Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Herinnering....

U leest om dit moment het verhaal Herinnering... gepost door Loetje de Beer. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Loetje de Beer
Gepost op: 2011-1-25

Verhaal:

Herinnering...
Het is het jaar 2008 en ben inmiddels 5 jaar getrouwd met een schat van een vrouw. Samen hebben we drie kinderen gekregen, hebben een mooi huis, een kat en alles gaat voor de wind. Niets om te klagen, zeker ook niet op het gebied van sex. Vrouwlief en ik voelen elkaar perfect aan en kunnen uren van elkaar genieten. Maar dan toch gebeuren er van die dingen waardoor je onverwacht bepaalde gevoelens krijgt. Gevoelens die eigenlijk niet mogen, omdat ze zowel lekker maar ook o zo ´fout´ zijn… Luister naar mijn o zo foute verhaal…

Ik zit 's avonds ergens in de zomer, te kloten in de schuur, als ineens achter me ons buurmeisje staat. Laten we maar zeggen dat ze Anouk heet en dat zit niet ver van de waarheid vandaan. Ze is 18 jaartjes jong en een schat van een meid. Vroeger hebben mijn vrouw en ik vaak op haar gepast en kennen haar dus al vanaf dat ze een baby was. Ze is een beetje mollig op de juiste manier en heeft net als haar moeder ontzettend grote borsten. Ze doet de hotelschool en vindt koken helemaal geweldig! Vanavond heeft ze getraind in de sportschool, ze draagt een uiterst strak en kort broekje met een topje erop. Ze heeft er geen bh meer onder want haar tepels tekenen zich duidelijk af. Zeker al gedoucht op de sportschool, want haar haren zijn nat. Sportschoentjes aan met korte witte sokjes. Ik heb wel eens vaker verlekkerd naar haar dikke borsten staan staren, maar verder nooit echt wat over haar gefantaseerd. Nooit is het me opgevallen dat het eigenlijk een echt verschrikkelijk lekker heet ding is. Komt denk ik toch door onze geschiedenis samen en zie haar meer als nichtje/zusje of zo. Het is een vrolijke en altijd opgetogen meid, houdt van knuffelen en gezelligheid. Het is geweldig om te zien als ze weer eens stuiterend binnenvliegt en de boel een kleur geeft…

"Ga je al naar bed?" vraagt ze vrolijk. "Nee lieverd het is nog lekker warm en neem zo nog een biertje. Hoezo?" "Dan kom ik gezellig bij jou zitten. Er is verder niemand thuis bij ons en ik heb zin in gezelligheid!" lacht ze vrolijk. "Is goed meid, ik wilde toch al stoppen eigenlijk." Ik leg mijn gereedschap weg, ruim verder wat op en was mijn handen. Ondertussen heeft ze de tuindeuren weer open gedaan en doet ze nog een paar rekoefeningen. Het aangezicht van een mooie meid die zoiets doet… mmm. "Gedraag je jongen!" wijs ik mezelf ik gedachte terecht. Voor het eerst begin ik toch met andere ogen naar haar te kijken en zie niet meer het kleine meisje. Ze doet haar oefeningen bijna sensueel en laat haar handen over haar hele lichaam glijden. Ze kijkt even naar mij en werpt me een dikke knipoog toe… De rillingen lopen over mijn lijf! Maar wat is dit? Damm´ ik begin een harde leuter te krijgen van haar! Snel denk ik aan iets anders! "Morgen weer werken… morgen weer werken!" Maar het helpt niet echt…

Vlug loop ik naar de koelkast in de schuur haal een paar keer diep adem, pak twee biertjes(ja ze drinkt bier!) en loop weer terug. Ik doe alle lichten uit en steek een kaars aan op de tafel. We ploffen gezellig op de bank voor de open deuren zitten en ze pakt me even stevig vast. "Wat voelt ze heerlijk aan en wat ruikt ze lekker!" denk ik bij mezelf. De warme wind waait haar warme adem om ons heen. "Gezellig zo hé." fluistert ze en ze rekt zich uit. Wel bedoeld maar zonder achter liggende gedachte leg ik mijn hand op haar been en wrijf zachtjes over de zachte gladde huid aan de binnenkant van haar dij. Haar hand valt in mijn nek en ze kriebelt door mijn haar… mmm… zalig! We zeggen niets en proosten ons biertje. Mijn hand ligt er nog steeds en schuift heel ietsjes op naar boven. Wat is dit nu? Ik betrap mezelf erop dat mijn mannelijk lid weer begint te groeien en ik het een tikkeltje warm begin te krijgen! Zit ik hier nu te geilen op mijn buurmeisje? Hoop ik op meer? Zeker weten ja… Ik geniet va het gevoel dat mijn harde leuter geeft… hij klopt! Ze kriebelt mijn nek en kneedt de spieren… ze geeft absoluut niet aan dat ze het vervelend vindt dat mijn hand nu steeds hoger richting haar kruisje gaat…

