Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hemels.

U leest om dit moment het verhaal Hemels gepost door van een zwak persoon. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: van een zwak persoon
Gepost op: 2010-5-25

Verhaal:

Hemels
Nooit gedacht dat ik ooit een verhaal zou schrijven voor deze site. Ik zit hier achter mijn computer. Heb een dag vrij dus ik had hem maar aangezet. Ach, even zoeken naar een verhaaltje over seks. Dat is toch niet zo erg. Filmpjes, ja, dat is erg, foto's, ja, dan kijk ik naar andere vrouwen, meiden. Nee, een verhaaltje lezen kan wel.
1,2,3 enz. ik zoek in mijn 'browsegeschiedenis' van internet op waar de verhalen staan. 15 in totaal. Delete! Delete! Belangrijk, mijn vrouw mag het niet zien.

Had ik me al voorgesteld? Ik ben een jonge man, net getrouwd en dit is zomaar een dag uit mijn leven. Als mijn vrouw naar het werk is, zoek is seksverhalen op.
Kan wel, toch?

Het begon allemaal op de middelbare school, daar hadden de mensen het over seks en seksuele vorming bij bio e.d. Zo kwam het dat ik het eens stiekem opzocht op de computer. En nu, 8 jaar later, ben ik verslaafd aan seks.

Je weet wel, dat gevoel van klaarkomen. Je trekt aan je zelf en krijgt een fijn gevoel. Vaak wordt er geschreven dat het hemels is. In het begin vind ik het ook. Het is zo een 'fijn' gevoel dat ik het elke keer weer moet voelen.

Hemels, zou je zeggen. Nee dus! Ik sta weer eens in de wc, nadat ik weer een moment van zwakte had en bedenk mij dat ik deze tijd ook echt Hemels had kunnen gebruiken.
Maar op dat moment besef ik dat het nu, voorlopig, een te grote stap is om mij daarop te richten. Dat kan niet toch, bedenk ik mijn dan. Met zoveel zonden kan ik toch niet onder Zijn ogen komen?!

Ik denk ook aan mijn vrouw, nu op het werk. Ik heb haar verraden, overspel gepleegd. Ik voel mij misselijk en walg van mijzelf.

Misschien moet ik het haar vertellen, kan het voorbij zijn. Waarschijnlijk wel, maar ik durf niet.
Misschien moet ik het mijn Vader vertellen. Waarschijnlijk, maar ik durf het niet.

Kom ik hier ooit nog van af?!

Aantal keer bekeken: 10131
Waardering: 5.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online