Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het bloedende meisje.

U leest om dit moment het verhaal Het bloedende meisje gepost door Adisha,. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Adisha,
Gepost op: 2011-5-30

Verhaal:

Het bloedende meisje
Geesten,

Het begon allemaal op een vrijdag avond. Marlee kwam net bij haar vriendin Brooklyn vandaan. Het was super gezellig, ze hadden veel films gekeken en natuurlijk ook veel gekletst. Marlee zat nu in de woonkamer. Haar ouders zouden over een uurtje thuis komen. Marlee besloot om maar alvast naar bed toe te gaan. En al snel sliep ze. Plotseling werd ze midden in de nacht wakker. Haar nachtlampje stond uit.
'Dat is gek. Ik weet zeker dat ik hem aan heb laten staan.' Mompelde Marlee zacht. Marlee zocht naar het schakelaartje en wou het lampje aanzetten. Maar het lampje ging niet aan. Marlee voelde zich een beetje paniekerig worden maar ze besloot weer te gaan slapen. Toen ze eindelijk bijna sliep hoorde ze haar deur open gaan. Met een ruk vloog Marlee overeind. Toen zag ze in de hoek van haar kamer een klein meisje zitten. Ze huilde.
'Wie ben jij?' Vroeg Marlee angstig. Het meisje keek op en Marlee zag dat haar gezicht onder het bloed zat. Kreupelend kwam het meisje naar Marlee toe. Ze haalde iets achter haar rug weg en Marlee zag het nog even glinsteren in het maanlicht. Toen voelde ze een scherpe pijn en Marlee kon alleen nog maar gillen.

Aantal keer bekeken: 3876
Waardering: 6.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online