Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hemelse Directrice.

U leest om dit moment het verhaal Hemelse Directrice gepost door Leon Bus. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Leon Bus
Gepost op: 2008-10-16

Verhaal:

Hemelse Directrice
Zoals ieder jaar nam ik als nog jonge leraar deel aan het jaarlijkse avond-feest van het personeel. Bij mijn aan-komst werd ik hartelijk begroet door de directrice die al een tweetal jaren weduwe was.Ondanks haar leeftijd, een prachtige vrouw. Als naar gewoonte be-keek ik haar bewonderend en complimen-teerde haar voor haar mooie outfit.Mij aankijkend vroeg zij mij of ik haar een doodzonde waard vond ,zegde ik dat ik er dat zeker voor over had.
Gedurende de apero bleven wij in el-kaars gezelschap aan de babbel en ik genoot van haar nabijheid en haar charme.Ik kon echt mijn ogen niet van haar afwenden en duidelijk keek zij geregeld naar de bobbel in mijn broek.
Na een fijn etentje speelde een orkest ten dans en de sfeer zat erin. Ik was met enkele collegas in gesprek en op zeker moment kwam de directrice bij ons vragend of er nu werkelijk niemand van ons wilde dansen.Ik wilde haar dat zeker niet weigeren,nodigde haar uit en met een arm omheen haar lenden gle-den wij over de dansvloer.Terwij zij mij aankeek voelde ik duidelijk dat zij haar lichaam sensueel tegen mij aanwreef. Ik kon nauwelijks mijn ogen van haar weelderige boezem afhouden en was sprakeloos wanneer zij vroeg wat ik er van vond.Pas toen zij zei dat ik niet gegeneerd moest zijn kwam ik tot rust.Naarmate de tijd vorderde dansten wij vaker samen en werden wij clo-ser.Mijn mannelijk verlangen werd he-viger en wanneer tijdens een tango de lichten werden gedempt vonden onze lippen onweerstaanbaar elkaar in een minutenlange tongkus.Begerig woelde zij in mijn kruis en zuchtend voelde zij mijn verlangen naar haar.Wanneer ik een hand in haar blouse schoof moedigde zij mij aan en zachtjes streelde ik haar prachtige borsten waarvan de tepeltopjes lekker stijf kwamen te staan.Gulzig zogen wij aan elkaars tong terwijl wij ons onderlijf tegen elkaar aanwreven.Zodra de lichten terug aan werden geschakeld drukte ik mijn spijt uit waarop zij zegde dat het fijn was geweest, het nog niet gedaan was en dat de avond nog lang en de nacht nog veel langer kon worden.In de late uren trokken wij samen naar de afgelegen bar alwaar wij in een privébox een drink namen. Gezeten op een barkruk leek zij mij een uitdagende vamp en toen ik voor haar ging staan nam zij mijn hand en schoof deze tussen haar dijen en moedigde mij iets te zoeken. Vederlicht begon ik te strelen en geleidelijk gleed ik hoger tot ik voelde dat zij geen broekje aan-had.Lachend stelde zij dat ik het ge-makkelijk zou hebben en dat ik nog verder moest gaan om ervan te kunnen genieten.Onderwijl zat zij voortdurend in mijn gulp met zachte hand mijn mannetje te stimuleren.Gretig gleed ik verder tot mijn vingers de malse schaamlippen van haar vagina bereikten en kreunend vroeg zij mij haar te vingeren waaraan ik dadelijk begon. Grommend van wellust bracht ik haar tot een orgasme trillend van genot.
Op dat moment vroeg zij mij haar te neuken en haalde mijn verlangende penis te voorschijn. Teder begon zij hem tegen haar kutje te wrijven om dan zachtjes mijn kolos in haar vochtige vagina te schuiven. Als geile minnaars bewogen wij in elkaar tot ik langdurig en royaal mijn vele liefdesvocht in haar bronstige onderlijf spoot.
Terug op de dansvloer zegde zij mij met pretoogjes dat het fijn was geweest maar dat het nog beter zou worden.Pas als het feest voorbij was vertrokken wij als laatsten om te rijden naar haar villa.
