Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het Restaurant.

U leest om dit moment het verhaal Het Restaurant gepost door Saar Bruining. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Saar Bruining
Gepost op: 2009-2-15

Verhaal:

Het Restaurant
Ik had het drie maanden geleden uitgemaakt met mijn vriend, net na mijn 20e verjaardag. Af en toe miste ik hem nog, vooral vandaag, 14 februari. Gelukkig was ik niet alleen. Ik ging die avond met mijn vader en nieuwe stieffamilie uit eten. Mijn vader wilde graag dat ik ze leerde kennen, maar veel hadden we elkaar niet te vertellen. Ik keek uit verveling wat om me heen. Door een venstertje keek ik de keuken van het restaurant in. Een donkere man van een jaar of 28, schat ik, was wat aan het bekvechten met een van de serveersters, die een jaar of 5 jonger leek. De serveerster was het duidelijk ergens niet mee eens, de vurige blik in haar ogen hielden mijn aandacht vast. De man spande in frustratie zijn spieren aan die door zijn strakke blouse zichtbaar werden.
Ineens stopte de serveerster met praten en keek mijn kant op. Ik schrok daar een beetje van, keek snel weg en deed net of ik in gesprek was met iemand aan tafel.
"Mieke, we hebben het er later over!" Klonk door het restaurant, toen de klapdeuren opengingen en Mieke naar buiten liep.
Ze kwam op onze tafel af:"Weet u het al?" Vroeg ze terwijl ze iedereen met een glimlach aankeek. Ik voelde me nog een beetje opgelaten, maar ik glimlachte terug. Ze nam bestellingen op en ik keek naar de man in de keuken die haar in de gaten leek te houden. Mieke zag dat ik naar hem keek. "M'n ex." Zei ze met een zucht gevolgd door een knipoog.
Mijn ogen volgden haar terwijl ze wegliep en keken haar weer aan toen ze terugkwam met de voorgerechten. De kleine gerechtjes lagen op veel te grote borden. Ik schoof iets naar achter, waardoor ik met mijn hoofd tegen een van de borden aanstootte. "Oh, sorry," zei Mieke. Zachtjes legde ze even haar vrije hand op mijn achterhoofd en zette mij bord neer, waarbij ze mijn rechterarm licht toucheerde. Ik smeerde een stukje stokbrood, waarbij er een beetje kruidenboter op mijn wijsvinger achterbleef. "He, vervelend," mompelde ik. Ik keek voor me uit, waardoor ik weer door het venster in de keuken keek. Mieke keek me aan, ik keek terug. Ik zette, onopvallend voor mijn tafelgenoten, mijn lippen om het puntje van mijn wijsvinger en likte de kruidenboter ervan af. "Wil je mij even wat wijn inschenken?" klonk het naast me. "Eh, sorry," zei ik tegen mijn stiefmoeder. Ze schoof haar wijnglas naar me toe en ik schonk onze glazen weer vol. Ik was totaal afgeleid. In de keuken probeerde Mieke mijn aandacht weer te trekken. Ze bracht een aarbei naar haar rode lippen en nam er langzaam een hap van. Ik nam nog maar eens een slok wijn, zonder dat mijn ogen afdwaalden. Haar mooie lippen wonden me op. Helaas vroeg mijn stiefbroertje of ik bier wilde halen voor zijn 15e verjaardag over een paar weken. "Vraag dat maar aan je moeder," zei ik. Ik keek weer door het venster, maar Mieke was verdwenen.