Ik kijk stiekem naar haar tepels… ze zijn hard geworden en ze begint zwaarder te ademen. We kijken elkaar aan… Ze kijkt met een blik van een tijger… oeps!

Ze legt haar benen wijd en wil dat ik haar tussen de benen kan kijken. Het is zo´n minuscuul broekje dat haar schaamlippen nu duidelijk zichtbaar zien. "Zooo dat is lekker!" denk ik in mezelf. Maar toch niet zo in mezelf als ik dacht. Ze vraagt: "Wat bedoel je?" en ze lacht zachtjes. "Huh, wat?" "Nou je zegt net: Zooo dat is lekker! Wat bedoel je dan?" "O niets hoor, ik dacht even iets in mezelf, niets belangrijks hoor. "O jammer, ik hoopte eigenlijk dat je dat zei omdat… je m´n kutje een beetje kan zien!" en ze legt haar hand op m´n been, nog net niet op mijn harde leuter! "Sorry, maar dat bedoelde ik eigenlijk wel ja?" "Mmm… Maakt niet uit hoor, heb je een stijve piemel?" Hoe ga ik mee hier nu weer uitredden? "Ik… uh… ja… maar daar hoor jij toch helemaal niet op te letten!" Ze lacht lief en vraagt: "Buurman… heb jij een lekkere grote piemel?" kreunt ze geil en haar hand wrijft nu heerlijk over mijn harde pik. Langzaam trekt ze de rits los en laat haar vingers mijn broek inglijden. "Dit kan toch niet en zachtjes anders hoort de buurvrouw het!"

"Maakt toch niet uit joh, maar je maakt me zo heet, kijk maar." Ik zie de natte plek in haar broekje. "Je bent echt geil hé?" vraag ik terwijl ze stevig over mijn harde leuter begin te wrijven. "Jaaa… ontzettend!" en ze trekt wulps haar broekje opzij. Ik kijk nu naar het mooiste kutje dat ik ooit gezien heb! Perfect van vorm, helemaal glad kaal met geen stoppeltje of rode vlek te bekennen. "Dat is een lekker kutje zeg!" Snel doet ze het broekje uit en gaat weer wijdbeens zitten. Ik maak twee vingers nat en bevoel haar hemelse grotje. Het is al lekker nat en voelt heel warm aan. Alsof ze in de wolken zweeft geniet ze. Met haar ogen dicht trekt ze haar topje uit en begint ze stevig in haar grote borsten te kneden. Ze hijgt ontzettend geil en kreunt zachtjes als ik mijn vingers lang-zaam in haar schuif! Een paar seconden kijk ik gebiologeerd naar dit hemelse tafereel, als ik weer even iets terugschiet in de werkelijkheid! "Meisje, dit willen we niet!" "Mmm jawel hoor!? Ik wil je lul buurman!" "Hij is helemaal voor jou schatje." zeg ik haar. Ze maakt de rest van m´n broek los en schuift hem naar beneden. Als hij eruit springt, krijgt ze ogen als schoteltjes en fluistert beduusd: "Jemig zeg, dat is een lekkere lul zeg!" Een grote harde paal van 19 centimeter staat trots en fier overeind! "Ik ben jaloers op de buurvrouw, wat een lekkere dikke lul zeg! Nu wordt ik nog natter!" en ze pakt hem heerlijk vast met haar handje, bevoelt hem helemaal en trekt lang-zaam.

Daar zitten we dan… we kijken elkaar aan… de rest van de kleren gaan ook uit. Heftig zoenen we als we naakt op de bank zitten, de wind waait zalig om ons heen en de hele wereld kan me gesto-len worden. Ik vinger haar zalige kutje en begin haar tepels te likken, terwijl ze nu stevig aan mijn pik trekt. "Is jouw kutje wel eens goed gelikt lieverd?" "Wel eens ja, maar denk dat je dat veel beter kan." "Mag ik?" "Mmm ja graag… maar dan wil ik je grote lul lekker likken!"