Er aangekomen nestelden wij ons in een grote canapé en na een leuke kuspartij en subtiel voorspel ging zij zich eerst omkleden en zegde terug te komen met een verrassing.Het duurde een zekere tijd doch mijn geduld werd beloond met een van de meest unieke ervaringen van mijn leven.Op de tonen van een meeslepende tango deed zij haar entree als een godin. Zij droeg hoge laarzen die reikten tot halver-wege haar prachtige gebronzeerde dijen en een korte pelsmantel die bij iedere stap zich lichtjes opende en duidelijk liet zien dat zij daaronder poedel- naakt was. Wanneer zij nog enkele stap-pen van mij was verwijderd opende zij traag haar pelsmantel en liet die op de grond vallen. Onvergetelijk was mij dat moment hoe ik die hemelse vrouw mocht bewonderen die statig naar mij toekwam en een duidelijk gebaar maak-te dat zij de mijne wilde zijn.Ik vond het zalig dat die fantastische vrouw mij het genot van haar heerlijk li-chaam aanbood. Zittend in de divan slaakte ik een kreet van bewondering en goddelijk was mij het moment waarop zij bij mij komend haar vagina aanbood ter hoogte van mijn mond.Kreunend van verlangen snoof ik de geur van haar parfum en kuste haar vochtige vulva als nippend aan een nektarbron.Daarna begon ik met het puntje van mijn tong likkend haar liefdestuin te verken-nen.Speels daalde ik haar venusheuvel af en bereikte haar poesje die ik snel-ler begon te likken tot zij kreunend klaarkwam.
Mijn mannelijk verlangen was niet meer te stillen en subtiel schoof zij mijn penis in haar mond en omsloot deze stevig met haar mooie lippen en begon in lange halen lokkend te zuigen wat mij een nog nooit beleefde zaligheid verschafte. Naarmate zij sneller zoog nam mijn genot toe om werkelijk te ontploffen toen ik mijn sperma in haar zuigende mond spoot. Wellustig slikte zij mijn liefdesvocht door. Eventjes kwamen wij tot rust en na een stimulantia te hebben genomen trokken wij naar haar slaapkamer alwaar wij begonnen met ons laatste liefdesspel van de dag. Wij begonnen met elkaar intens te masseren. Ieder deel van elkaars lichaam bespeelden wij met passie en genoten intens.Ik voerde haar verlangens zover op dat zij op een bepaald moment uitriep dat ik niet meer mocht wachten en dat zij wenste diep geneukt te worden.
Hemels lag zij daar die prachtige vrouw met de benen gespreid mij verlangend en op mij wach-tend.Schrijlingd nam ik boven haar plaats Mijn verlangende penis gleed in haar verrukkelijke vagina als in de boter en wij begonnen kreunend in elkaar te bewegen. Hierbij sabbelde ik aan de tepels van haar borsten en bespeelde zij met begerige strelingen mijn ballen.Haar prachtige lichaam deinde verlangend op en neer en mijn genot was mateloos.Zij vond het zalig wanneer ik met beide handen de reet van haar lekker kontje bespeelde en kirde van voldoening. Als een lawine kwam een fantastisch orgasme op ons af en mateloos spoot mijn zaad in haar liefdesgrot.Zuchtend verklaarde zij dat zij zo altijd met mij wilde klaarkomen en op haar beurt bereed zij mij tot wij een nieuw moment supréme beleefden.Uitgeput vielen wij in slaap en pas laat in de voormiddag ont-waakten wij naakt liggend in elkaars armen.Liefdevol bewonderde ik nog-maalsde hemelse vormen van haar onvergetelijke lichaam.Toen ik haar voorstelde van op te staan stelde zij dat ik haar eerst nog moest neuken wat ik met veel genoegen deed. Zij dankte mij zeggend dat zij daar al zolang en zo dikwijls naar had verlangd en dat ik bij haar altijd welkom was.
Ik heb mij daaraan dan ook steeds gehouden en ik moet zeggen dat haar passie na heel wat jaren niet is geluwd: " zij heeft nog altijd zeer graaag mijn mannetje in haar meissie "

Aantal keer bekeken: 31767
Waardering: 8.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online