Ineens voelde in een hand langs mijn rug gaan. Mieke liep naar de tafel in de hoek. "Heeft het gesmaakt," vroeg ze met dezelfde glimlach waarmee ze ons had begroet. Ze stapelde borden op en liep terug naar de keuken. "Ik neem zo pauze," fluisterde ze onopvallend toen ze onze tafel passeerde. Ik voelde de spanning tussen ons. Even later swiepten de klapdeuren van de keuken open en paradeerde Mieke naar buiten. Ze keek me aan, ik trok een wenkbrauw op en keek terug. "Ik moet even naar het toilet," zei ik. Ik stond op. Mieke was de hoek al om. Waar is ze heen? Dacht ik. Langzaam opende ik de deur van het damestoilet. Uit het niets grepen twee handen mijn schouders en duwden me tegen de muur. Mijn rug kwam tegen de lichtschakelaar. In het donker voelde ik haar lippen op de mijne drukken. Mijn armen kon ik niet bewegen, Mieke had ze vast. Haar tong raakte de mijne en ik kreunde zacht. Haar handen lieten mijn armen los en gingen nu door mijn blonde haar. Al zoenend bracht ik mijn handen naar haar bijna perfecte billen. Ik duwde haar nu de andere kant op. We knalden in het donker op de wastafel, Mijn handen gingen onder haar blouse haar rug over. Er klonk gepraat in de gang. Ik deed een deur open, trok Mieke mee naar binnen en deed de deur op slot. Mijn hart bonsde in mijn keel van opwinding. Het licht ging weer aan en we keken elkaar met onze blauwe ogen aan. De klink van de deur ging op en neer. "Zit daar iemand?" Vroeg een vrouwenstem. Mieke en ik keken elkaar met onze blauwe ogen aan, maar zeiden niets. "Hallo?" Zei de vrouw, terwijl ze op de deur klopte. Ik kon een glimlach niet bedwingen, maar maakte geen geluid. Stokstijf wachtten we tot de vrouw weer wegliep. Het licht ging weer uit en Mieke en ik waren alweer heftig aan het zoenen. Haar handen trokken mijn shirt omhoog. Ik voelde het vocht in mijn string. Al zoenend knoopten we Mieke's bloesje los, waardoor haar bh tevoorschijn kwam, die ik gemakkelijk los maakte. Ik zoende haar in haar nek. Haar handen zaten nu onder mijn broek, op mijn billen. Haar handen gingen omhoog en nu was mijn bh aan de beurt. Mijn rode bh viel op de grond, ik stond weer tegen de muur en Mieke zoende mijn borsten en ging met haar tong langs mijn tepels. Ik kreunde weer, maar nu wat harder. Ze kwam weer omhoog en ik maakte nu de knoop van haar broek los. Mijn hand gleed naar binnen en ik zette nu haar tegen de muur. Haar kut was warm en vochtig. Ik ging met mijn vingers langs haar natte schaamlippen en wreef met mijn middelvinger over haar klit. Ze kreunde en hijgde nu nog harder en ik beet zachtjes op haar onderlip. Ze maakte mijn riem los, waarna mijn broek volgde. We gebruikten alle hoeken van de kleine ruimte. We kreunden steeds harder en Mieke stond op het punt van komen. Mijn andere hand legde ik op haar mond zodat ze niet al te hard zou kreunen. Een gedempt gilletje kwam naarbuiten. Ik haalde mijn hand weer weg en gaf Mieke een zacht zoentje. Mieke wreef steeds harder over mijn klit. Ik kon me bijna niet inhouden, dus ik klemde mijn kaken op elkaar terwijl ik heerlijk klaar kwam. We deden het licht aan en kleedden ons snel aan. Ik knoopte haar blouse dicht, terwijl ze haar lippenstift bijwerkte. Toen ik weg wilde lopen pakte ze me weer vast, maar de deur ging open. Mieke liet me snel los en ik deed een stap opzij. Mieke's ex kwam binnenwandelen. "Mieke! Wat doe jij hier, ga aan het werk of zo! Ik moet het toilet repareren, we krijgen er steeds klachten over dat ie op slot zit of zo" zei hij. Hij schrok een beetje toen hij mij zag. "Ze heeft hem net gerepareerd, zei ik. Ik stond tien minuten op jullie te wachten, maar Mieke hielp me tenminste meteen," zei ik met een arrogante ondertoon.
Ik liep terug naar onze tafel. "Waar was je nou?" Vroeg mijn vader, die niet vrolijk klonk, omdat ik een kwartier weggeweest was. "Ja sorry hoor, ze moesten het toilet ontstoppen," zei ik tegen hem. "Oh.. Okee," zei hij. Niet wetend van mijn Valentijnsavontuurtje met Mieke.

Aantal keer bekeken: 15538
Waardering: 7.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online