We verplaatsen ons naar de kussens op het terras en liggen nu dus echt buiten. We hebben nog voldoende licht van de tuinverlichting. We gaan op onze zij liggen in de 69 positie. Haar handen gaan over m´n ballen en ik wrijf haar kutje en open haar lippen. En dan… dan voel ik haar warme mondje over mijn dikke lul gaan. O wat een hemels gevoel zeg… en wat kan ze dat heerlijk!!! Ik ruik het zalige vocht van haar kutje… ik ga likken… lekker likken aan het mooiste kutje ooit! Ik kan er perfect bij en voel haar siddering als mijn tong aan het werk gaat, geen plekje sla ik over, ook haar sterretje niet. "Wat heb jij een geweldig lekker kutje zeg!" Ze kreunt: "En jij een geweldig geile dikke pik!" en ze zuigt hem helemaal naar binnen! Als een pro begint ze stevig te pijpen en trekken! Tot achter het huigje! Okay dan!? Ik stop twee vingers in haar kutje, lik en zuig op mijn allerbest! Ooo… Ik wil niet nu al komen! "Doe maar rustig aan schatje" en haar tempo verandert naar gulzig liefdevol. Ik zie hoe ze die dikke pik over haar gezicht laat glijden. "Dit vindt je lekker hé?" "Mmm ik heb nachten lang gedroomd over dit moment… jij en je dikke grote piemel! Ik wil… ik wil je zo graag in me voelen! Ooo alsjeblieft buurman… wil je me zo… lekker diep… diep neeeuuuken buurman?" hijgt ze. Ik zeg haar zachtjes: "Niets liever dan in jouw strakke kutje glijden!" We staan langzaam aan op, maar proberen steeds elkaar te trekken of vingeren… en zo staan we even, heftig tongen!

Ze trekt zo zalig aan mijn dikke pik, speelt met m´n eikel en fluistert hijgend in mijn oor: "Ik wil je grote neukstaaf in mijn natte kutje voelen stampen… neuk me nu… neuk me alsjeblieft met je vreselijk geile grote harde dikke neukstaaf buurman… mijn kutje brandt van verlangen! Ik wil goed hard en diep geneukt worden… door jou! Neuk me… nnneeeeuuuk meeee… neuk me… o alsjeblieft neuk me!" "Ik ga je kutje neuken lekker ding, ik ga je goed hard en diep neuken met mijn harde dikke spermaspuiter! Dat geile hete natte gleufje van jou is van mij en van mij alleen… nu… nu ga ik je vreselijk diep in je kut neuken schatje!"

Ik zet haar met haar knietjes op de bank en haar handen op de rugleuning neer. Gespannen kijkt ze naar achter wat er gebeuren gaat. Ik pak haar billen beet, trek ze strak, ver uit elkaar en kijk… naar het zo mooie en natte kutje… en duw mijn dikke eikel tegen haar kutje aan. Ze siddert al bij dat gevoel, laat staan bij de rest denk ik. Heel zachtjes druk ik naar binnen, ze ademt zwaar en onregelmatig. Mijn eikel zit er nu in en ik voel de warme nattigheid. Steeds iets dieper en dieper. "Jemig wat een hemels strak kutje zeg!" Als een warme strakke deken voelt haar hete natte vlees en omsluit mijn pik met liefde… "O buurman… ik voel je in me komen… o wat heerlijk!" en ze sluit haar ogen. Ik haal hem er even uit en lik vol over haar kutje heen, ook even lekker over haar hemels sterretje…"O buurman, wat doet u nu!?" Om daarna mijn pik er weer naar binnen te schui-ven. Ik zit nu goed halverwege en ze begint stevig te kreunen. "O mijn kutje voelt zo heerlijk gevuld… wat een lekkere piemel heb je zeg… wat een lekkere lul!" "En de rest zit er nog niet eens in lieverd!" Ik pak een bos haar als een teugel en ik schuif in één keer alles naar binnen! "Aaaahhh… o jemig… auw… o jemig… o jee… mmm… jaaa!" Met hele lange kalme maar o zo strakke halen stamp ik diep in haar onderlichaam! "Wat een zalig kutje heb je Anouk!" "O jaaa ik heb een lekker kutje… O wat voelt je lul lekker zeg, blijf maar lekker langzaam en rustig doorgaan met pompen!"

