Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het Screampak .

U leest om dit moment het verhaal Het Screampak gepost door Salma. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Salma
Gepost op: 2011-7-4

Verhaal:

Het Screampak
Lisa was helemaal alleen thuis. Der ouder die waren naar hun werk gegaan en ze was enig kind. Het was rond 6 uur in de ochtend. Lisa wou naar school gaan en ging alles inpakken. Ze had afgesproken met een paar vriendinnen. Onderweg naar school viel Lisa van haar fiets. Even later lag Lisa in het ziekenhuis. Ze had haar been gebroken en haar pols gekneusd.


Toen ze eenmaal in het ziekenhuis lag hoorden ze allemaal raren geluiden. Het ziekenhuis zag er ook heel raar uit van buiten enso. Na een tijdje hoorden een zuster gegil in Lisa's kamer. Toen ze daar was, was Lisa WEG! Der kamer lag onder het bloed. Naa een paar dagen werd bekent dat Lisa's lichaam in stukjes was gehakt en in koffer in de sloot was gegooit. De moordennaar al een langen tijd in de kast was verstopt in een screampak.



Toen de moordennaar op was gepakt, zwoor hij de persoon te vermoorden wie hem had verraden. En echter bleek dat de moordennaar was ontsnapt. En de verrader, dus haar vriendin was vermoord!!



*EINDEN*

Aantal keer bekeken: 2806
Waardering: 3.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 4 bezoekers online