Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het Paard dat op hol sloeg deel 2.

U leest om dit moment het verhaal Het Paard dat op hol sloeg deel 2 gepost door Imano roefel. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Imano roefel
Gepost op: 2010-1-28

Verhaal:

Het Paard dat op hol sloeg deel 2
Daar lag ze dan op de grond bewegingsloos.Ik wist niet wat ik moest doen. Moest ik eerst Anne helpen of moest ik mary zien te pakken krijgen. Ik besloot maar voor de 1ste keuze te gaan. Ik sprong van Twiana die er rustig bij bleef staan. Toch nog iemand die het hoofd cool hield.Ik rende naar Anne en probeerde ze weer bij bewustzijn te krijgen. Dat lukte niet. Ik nam mijn GSM en ik belde naar Nina de baas van de manege. Ze nam op en ik vertelde haar zo vlug als ik kon wat er was gebeurt. Ik kom direct naar je toe, zij ze. Gelukkig waren we niet zo ver van de manege. En was Nina er snel.Ondertussen hadden we ook de Ziekenwagen gebeld. Een paar uurtjes later kregen we telefoon van het ziekenhuis.Anne was terug bijgekomen. Het was niet zo erg en ze kon binnen een paar dagen terug naar huis komen. Mary was er iets minder goed aan toe. ze stond daar maar bang in een hoekje van haar Box.En als je bij haar wou komen om ze eten te geven of om haar te borstelen vloog ze naar de achterkant van har Box ze drukte zich snuivend tegen de muur aan en ze rolde met haar ogen.Elk spiertje in haar lichaam stond gespannen.We moesten hier iets aan doen maar wat ? We belde de Marc onze trouwe veearts. Een Uurtje later hoorde ik een jeep de weg van de manege oprijden.

Einde. vervolg komt nog

Aantal keer bekeken: 4752
Waardering: 6.42 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online