Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het Avondje Uit.

U leest om dit moment het verhaal Het Avondje Uit gepost door DatMaaktNietUit. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: DatMaaktNietUit
Gepost op: 2010-1-6

Verhaal:

Het Avondje Uit
Erika gaat vanavond naar een feestje met haar vriendinnen.
Eindelijk mag ze van haar ouders , ze is tenslotte al 15!
Ze moest haar ouders eerst superlang overtuigen ,maar nu mag ze tot 2 uur blijven.
'Het wordt een topavond!' droom Erika luidop.
Ding-Dong!
Erika springt op en gaat naar de deur.
Het zijn haar vriendinnen.
'Erikaaa!' roepen ze en ze omhelsen haar.
Ze trekken haar mee buiten.
'Kom , we moeten er vroeg zijn, ik wil wel niets missen hoor!' zegt Kyra. 'Wacht , nog vlug kijken of mijn kapsel nog altijd goed zit en dan vertrekken we!' zegt Erika en ze huppelt naar de spiegel. Perfect! Denkt ze. Zo gaat ze waarschijnlijk die knappe jongen kunnen versieren.

Als de meisjes aan de discotheek zijn staan ze te popelen van ongeduld.
Je moet 16 zijn voor binnen te kunnen maar gelukkig ziet Erika er behoorlijk volwassen uit. Ze geraken zonder moeite binnen.

Na een tijdje dansen gaat Erika naar het toilet om haar wat op te frissen.
Het ziet er verlaten uit.
Er hangt een klein spiegeltje , waar geen vuiltje aan te bespeuren is.
De zeep stinkt en de handdoek is vuil, waarschijnlijk al dagen niet verwisselt.
Ze kijkt in de spiegel.
Haar haar ziet er verwilderd uit maar haar make-up is gelukkig op zijn plaats blijven zitten.
Ineens ziet ze iets in de spiegel.
Ze slaakt een gilletje.
Het is gewoon een persoon , wat denkt ze wel.
Ze ziet haar niet goed, het is redelijk donker. Erika doet het lampje boven de spiegel aan.
Ze staat versteld.
Het meisje dat ze zag , lijkt als 2 druppels water op Erika.
'W-w-wie b-ben jij?' stottert Erika.
Erika denkt dat ze droomt. Ze sluit haar ogen , maar het meisje blijft staan. Ze draait haar hoofd een beetje schuin. 'Ik ben Sofie.' fluistert het meisje. 'En ik ben beu om jou plezier te zien maken.' 'W-wat? W-waarom? En , waarom l-lijk je z-zo op mij?'
'Ik ben je tweelingzus. Op ons 2 jaar waren we aan het spelen. Tikkertje. Totdat je me zo hard tikte , omdat je boos was dat je verloor , dat ik in de rivier viel. Je hebt je nooit schuldig gevoelen.'
'M-maar , dat kan helemaal niet , ik heb nooit een tweelingzus gehad!'
'Dat geloven wij hier niet.'
Ineens klinkt er een luide , scherpe gil. Onder de WC-deur loopt bloed. Niemand weet de doodsoorzaak van Erika.

Aantal keer bekeken: 2896
Waardering: 6.89 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online