Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het gevaar van babysitters.

U leest om dit moment het verhaal Het gevaar van babysitters gepost door zegknie. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: zegknie
Gepost op: 2010-5-30

Verhaal:

Het gevaar van babysitters
Het was acht uur ´s avonds. De ouders van Thomas vertrokken naar een feest. Hij moest samen met zijn kleinere broertje en zusje thuis blijven. Samen met een babysitter. Het was een vervelende babysitter, hij moest direct gaan slapen. In zijn kamer zag hij door het raam de volle maan schijnen. Even later, toen hij bijna sliep, hoorde hij voetstappen, kraak ... kraak ... kraak ...
Hij hoorde de deur aan de linkerkant van kamer open gaan,
ppppppiiieeeeeppppp
Zijn broertje begon te huilen! Toen stopte het en hij hoorde,
smak ... smak ... smak
Opeens hoorde hij weer voetstappen,
kraak ... kraak ... kraak
Nu ging de deur aan de rechterkant van zijn kamer open,
ppppiiiieeeepppp
Zijn zusje begon te huilen! Maar toen stopte het weer en hij hoorde,
smak ... smak ... smak
Nu werd het hem allemaal te veel! Hij rende de gang op ... alles hing onder het bloed! De muren, de vloer, de lamp.
Opeens realiseerde hij zich dat er iemand achter zich stond. Met een ruk draaide hij zich om, en staarde recht in twee gele, hongerige ogen, ...
Dat was het laatste dat hij ooit gezien heeft ...







Aantal keer bekeken: 4281
Waardering: 7.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online