Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het gevecht.

U leest om dit moment het verhaal Het gevecht gepost door Morena. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Morena
Gepost op: 2009-1-24

Verhaal:

Het gevecht
De auto reed over het hobbelige bergpad richting het blok meer. Op de achterbank zaten James en Sophie. Met bleke gezichten staarden ze naar buiten. Het was niet echt een mooi uitzicht.
Langs het pad lagen stoffige keien, en voor hen uit rees een groep bergen op. Een heel eind achter hen liep een vampier. Maar het was een bijzondere vampier. Hij had een pistool bij zich.
Hij schoot altijd eerst iemand dood, en zoog daarna het bloed op. Dat was wat gemakkelijker. En voor die vampier waren ze op de vlucht. Hij was zomaar hun huisje binnen gevallen.
En hij wilde ze doden. Toen waren ze in de auto gesprongen en weg gevlugt.
Opeens wapperde de mantel van de vampier, en hij steeg op. Hij vloog heel snel, en even later hing hij als een dreigende zwarte wolk boven hen. Toen liet hij zich vallen en hij storten boven op de auto.
“Help gilden James” En daar was ook een rede voor.
Met één hand verbrijzelde de vampier het dakraampje, en hij greep James bij de keel.
James zag de bleke hand door het dakraam op zich afkomen en hij begon harder te gillen. De hand van de vanmpier greep hem nog steviger bij zijn keel vast, en toen kwam ook zijn andere hand door het gat. In die hand hat hij het pistool. Hij schoot en James viel dood neer op de achterbank. Moeder begon nu ook te gillen en Sophie huilden. De vampier wrong zich door de kleine opening in het dak en stond even later gebukt in de auto. hij haalde en mes uit zijn zak en sloeg met één klap het hoofd van James af. Grijnzend begon hij te drinken. Het hoofd van James vloog door de achterruit en belande achter de auto. Toen spleet hij de bank door midde en hij kwam achter moeder te staan.
Hij sneet haar keel open en begon er rustig van het bloed te drinken.
Vader werd woest, maar hij kon niets doen. Nu was hij al twee gezinsleden verloren. En voor hij het wist richten de vampier zich tot hem. Bloed droop over zijn kin. Vader sprong schreeuwend uit de auto, maar de vampier kwam hem achter na.
“wacht jij ongedierte ik zal je bloed drinken!”
Ook hij sprong uit de auto. Vader zag vol afschuw hoe de zwarte gedaante op hem af vloog. “neeeeeeeee” gilden hij. Toen zag hij een redding.
Vader dook in de auto en gristen de boodschappentas van de achterbank, en ontweek de aanblik van bewusteloze Sophie en dode James en vrouw. Uit de tas haalden hij een streng knoflook en stormde naar de vampier.
Hij bont de knoflook om de nek van die moordenaar, maar voor dat hij het wist lag hij bloedent en morsdood op de grond.
Met een kogel door zijn hard. De vampier grijnsde, maar hij was ook wel verzwakt van de knoflook. Nog eentje mompelde hij. En hij doden Sophie.
Toen hij heel wat bloed hat gedronken sterkten hij wat bij. Maar toch stierf hij.
Het laatsten wat hij zag was een andere gedaante die op hem toe liep. Het was zijn vampier vriend. Toen zag hij niets meer. De vampier vriend kwam dichter bij. Hij keek triest naar zijn dode kameraad en veegten toen het lijk van vader achterloos het ravijn aan de zijkant van de rotshelling in. Daarna trok hij de andere lijken uit de auto.
Hij dronk het laatste beetje bloed op, en gooiden toen ook die lijken in het ravijn.
Daarna pakten hij de dode vampier op en nam hem mee, om een graf voor hem te delven.

Aantal keer bekeken: 2326
Waardering: 4.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online