Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het begin na een einde..

U leest om dit moment het verhaal Het begin na een einde. gepost door Andy M. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Andy M
Gepost op: 2009-10-12

Verhaal:

Het begin na een einde.
Een traan rolt van haar gezicht. Verdriet kennende gelijk stortregen. Een hart gebroken.
Hij zegt: Ik hou van jou. Je bent het beste dat me is overkomen. Maar er is een leegte bij mij die je niet kan opvullen. Ik moet er vandoor, de wereld in. Ik moet ontdekken wat het leven betekent. Alleen dan kan ik naar jou terug komen. En ik zal zoeken naar jou tot mijn eigen overleed.
Ik hou van je. Zei hij steeds stiller.
Zei zegt en snikt: Laat me hier niet achter in deze donkere wereld zo koud en bitter. Alleen jij kan mij verwarmen. Neem mij mee… Ik wil je niet kwijt.
Het doek wordt zwart.


Aantal keer bekeken: 2409
Waardering: 5.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online