"Ik wil het zien hoe geil diep je dikke pik in mijn kutje gaat!" kreunt ze lekker. Ze gaat onderuit gezakt op de bank zitten en drukt haar kut naar voren toe. Ik neem plaats tussen haar benen en laat mijn pik over haar natte grotje glijden. Ze pakt haar tepels tussen haar vingers en trekt er hard! Diep hijgend en opengesperde mond kijkt ze naar het schouwspel tussen haar geile kutje en mijn grote leuter. Dikke draden van haar kutvocht blijven aan mijn paal hangen als hij zich even van haar gleufje licht. Ze is super lening en al snel liggen haar voetjes naast haar hoofd, zo kan ze het van heel dichtbij bekijken. Haar handen glijden over haar billen, over haar sterretje en leggen uiteindelijk haar schaamlipjes ver uit elkaar! Even kom ik omhoog en mag ze likken aan mijn van haar kutvocht natte pik likken. "Mmm… mijn kutje smaakt lekker op je dikke pik!" "Ben je er klaar voor schatje? Klaar voor om nu keihard mijn grote neukstaaf in je kut geramd te krijgen?" vraag ik hijgend. "Jaaa… nu ga je me keihard neuken in mijn geile kut… laat het me zien… laat me die knuppel voelen slaan in mijn kut!" kreunt ze geil.

Ik ga voor haar staan en richt die dikke eikel tussen haar lippen. Hij zakt er een stukje tussen… haar kutje gaat gewillig openstaan om mij te ontvangen… en ik begin… langzaam aan steeds dieper en dieper en…. harder en harder!! "Ooooo jaaaaaa!!! Neuken!!!! Ze ziet het van zo dichtbij… Die toren van 19 centimeter hard kloppend vlees, boort zich keihard en diep in haar hemelse kutje! Ze weet niet wat ze meemaakt en kan niet anders dan met open mond, diep hijgend kreunend en verbijsterd te voelen en zien hoe ze langzaam aan keihard wordt uitgewoond door haar buurman. Haar kut brandt, met haar vingers glijdt ze over haar klitje en langs de schacht van m´n pik. "O wat neuk je me lekker hard en diep… jaaa! Ooo mijn kutje wordt zo lekker opgerekt!" Ik kom voorover en we zoenen heftig terwijl ik genadeloos hard doorblijf raggen. Haar kutje wordt groter en groter… "O ik kom… o ik kom…" Ze pakt zich stevig aan me vast en ze schokt heftig. Ik voel haar kutje krampachtig samentrekken… ik voel haar geil krachtig stromen… "Ik kom ook bijna schatje… nog even moet de buurman je hard blijven palen in je geile kut meisje!" " Ooo… Alsjeblieft kom… Ooo alsjeblieft spuit je dikke klodders geile sperma!!! Je geile geile lullensap!! O jemig! "Jaaa… nu ga ik spuiten!!" en vlug haal ik hem eruit! Ik hang boven haar grotje… De laatste trekken… ze kijkt verwachtingsvol op de lading die ze gaat krijgen en opent geil haar mondje! Ik schuif op haar buik… en dan…"AAAAHHH!!! Als een explosie knalt mijn zaadstraal eruit! Ik spuit haar hele gezicht en tieten onder met mijn sperma! "Stop snel je lul in m´n mond, ik wil alles hebben!" Anoukje zuigt alles tot de laatste druppel uit mijn dikke spermaspuit! Helemaal voldaan omklemt ze me, we hijgen en puffen uit… Ik zucht diep: "Mijn buurmeisje is groot geworden!" "Ja en ook ontzettend geil… hi hi hi!" lacht ze lief. We willen de hele nacht wel zo blijven liggen, maar ja… de buren… mijn vrouw. We lopen samen naar de tuindouche en wassen elkaar schoon…

Liefdevol kussen we elkaar een goede nacht en gaan, eigenlijk flink onthust, naar elk z´n eigen bed. Het is nooit meer zo gegaan als die ene avond, nooit meer dat gevoel, nooit meer hebben we gevreeën. Dat wat blijft zijn de herinneringen…


Aantal keer bekeken: 6665
Waardering: 6.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online