haar prachtige gebronzeerde dijen die als zuilen naar elkaar toeliepen om te eindigen in haar uitnodigend driehoek-je waarin haar verrukkelijke vagina glinsterend van haar vocht met openstaande schaamlippen. Het besef van al die schoonheid te mogen genie-ten deed mijn lokossale erectie nog toenemen. Nu was het mijn beurt om schrijlings boven haar plaats te nemen en nadat ik mijn pik in haar geile vagina had geschoven neukte ik haar lang en diep tot ik met een nieuwe golf van mijn sperma haar liefdesnest-je vulde. Ik vroeg haar of ik het goed had gedaan en haar antwoord was dat ik het vlug had geleerd en dat zij mij nu verder zo inwijden in het erotisch ge-not.Zij verkoos die nacht verder naakt bij mij te slapen omdat zij wilde ont-waken in mijn armen en er nood zou aan hebben de volgende dag te beginnen met een subtiele neukpartij.
Zij moest die dag immers gaan werken en ik zou haar pas s' avonds terug-zien. Ons liefdesspel had tot onze ver-bazing twee uren gevergd en wij waren bevredigd en besloten nog enkele uur-tjes te slapen als zalige minnaars.

Aantal keer bekeken: 29781
Waardering: 8.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online