Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het Spookhuis.

U leest om dit moment het verhaal Het Spookhuis gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2010-7-1

Verhaal:

Het Spookhuis
Mijn vader, moeder, zusje en ik gingen een dagje naar het pretpark. Mijn vader kochtte kaartjes, en we gingen naar binnen. Mijn moeder zei: zullen we ons splitsen? Jullie mogen alleen door het park gaan en om 6 uur bij de uitgang weer terugkomen. Ja, is goed zeiden mijn zus en ik. En we gingen er vandoor. Kom we gaan als eerste naar de achtbaan! Zei mijn zusje. Nee, zei ik we gaan naar het spookhuis. Oke, gaf mijn zusje toe en we liepen erheen. De rij was niet zo druk en we sloten achteraan. Voor ons stond een enge man. Opeens draaide hij zich om en fluisterde in mijn oor: wacht maar.... Ik werd bang en zei tegen mijn zusje: zullen we toch eerst naar de achtbaan gaan? Nee, nu staan we in de rij zei mijn zusje. De enge man was aan de beurt en ging in het karretje zitten. Toen hij bijna in de gang verdween draaide hij zich om en lachte vals naar me. Ik werd bang, heel bang. HALLO! Riep mijn zusje we zijn aan de beurt! We stapten in en verdwenen in de gang. Ik ging dicht tegen mijn zusje aan zitten. Ben je bang? Vroeg mijn zusje. Nee, natuurlijk niet! Het was nog pikkedonker. We hoorden iemand hijgen en toen werd mijn zusje ook bang. Wát is dát? Vroeg mijn zusje. Ik weet het niet! Opeens sprong de enge man zomaar ineens op de baan en sleurde mijn zusje uit het karretje. Ik wou gillen maar er kwam geen geluid uit mijn keel. Ik hoorde nog net hoe mijn zusje gilde en daarna stak de man een mes in haar keel. Hij gooide mijn zusje op de baan en liep naar mij toe. Hij zei tegen mij: nu is het pas echt een spookhuis. En stak me neer.

Het was vijf voor zes, mijn vader en moeder stonden al bij de uitgang. Nou de kinderen hebben denk ik wel plezier zei mijn vader. Ja, ik denk het ook! Na een half uur wachten liepen ze weer samen het pretpark in en vroegen zich af waar ze bleven. Opeens kwam er iemand in paniek naar hen toegerend. En die zei: er zijn twee kinderen vermoord in het spookhuis, twee meisjes, een wat grotere en een kleinere. Vader en moeder keken elkaar aan en zeiden: wij hebben twee dochters ja. O god! Zei de man. Kom met me mee! Vader en moeder renden achter de man aan. Bij het spookhuis aangekomen zag ze twee meisjes liggen. De bewaking stond erom heen. Vader en moeder konden geen woord uitbrengen toen ze hun kinderen dood zagen liggen. Met de enge man lagen ze samen…

Einde!

Aantal keer bekeken: 13819
Waardering: 6.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online