Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het duistere huis deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Het duistere huis deel 1 gepost door Demi Fr.. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Demi Fr.
Gepost op: 2011-9-7

Verhaal:

Het duistere huis deel 1
Ik stond voor mijn nieuwe huis. Ik kreeg rillingen over mijn rug. Het was zo donker en koud... duister gewoon. 'Kom op, Decee. Ga toch je kamer bekijken,' ik zuchtte, 'leuk, toch?' ik liep het huis in. Zo goot was het. Net als de tuin. Het was alleen overal zo donker. De zon kwam gewoon niet boven de bomen uit. Ik stond voor het raam. Ik zag dat mijn schilderij er al hing. 'Mam!' riep ik. 'Ja?' ze kwam aan lopen. Ze stond in de hal. 'Heb jij mijn schilderij opgehangen?' vroeg ik. Ze keek me verbaasd aan. 'Nee, waarom?' ik wees naar de muur. Ze keek. 'Ach, zal je Jeff wel gedaan hebben.' ze liep weer weg. 'Jeff!' riep ik. Jeff was mijn broer. Hij was zestien, ik was veertien. 'Ja?' hij kwam mijn kamer in. 'Ben je hier geweest vóór mij?' riep ik. Ik keek hem beschuldigend aan. 'Nee, hoezo?' vroeg hij. 'Geen grapjes, Jeff. Dit is serieus.' zei ik. 'Echt niet, Decee!' ik geloofde hem. 'Maar, pap kon het niet zijn. De spullen heb ik meegenomen...' ik had er een raar gevoel bij. Jeff verdween ongelovig. Ik schrok. Ik hoorde een klap van brekend glas. Ik draaide me om. 'Mijn schilderij!' riep ik. Ik rende naar mijn muur. Ik raapte de stukjes bij elkaar. Ik hing mijn foto met een punaise op.
Ik werd wakker. Mijn foto was weg. Automtsich keek ik naar de vloer. Ik zag verbrandde snippers. 'Wat?' riep ik. Ik stapte voorzichtig mijn bed uit. 'Jeff!' riep ik. Hij rende naar me toe. 'Wat?' siste hij. 'Kijk nou!' ik liet hem de verbrandde snippers zien. 'Hoe- hoe kan dat? Wat hen je gedaan?' riep hij. Hij bekeek ze grondig. 'Niets, Jeff! Ik vond 'm zo op de grond!' Jeff geloofde me. 'We gaan het uitzoeken.' die avond sliep Jeff bij mij. Ik schrok wakker. 'Jeff... Jeff...' er kwam iets binnen. Het was een...

Aantal keer bekeken: 11065
Waardering: 6.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online