Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het feest.

U leest om dit moment het verhaal Het feest gepost door Mitchell B. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Mitchell B
Gepost op: 2008-12-16

Verhaal:

Het feest
Het was een warme zomer dag. Anja zat lekker op de bank van de zon te genieten. Anja was een leuke meid van 15 jaar. Ze had mooie blauwe ogen en lang blond haar. “Anja, kun je me even helpen?” vroeg haar moeder. “Ja hoor” zei Anja en liep naar haar moeder. Vanavond had zij haar eerste echt grote feest. “Kun je me even helpen met de tafel” zei haar moeder, “anders is hij te zwaar voor mij” “Ja hoor” zei Anja en samen zetten ze de tafel op zijn goede plek. “Ik zou als ik jou was nog even gaan op bed gaan liggen, omdat het vanavond erg laat wordt” zei Anja’s moeder. “Is goed”. Anja liep naar haar kamer. Het was een mooie grote kamer, hij was roze met allemaal meisjes spullen er in. Anja liep naar haar kast en deed de deur open. De kast zag er gewoon uit, maar Anja had een geheim vakje waar haar dagboek in lag. Ze begon te schrijven:

Maandag 15 december

Ik hoop zo dat vanavond Wim komt.
Ik hoop dat hij me vanavond vraagt.
Ik ben al weken verliefd op hem en hij ook op mij.
Maar hij durft het gewoon niet te vragen.
Als het moet zal ik het doen.

Anja deed haar dagboek dicht en legde het weer op de geheime plek. Daarna ging Anja op haar bed liggen en viel in slaap. “ANJA, het feest begint zo”. Anja schrok wakker en dacht: “Shit, ik moet me nog omkleden. Ze sprong uit bed, deed haar haar en trok haar beste jurk aan. Anja rende met grote sprongen naar beneden. Op dat moment ging de bel: “TRRRRIIIIINNNNNGGGGG” Anja rende naar de deur en zag dat het haar beste vriendin Annelie was. Ze opende de deur en sprong haar om de hals. “Denk je dat hij je nu wel vraagt” vroeg Annelie. “Ik hoop het”. Ze liepen samen naar de woonkamer. “Zet je kado’s maar op die tafel. Annelie zette haar kado’s op de tafel. Toen iedereen er was bedankte Anja zich bij haar moeder, de DJ en aan iedereen die gekomen was. “De party kan beginnen” riep Anja. De DJ zette er een leuke dansplaat. Het feest was net lekker op dreef toen de bel ging. Een van Anja’s vrienden deed de deur open. In de deuropening stond een man met een geweer. “Aan de kant” schreeuwde de man en loste een schot. Het werd meteen stil. “Ik hoorde dat er een feest was en ik dacht ik kom maar even langs” De man liep naar Anja en drukte het geweer tegen haar hoofd. “Jij gaat met mij mee” de man trok Anja met zich mee naar de deur. “Als jullie de politie bellen gaat zij er aan” De man deed de deur dicht en duwde Anja in zijn auto. Hij pakte een doekje met slaap middel en drukte dat tegen Anja’s neus. Anja verzette zich ertegen maar viel uiteindelijk in slaap. Toen Anja wakker schrok wist ze eerst niet wat er was. Ze lag in een donkere kelder. “Laat me er uit” schreeuwde Anja. Ze hoorde planken kraken en zag dat de deur pen ging. “Mond houden of ik knal je hoofd eraf” schreeuwde de man. Anja werd meteen stil. De man deed weer de deur dicht. Anja voelde een bult in haar zak. “O, ja” dacht Anja, “ik had mijn telefoon nog in mijn zak” Anja belde 1-1-2. “Met de politie wat kan ik voor U doen?” vroeg de man aan de telefoon. “Met Anja Kuipman, ik ben ontvoerd en ik heb geen idee waar ik ben” zei Anja hysterisch. “Rustig maar mevrouw, we halen u daaruit” zei de man aan de telefoon. Anja deed de telefoon uit en gooide hem weg, zodat de man hem niet kon vinden. Na een paar minuten hoorden ze een deur open gaan en iemand schreeuwen: “Politie, Handen omhoog”. De politie was aangekomen. “Mevrouw, waar bent u” schreeuwde een agent. “Ik ben hier” schreeuwde Anja zo hard als ze kon en stompte op de deur. De agent trapte de deur in en haalde Anja uit de kelder. Anja werd weer naar huis gebracht waar iedereen op haar wachte. Nadat ze het verhaal 10x had verteld zei ze: “Let’s party” En het werd alsnog een leuk feest.

Aantal keer bekeken: 4109
Waardering: 4.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online