Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het donkere woud .

U leest om dit moment het verhaal Het donkere woud gepost door sylzoe de graaf. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: sylzoe de graaf
Gepost op: 2011-5-9

Verhaal:

Het donkere woud
het donkere woud is een bos met allemaal enge bomen. maar overdag is het best een vrolijk bos. op een dag was er een groepje stoere jongens ze wouden stoer doen en gingen in het bos slapen. bijna alle jongens hadden een mobieltje bij zich. ze gingen in 2 tenten dicht bij elkaar. midden in de nacht hoorden 4 van de 8 (Er waren dus 8)een vreemd en angstaanjagend geluid en ze besloten naar de andere tent te gaan maar die lagen al lang te slapen. ze maaken hen wakker en ze gingen nog even nadenken wat ze hoorden. de ene zij van was het geen uil of een ander beest maar ze wisten zeker dat het geen beest ofzo was. De ene 4 jongens besloten toch maar weer naar hun tent te gaan. maar toen ze de rits open deden zagen ze een rare man staan zijn hoofd zat vol met bloed. de man greep 1 van de jongens vast en wurgde hem de anderenn werden doods bang toen ze hun vriend dood zagen ze wouden weg lopen maar er waren nog meer mannen met messen en allemaal gevaarlijke dingen. die morgen ging een oud vrouwtje met haar hondje uit maar ze zag tenten met niemand erin en even vederop lagen en hongen 8 jongens dood ze heeft meteen de politie gebelt. maar inmiddels weten ze nog steeds niet wat er gebeurt is!!!!

Aantal keer bekeken: 3057
Waardering: 5.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online